Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kido schreef:shilady schreef:maar ik zou voor helemaal afkeuren gaan
Is wel heeel makelijk gezegd![]()
Gelukkig werkt het ook niet zo maar idd Binky_Zephyr je kan gaan kijken wat de mogelijkheden zijn!
Zonnetje81 schreef:Qua bijbaantjes weet ik niet meer hoelang ik onafgebroken heb gewerkt, kun je dat ergens opvragen?
Ik werk sinds 2006 hoelang krijg je dan?
ikdoemaarwat schreef:Binky_Zephyr schreef:je bedoelt ivb met rug en psyschische klachten ?
misschien vinden ze nog iets voor je aangepast ofzo....dat aangrijpen en dan bijstand erbij?
gewoon even gaan praten wat de mogelijkheden voor je zijn
ik heb namelijk nu ook lichamelijke en psychische klachten maar ik ben niet voor alle werkzaamheden uitgesloten
Lovely schreef:Tja Binky, je kan je wel af laten keuren op je 18e, maar dan kun je nooit meer een zinvolle rol spelen in deze maatschappij. Je zult nooit een hypotheek kunnen krijgen, bepaalde verzekeringen willen je niet meer hebben, of alleen nog tegen torenhoge premies. Dus kijk een beetje uit met wat je allemaal verzint om nooit meer te hoeven werken.
Ilzas schreef:shilady schreef:maar ik zou voor helemaal afkeuren gaan
Gelukkig werkt het ook niet zo maar idd Binky_Zephyr je kan gaan kijken wat de mogelijkheden zijn!
Ilzas schreef:shilady schreef:maar ik zou voor helemaal afkeuren gaan
Gelukkig werkt het ook niet zo maar idd Binky_Zephyr je kan gaan kijken wat de mogelijkheden zijn
En wat is het voordeel van helemaal afkeuren op zo'n jonge leeftijd? Dan weet je ongeveer zeker dat je de rest van je leven niks opbouwt aan inkomen en vermogen. Dan weet je nu al dat je met 67 alleen AOW krijgt, dat je nooit een huis zult kopen etc. etc. En dan heb je NU een vriend en hopelijk heb je diezelfde vriend dan nog. De realiteit leert helaas vaak anders. Dus in plaats van je best te doen om zo volledig mogelijk afgekeurd te worden en dus naar al je beperkingen te kijken, zou ik naar je mogelijkheden kijken. Kijken naar wat je wel nog kunt en daar een opleiding voor gaan doen. Misschien zoiets als receptioniste ofzo?
Edit: ik zie dat Lovely mij al voor was...
ik heb toch niet gezegt dat ik mezelf wil laten afkeuren ???????????
Angela_ schreef:Bedoel jij met een MAC, een mc Donalds?
Ouder als 17 jaar, word daar tegenwoordig ook niet meer aangenomen. Ik heb er maand uitgehouden (toen ik 16 was) VRESELIJK!
breezy302 schreef:PPPeet schreef:Gewoon Farmville gaan spelen op facebook
Nee zoals gezegd idd misschien cursussen fozo gaan volgen, daar wordt je nooit slechter van....
Wat simpel gezegt zeg! Betaal jij dan een cursus voor me?