Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
czarina schreef:Voor de relatie heeft hij ook sex met een ander gehad.(neem ik aan) Dus wat dat betreft. Nieuwe start maken en alles vanaf het begin weer opbouwen.
tita schreef:czarina schreef:Voor de relatie heeft hij ook sex met een ander gehad.(neem ik aan) Dus wat dat betreft. Nieuwe start maken en alles vanaf het begin weer opbouwen.
Zo makkelijk is dat niet he, gevoel kan je niet zomaar afbouwen en uitschakelen.
Ik vind dat sommig nogal makkelijk denken er zit een groot verschil tussen een of 2 keer vreemdgaan of structureel vreemdgaan.
Hier is sprake van structureel vreemdgaan, met een dezelfde vrouw die ook nog geens betaald beroep heeft dus vind ik het niet enkel meer om lust gaan bovendien als het wel om lust ging, zou ik het zonde van het geld vinden en dan was ik er ook klaar mee.
Hij is heeft het verneukt en wie zijn billen brandt moet op blaren zitten, in dit geval zijn TS der billen ook gebrandt zonder dat ze er wat aan kon doen.
Ik blijf bij mijn antwoord spullen laaden en wegwezen
En voor alle andere want zij is niet de enige
Zorg dat je alles in orde hebt en afhankelijk ben van je partner.
Zorg voor voldoende geld, schaf alleen dieren aan als je ze zelf kan betalen en onderhouden.
Zorg ervoor dat je weer ingeschreven staat bij een woningstichting en doe dit tijdens je samen wonen/trouwen zoals als het verkeerd gaat dat je bijna boven aan de lijst staat.
Het maakt beslissingen stuk makkelijker als je levenstaandaard er niet op achteruit gaat.
tita schreef:czarina schreef:Voor de relatie heeft hij ook sex met een ander gehad.(neem ik aan) Dus wat dat betreft. Nieuwe start maken en alles vanaf het begin weer opbouwen.
Zo makkelijk is dat niet he, gevoel kan je niet zomaar afbouwen en uitschakelen.
Ik vind dat sommig nogal makkelijk denken er zit een groot verschil tussen een of 2 keer vreemdgaan of structureel vreemdgaan.
Hier is sprake van structureel vreemdgaan, met een dezelfde vrouw die ook nog geens betaald beroep heeft dus vind ik het niet enkel meer om lust gaan bovendien als het wel om lust ging, zou ik het zonde van het geld vinden en dan was ik er ook klaar mee.
Hij is heeft het verneukt en wie zijn billen brandt moet op blaren zitten, in dit geval zijn TS der billen ook gebrandt zonder dat ze er wat aan kon doen.
Ik blijf bij mijn antwoord spullen laaden en wegwezen
Zorg dat je alles in orde hebt en afhankelijk ben van je partner.
Zorg voor voldoende geld, schaf alleen dieren aan als je ze zelf kan betalen en onderhouden.
Zorg ervoor dat je weer ingeschreven staat bij een woningstichting en doe dit tijdens je samen wonen/trouwen zoals als het verkeerd gaat dat je bijna boven aan de lijst staat.
Het maakt beslissingen stuk makkelijker als je levenstaandaard er niet op achteruit gaat.
Ik blijf bij mijn antwoord spullen laden en wegwezen
Zorg dat je alles in orde hebt en onafhankelijk ben van je partner.
een vreselijk domme typefout
Citaat:Ben het voor het grootste deel eens met je reactie. Op wat dingen na! Ik woon nu samen. Maar ik woon toch alleen maar samen met mijn vriend omdat ik vertrouwen heb in onze toekomst.. Als ik me dan nu ga inschrijven bij een woningstichting, voor het geval dat het ooit mis zou gaan.. dan geef ik mijn relactie toch geen vertrouwen? Als ik al maatregelen ga nemen voor het geval het misgaat, dan ben ik volgens mij niet goed bezig in mijn relatie!! In het leven moet je toch risico's nemen?? Zonder risico's leiden we een beperkt leven denk ik.
Nu heb ik geen kinderen, geen huisdieren oid, dus misschien is het dan een ietwat ander verhaal.
Ilzas schreef:Ach, laat ik het zo zeggen: baat het niet, schaadt het niet. Dan zou je dat net zo goed kunnen zeggen van mensen die huwelijks voorwaarden maken: dat zij er van uit gaan dat ze ooit nog eens gaan trouwen. En als je trouwt beloof je altijd bij elkaar te blijven, dus zou je geen huwelijks voorwaarden moeten maken.