Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikenpaardjes schreef:Zooist, misschien is het een idee om op marktplaats te kijken of mensen gratis paardenspullen aanbieden en die mensen dan een link sturen naar jou site?
Wil ik anders ook wel evt. doen
Ik hoor het wel
Kendra schreef:Ook al gedacht aan Haboshof.nl?
Paul en Mieke zoeken zoutblokken, wortels en vooral dekens.
Ik weet dat peesbeschermers, borstels, dekjes, e.d. daar niet echt nodig zijn - de paarden daar worden op een uitzondering na niet meer gebruikt. Maar buitendekens altijd welkom!!
Op de homepage staat wat ze nodig hebben.
Inney schreef:Bah. Zulke mensen moeten zich diep, diep schamen. Hoe ben je er achter gekomen?
Raimondlover schreef:Ik ben ooit een tweedehands winkeltje begonnen maar wegens de slechte verkoop wil ik er wel mee kappen. Heb wel wat spullen verkocht (alleen het echte mooie spul zegmaar) maar de rest lukt echt niet, dus zou ik best voor een klein bedrag weg willen geven(wel een klein bedrag omdat het echt heel erg veel is)
- ik heb nog een oud ponyhoofdstel
- heel erg veel halsters van veulen tot full
- pony transportbeschermers
- Full peesbeschermers
- allemaal losse bandages, setjes van 3 en van 4 veelal 3 meter, wit , beige, blauw, fleece en katoen (als uiterlijk weinig uitmaakt kan je ze makkelijk bij elkaar doen)
- 2 bandagelappen nog prima bruikbaar
- pessoa voor pony van 1,14 kort gedrongen
verder moet ik ffies kijken maar het is een hele grote doos vol met spullen...dus wie geinteresseerd is? (zou bij wijze van voor 10/20 euro symbolisch bedrag weg mogen, heb er zelf in totaal zeker 150 euro in geinvesteerd)
leanneXXnona schreef:is het ook mogelijk om de spullen uit groningen zelf rond te brengen in groningen.
anders is het verzenden best duur.
kehdra zoekt haar kast nu uit.
en kreeg net een heel leuk pbtje van een meisje van 13 die spullen nodig heeft want haar moeder kan het niet betalen?
juist ja.
bumbaluutje schreef:`Heb nog een hoop grote maat halsters, waar zou je dit kunnen brengen?
Frances schreef:Wat een goed initiatief zeg
Ik heb nog een hoop spullen staan, die eigenlijk voor verkoop waren, maar die mogen ook wel weg voor een goed doel.
Het is alleen te duur voor me om alles op te sturen. Maar als er iets dichtbij Schijndel is die spullen nodig hebben wil ik het daar wel heenbrengen eventueel... Rotterdam is me toch net wat te ver... Of misschien als iemand wat naar Rotterdam gaat brengen en hier in de buurt komt ofzo?