Bienotje schreef:En toch heb ik er wat rare ideeën bij..Inmiddels begint dit topic wel een beetje aan te voelen als 'aandachttrekkerij' met de slecht te volgen meneer en mevrouw verhalen. En dat bedoel ik beslist niet l*llig, maar zo komt het op mij wel een beetje over..
Maar je zegt hem dat het definitief over is en ondertussen geef je hetzelfde tegenstrijdige signaal als voorgaande keren, er gebeurt namelijk niets en je loopt nog steeds bij hem in hetzelfde huis rond. Daarnaast ben je ook zelf degene die elke keer weer met hem in discussie beland. Je hebt nu waarschijnlijk al tig-keren gezegd dat je er een punt achter zet en dat is tig-keren niet waar geweest. Je hebt tien keer nee gezegd en toch ja gedaan, de 11e keer verwacht iemand dat weer. Totdat je duidelijk maakt dat nee ook nee is.
Je zult je acties toch ook kracht bij moeten zetten. En dat hoef je helemaal niet in je eentje te doen, zoek mensen om je heen die je willen helpen. Ook al is het maar iemand bij wie je vraagt of je een nachtje mag blijven. Ik kan me niet voorstellen dat bekende van je zullen weigeren als je het vraagt en ze je situatie vertellen..
Succes nog maar weer eens.
Vrienden van mij gaan nu ook uitelkaar, die hebben verder dan niet echt ruzie maar ze gaan wel uit elkaar. Die moeten het ook nog even uitzingen in 1 huis. Het is makkelijk oordelen als je er zelf niet inzit. Beetje flauw om het aandachttrekkerij te noemen. TS is druk bezig met regelen maar zoiets gaat nu eenmaal niet in 1 dag.