De TT is het onderpand maar ik kan hem morgen terugkopen
meelezen doen ze, en dat vind ik prima Ik laat ook niet het achterste van mijn tong zien en overleg eigenlijk over alles of ik het wel of niet openbaar kan en mag maken
Heel veel succes morgen Kim, hier draaien de duimen voor je Maar ik weet zeker dat je ze morgen daar helemaal in gaat pakken Ze zullen weten dat Kim er is
zo ben weer terug 28 maart is de uitspraak aangezien we niet bij elkaar konden komen met middelen
ik heb er een heel goed gevoel over, mijn advocaat ook. Tegenpartij had het ernstig benauwd zo af en toe We hadden een hele slimme rechter die heel gericht vragen stelde.
De "maar als u zegt dat het a is, hoe kan dit dan b zijn???" vragen werden pruttelend en niet ter zake doenend beantwoord. De vragen waarop slechts een ja of nee antwoord werden uitgebreid beantwoord...... zelfs zo dat de rechter op een gegeven moment ontderbrak en vroeg "is het nou ja of nee??" vervolgd bij weer een lang antwoord...... "dat vroeg ik niet, ik vroeg of het nou ja of nee was"
Wel leuk om zo het grote machtige Privazorg aan het draaien en draalen te zien
Hun hadden een tegenvordering op mij van 127.000 omdat ze vinden dat ze me op een client jarenlang (van 2004 tot 2007) teveel betaald hebben. De stommerds hebben alleen als bewijsmateriaal een aantal facturen ingediend die ik gemaakt heb waar er inderdaad wat euriefoutjes inzaten.... De rechter merkte terecht op dat het nogal iets is als je om centen gaat corrigeren en structureel jarenlang te veel betaald op een client
Dit heeft te maken met een indicatie, Indicaties zijn moeilijk te lezen, echter ik heb een brief van het zorgkantoor dat ik bij die mevrouw 11 uur per dag zorg mag leveren...... vanaf 2003 tot einde indicatie 2010 Dus ook dat hield geen stand
yep heb er wel een goed gevoel over......... nu hoofdpijn trek in een wijntje en een bad!!
Jeetje Kim. Ik heb het hele verhaal gevolgd, en ik hoop maar dat alles eruit gaat komen wat goed is voor jou om eruit te komen. Hoe groot is de kans op failliesement na de zaak van vandaag?