Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moontje1991 schreef:Zomaar iets roepen?
Als er iets is wat ik niet doe is het dat wel.
Of wilde jij gaan vertellen dat het goed is voor het kind?
Raar dan toch dat als je denkt zwanger te zijn je meteen moet stoppen met de pil.
De rede dat ik wel in die topics reageer is omdat ik me niet laat beledigen en discrimineren door de mensen die iemand die anti-kind is gestoorder vinden dan mensen die een kind verkrachten.
CleovG schreef:Bij verkrachting doe je toch ook zeker wel aan seks? wel is waar niet vrijwillig, maar je doet het dan toch.

maikeltje schreef:Myukii schreef:Uit de post van Paulientje haal ik dat de moeder trouwens wel wist dat ze zwanger was, maikeltje.
Ja, ik zie het inderdaad.Maar dat is dan er vanuitgaande dat Paulientje precies weet hoe het zit.
Misschien kan TS hier nog wat duidelijkheid over geven? Kensha?
Maar is de moeder misschien ook niet een tikje naïef, sociaal wat minder vaardig, misschien niet zo heel intelligent (maar wel met hele sterke moedergevoelens)? Dan is beslissingen maken over die kleine ook wel heel moeilijk hoor. Zelfde over het taken uit handen geven aan de vader, als je sociaal niet zo vaardig bent en wellicht een wat lager intelligentieniveau hebt, is het moeilijk om de vader te ondersteunen in het leren kennen van de baby en lijkt het makkelijker om hem maar 'te laten aanmodderen', niet wetende dat dat dus niet gaat werken.
Gefeliciteerd