Danielledm schreef:Mmm nu word het geloof nog minder geloofwaardiger als dat het al was.
????
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:Jawel hoor, ook dingen die met incest en abortussen te maken hebben komen erin te staan. Het "gewone" nieuws dus ook.
Welshcobfan schreef:Iemand die erg vasthoudt aan het geloof en ook zoveel mogelijk probeert te leven in het kader van het geloof (dus ook met oog op een plaatsje in de hemel). De kinderen worden gelovig opgevoed, gaan naar christelijke scholen toe en de zondagse rust wordt gewaarborgd:
Zo zie ik een streng gelovige
Karin schreef:Ik heb overigens niets tegen 'streng gelovigen'. Zolang zij maar niet voor mij gaan bepalen hoe ik mij moet gedragen en wat ik wel en niet mag. Doe ik bij hen ook niet, live & let live.
Danielledm schreef:Die mensen maken het ongeloofwaardig vind ik, Als je ergens in geloof moet je er voor gaan vind ik. Zelf geloof ik niet en laat de mensen verder in de waarde en zal er naar vragen hoe of wat. Geloven zal ik nooit want een geloof maak meer kapot dan dat het goed maakt..kijk maar naar bijv de taliban
Heb het dus over het geloof algemeen en toevallig gaf ik net voorbeelden van geloven vanuit een kerk