Sheran schreef:Ook ik zit nu eigenlijk voor het eerst in 'vakantiestress'. Normaal ging ik altijd naar een taalcursus of werken in het buitenland in mijn vakantie (zit in het onderwijs dus ik 'moet' nu op vakantie) maar nu was het zon pittig jaar dat ik dat echt even niet wil. Ik heb al een vriendin gevonden die 10 dagen naar Zwitserland wil, maar dan blijven er nog 4 weken over die ik heel graag grotendeels ergens anders door zou brengen. Gewoon lowbudget overigens en liefst een beetje low impact qua milieu.
Ik dacht al wel aan een paar verschillende dingen (fietsen naar Frankrijk, met de trein een beetje Europa door, mooie wandeling in Duitsland maken), maar tegelijk zie ik mezelf dan ook gewoon steeds zo alleen ergens op een camping zitten en eigenlijk wil ik het liefst gewoon met iemand die dingen doen.
Is wooffing (of soortgelijk) niks voor je? Heb je iets te doen en mensen om je heen, en als het werk klaar is kun je met de anderen wat leuks gaan doen. Meestal tegen kost en inwoning. Sommige sites vragen geld maar dat vind ik altijd wat apart