Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicky_Ray schreef:er stonden 2 producten voor me klaar, die heb ik er opgezet. Ik kon zelfs nog een bonnetje printen! Toen even naar de ns kaartjes automaat gelopen om te bekijken wat ik er nou eigenlijk op had staan, dat was dus een ov studenten week abonnement en een kortingsabbonement, blijkbaar krijg je dat als student.
idinn schreef:Nicky_Ray schreef:er stonden 2 producten voor me klaar, die heb ik er opgezet. Ik kon zelfs nog een bonnetje printen! Toen even naar de ns kaartjes automaat gelopen om te bekijken wat ik er nou eigenlijk op had staan, dat was dus een ov studenten week abonnement en een kortingsabbonement, blijkbaar krijg je dat als student.
Ja want buiten je vrij reizen om wil je natuurlijk wel met korting kunnenhoe stond het bij jou met activeren? Want bij mij stonden er 2 klaar, toen liet die weekendabo zien en kon ik die activeren en toen mocht ik ook een bonnetje kiezen of niet en dat was het. Moest je beide apart erop zetten of heb je ook maar 1x bevestigd?
Nicky_Ray schreef:Super handig dat je met vrij reizen niet in en uit hoeft te checken, leek mij ook al vrij overbodig!
Nicky_Ray schreef:Super handig dat je met vrij reizen niet in en uit hoeft te checken, leek mij ook al vrij overbodig!
zap schreef:Nicky_Ray schreef:Super handig dat je met vrij reizen niet in en uit hoeft te checken, leek mij ook al vrij overbodig!
Ik lees in dit topic nu dat het inderdaad niet nodig is.... máár hoe gaan de poortjes dan open als je niet incheckt...daarvoor moet je namelijk
uitcheckenen als je niet ingecheckt ben, kan je ook niet uitchecken
maaike5581 schreef:Alle HC's zijn uitgerust met een zogenaamde MCL reader en deze kan je kaart uitlezen.
Mocht je reizen vanaf een station waar je door gesloten poortjes heen moet zal je wel moeten in checken vanwege de toegang, dit geld dus ook voor het uit checken.
GaitMonster schreef:Nou ik ben het helemaal zat. Het tig x gebled, steeds is het te druk, heb nog steeds niks in huis. En het is toch de bedoeling dat ik volgende week weer naar school ga.
Om gek van te worden.
maaike5581 schreef:De SOVC heb je alleen als je er recht op hebt, je mag hem niet houden als je je studie hebt stop gezet, misschien onlogisch maar wel de regel.
Je kan dus zelf een ovc aanschaffen.
em_papillon schreef:hoe kom je aan een tijdelijke ovchip??
En staat er al op ieder station zo'n paal dan?
em_papillon schreef:hoe kom je aan een tijdelijke ovchip??