Okee NU mag het wel stoppen met sneeuwen! Ik vind er momenteel niks aan. Had liever op het werk gezeten, dan voelde ik me nog enigszins nuttig, nu zit ik me echt gewoon dood te vervelen!
Edit; en het ziet er niet naar uit dat het de komende 3 uur gaat stoppen met sneeuwen!
Hier heeft het 1 uurtje niet gesneeuwt maar sneeuwt het nog steeds, er ligt ook echt heelveel. Maar van mij mag het wel stoppen. Ik kan echt niets doen nu en dat is zo saai
Ik heb trouwens net nog tot mijn enkels in de sneeuw gestaan Omdat het vanochtend hier had gewaait lagen er sneeuwruggen en die zijn best hoog!
Hoe zijn de snelwegen richting Zwolle (vanaf meppel?).. moet zo nog weg namelijk haha..
NatasjavE
Geplaatst: 20-12-09 15:26
Ik heb net geprobeert om naar mijn paard te gaan...nou niet dus. De wegen aan de oostkant van Utrecht zijn vrijwel onbegaanbaar. Ben retour gegaan want 2 uurtjes bij mijn paard en dan weer naar huis...dan is het nog gladder.
NatasjavE
Geplaatst: 20-12-09 15:28
O..hoeveel...nou er is sinds vanmorgen zeker 30 cm bijgekomen...maar er lag al best veel.
Het zou toch gaan regenen???
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 20-12-09 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 20-12-09 15:28
Hier was het ongeveer 15 min opgehouden met sneeuwen en nu sneeuwt het weer! Alleen heeft het net ook even geregend. Ik kan nu ook niet naar mijn paard want we krijgen de auto de garage niet uit. Dan moeten we een drempel over en dat lukt niet.
Xivura
Geplaatst: 20-12-09 15:29
GimGirl schreef:
Hoe zijn de snelwegen richting Zwolle (vanaf meppel?).. moet zo nog weg namelijk haha..
Niet rijbaar..
Anthonia_
Geplaatst: 20-12-09 15:29
40 cm hiero.. de sneeuw begint me echt de keel uit te hangen. Alles is wit wit wit. Paardje staat al sinds donderdag op stal en ze kan er ook niet uit het is gewoon te glad waar het geschoven is en het is voor haar als kleine pony niet te doen om door 40 cm te lopen..