Jesser schreef:Chiqa, ik denk eerder dat je het ook af en toe leuk vind om eens flink de boel op stelten te zetten. Plagen mag je ook graag. Of zet je mensen aan het denken??
Mijn vraag naar jou is, loop jij topless voor jezelf.. of om erkenning voor die prachtige dubbel d van jou te krijgen.. ?
Ik weet niet of ik mensen aan het denken zet, zelf hoor ik liever de waarheid dan gekwetst te worden door een leugen.
En het zou toch een dikke leugen zijn als als je partner nooit, maar dan ook nooit eens naar een stel andere tieten kijkt?
Persoonlijk kan ik me geen enkele voorstelling dr bij maken dat sommige vrouwen hier in geloven, of nog eerlijker...Willen geloven.
Oiit heeft dit mannetje namelijk een blik op jou tieten geworden

Ik vind het haast triest om te lezen dat mensen zich zo in bochten wringen om het gevoel maar niet et hoeven voelen. Stel dat ie kijkt

Jesser schreef:Mijn vraag naar jou is, loop jij topless voor jezelf.. of om erkenning voor die prachtige dubbel d van jou te krijgen.. ?
Dit antwoord ben ik je verschuldigd....

te showen of ordinair dr bijloop.
Ik weet het niet hoor maar wil die krengen gewoon bruin hebben dat zou toch goed kunnen?
Maar door dit topic begin ik dr wel op een hele andere manier naar te kijken weet alleen nog even niet hoe.
Less schreef:Wat maakt het uit.
Heel veel!!!!!