Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iorrr schreef:Maar doe je het zonder condoom dan? Ik ben van mening dat je, zeker onder de 18, geen echt serieuze relatie hebt en ik zou het dan ook nooit zonder condoom doen! Je bent aan de pil en je doet het met condoom, dan is de kans echt 0 dat je zwanger word hoor...
Judith_M schreef:Ik heb het topic grotendeels doorgelezen nu (groeit snel dit topic!)
Maar waar mensen eerder zeiden dat ze het kindje zouden laten aborteren omdat ze zelf geen kinderen wilden, of nog niet wilden (hier was veel kritiek op omdat je dan het kind vermoordde om dat jij het niet wilde zeg maar) zie ik nu dat iedereen opeens begint rond te strooien met dat je het kindje niks te bieden hebt, dat het kindje een goede basis moet hebben en dat het voor het kindje maar beter is.
Ben ik de enige die er bij de meeste mensen niets van gelooft dat de keuze die gemaakt wordt inderdaad afhangt van de toekomst van het kindje ipv die van de moeder?
Ik wil niet stom overkomen, maar ik ben benieuwd naar wat jullie ervan denken.
Judith_M schreef:Ik heb het topic grotendeels doorgelezen nu (groeit snel dit topic!)
Maar waar mensen eerder zeiden dat ze het kindje zouden laten aborteren omdat ze zelf geen kinderen wilden, of nog niet wilden (hier was veel kritiek op omdat je dan het kind vermoordde om dat jij het niet wilde zeg maar) zie ik nu dat iedereen opeens begint rond te strooien met dat je het kindje niks te bieden hebt, dat het kindje een goede basis moet hebben en dat het voor het kindje maar beter is.
Ben ik de enige die er bij de meeste mensen niets van gelooft dat de keuze die gemaakt wordt inderdaad afhangt van de toekomst van het kindje ipv die van de moeder?
Ik wil niet stom overkomen, maar ik ben benieuwd naar wat jullie ervan denken.
Blue_Eyes schreef:Iorrr schreef:Maar doe je het zonder condoom dan? Ik ben van mening dat je, zeker onder de 18, geen echt serieuze relatie hebt en ik zou het dan ook nooit zonder condoom doen! Je bent aan de pil en je doet het met condoom, dan is de kans echt 0 dat je zwanger word hoor...
Beetje mosterd na de maaltijd misschien hoor, maareh... beetje kort door de bocht deze opmerking. Ik ken verschillende mensen die voor hun 18e allang wat met elkaar hadden (een enkeling zelfs getrouwd) en die nu al heel veel jaren samen gelukkig zijn, nee, geen uitzonderingen... hoezo, niet serieus?
Joyckuh schreef:Er word tegenwoordig zoveel vergoed en gedaan op dat gebied, dat iedere tiener gewoon school kan afmaken.
Op stap gaan en dergelijk is natuurlijk een ander verhaal...
orange1 schreef:waarom kan iemand van 15/16 niet een kind opvoeden?
mijn beste vriendin was 13 toen ze zwanger raakte.
en ze is de beste moeder die er is! (nu 15)
iedereen kijkt in de buurt raar op hoe zei het kind opvoedt want ze doet het niet minder als een oudere moeder!