Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:04

Jesser schreef:
Chiqa, ik denk eerder dat je het ook af en toe leuk vind om eens flink de boel op stelten te zetten. Plagen mag je ook graag. Of zet je mensen aan het denken??

Mijn vraag naar jou is, loop jij topless voor jezelf.. of om erkenning voor die prachtige dubbel d van jou te krijgen.. ?

Ik weet niet of ik mensen aan het denken zet, zelf hoor ik liever de waarheid dan gekwetst te worden door een leugen.

En het zou toch een dikke leugen zijn als als je partner nooit, maar dan ook nooit eens naar een stel andere tieten kijkt?
Persoonlijk kan ik me geen enkele voorstelling dr bij maken dat sommige vrouwen hier in geloven, of nog eerlijker...Willen geloven.

Oiit heeft dit mannetje namelijk een blik op jou tieten geworden :)* Of liep hij toen ook met oogkappen op?
Ik vind het haast triest om te lezen dat mensen zich zo in bochten wringen om het gevoel maar niet et hoeven voelen. Stel dat ie kijkt :7

Jesser schreef:
Mijn vraag naar jou is, loop jij topless voor jezelf.. of om erkenning voor die prachtige dubbel d van jou te krijgen.. ?

Dit antwoord ben ik je verschuldigd.... :o Noem het maar puur practisch, witte tieten vind ik echt geen pan. Denk dat dat het is :j En ja dan kan ik dr weinig aan doen als ik een zuur gezicht toegeworpen krijg (Niet van de man hoor maar de wederhelft) omdat die in de droomwereld zitten dat ik dr mee loop
te showen of ordinair dr bijloop.

Ik weet het niet hoor maar wil die krengen gewoon bruin hebben dat zou toch goed kunnen?
Maar door dit topic begin ik dr wel op een hele andere manier naar te kijken weet alleen nog even niet hoe.

Less schreef:
Wat maakt het uit.

Heel veel!!!!!

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:08

Chiqa schreef:
En wat dacht jij wat ik hier om mij heen had lopen heb ik daar jou iets over verteld, dus wie kraakt er hier nu wie af?

Je kraakt me helemaal niet af hoor, sorry als ik jou heb beledigd
Chiqa schreef:
Euhm...Je gaat wel erg op mij letten (Is dat persoonlijk worden?) maar okay wat bedoel jij hiermee dat ik mannen minachtend beschrijf? Ben ik wel benieuwd naar :)
Kan me alleen in dit topic herinneren dat een man naar topless vrouwen kijkt,
noem jij dat minachtend??

Sorry aangezien je echt in élk topic wel iets neerpent...
Had gewoon gezien dat je in het topic ove vreemdgaan echt een negatief beeld over mannen hebt. Wat je verder op het forum mee te delen hebt interesseert me geen moer hoor :)

chiqa schreef:
Hahaha met jou kan ik praten wist ook tot het ontstaan van dit topic dat er zo ontzettend veel problemen mee waren :) :D

Nou noem je dit problemen :P Er bestaan ergere dingen hoor
Vind het juist een erg interessante discussie, al die verschillende meningen :)

En mannen kijken toch wel, maar vrouwen kijken toch ook naar andere mannen? Sorry maar wat is er mis met kijken?
[/quote]

Niemand heeft hier beweert dat kijken niet mag hoor :) Daar is uiteraard niks mis mee :D

Rianneke schreef:
Hoe weet hij dat als hij nooit naar topless kijkt volgens jou? :7
Maar ik denk dat er geen mannen bestaan die niet kijken en het echt ontwijken! Ben trouwens wel benieuwd hoe jou vent over het stand gaat... Met oogkleppen op?

Hahaha :D Nou nee met n blinddoek om z'n hoofd :+
Nee hoor, hij kijkt er gewoon niet bewust naar, en ik ken 'm ook wel goed genoeg om te weten dat hij daar niet over liegt om me beter te laten voelen. Ja hoor koppels voeren weleens gesprekken over dat soort dingen :+
Ik zou me der trouwens ook niet druk over maken ;)

chiqa schreef:
Valt....óf dr mannetje door de mand of Unicorn_kiss zelf *D

ach kom laten we niet kinderachtig doen ;)

SecretLIN

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:16

* zit stiekum al jullie profielen te bekijken, maar helaas veel zonder foto's :D *

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:20

Wat had je verwacht dan SecretLIN :o?
Laatst bijgewerkt door Bramasole op 02-09-09 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:21

Topless foto's _O-

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:22

:oo

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:25

SecretLIN schreef:
* zit stiekum al jullie profielen te bekijken, maar helaas veel zonder foto's :D *

En de foto die ik er in heb staan van mezelf zegt ook zoveel over mij :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:26

Unicorn waarom ontwijk je mijn kritische vragen?
Zijn ze lastig te beantwoorden voor jou?

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:27

SecretLIN schreef:

Bij jou ook geen succes :P

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:28

Chiqa schreef:
Unicorn waarom ontwijk je mijn kritische vragen?
Zijn ze lastig te beantwoorden voor jou?

Dacht dat ik ze allemaal beantwoordde, hard to keep up :P
Wil je ze opnieuw stellen dan?

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:28

.
Citaat:
En het zou toch een dikke leugen zijn als als je partner nooit, maar dan ook nooit eens naar een stel andere tieten kijkt?
Persoonlijk kan ik me geen enkele voorstelling dr bij maken dat sommige vrouwen hier in geloven, of nog eerlijker...Willen geloven

Daar heb je ook helemaal gelijk in! Dat is jezelf voor de gek houden!

Citaat:
quoteOiit heeft dit mannetje namelijk een blik op jou tieten geworden Of liep hij toen ook met oogkappen op?

denk niet dat hij borstenman is.. hij dacht meer.. oei..strak kontje.. zo zei hij het letterlijk.. Maar goed, in zijn kop kijken kan ik niet...Het doet er voor mij ook niet toe.

Citaat:
Ik weet het niet hoor maar wil die krengen gewoon bruin hebben dat zou toch goed kunnen?

hahahahaha.. praat er maar lief tegen.. houden ze meer van!

Nee ik ben het met je eens dat sommige mensen behoorlijk afkerig erop reageren. Jammer, want ik ben het met je eens dat ik ook denk dat een hoop van die afkerige gevoelens voortvloeien uit jaloezie.. onzekerheid.. enz..Ze gooien het op de man, maar zien niet dat het vaak bij zichzelf ligt.
Daarnaast, staren van mannen, vind ik zelf soms ook vervelend.. er is een verschil tussen gewoon even kijken... of blijven kijken om het kijken.. En daar kunnen mannen ook wel wat van. Zelfs persoonlijk tot ergenis van mij en ook dat ik vind dat ze hun eigen vrouw hiermee benadelen.

Er is niets mis met het kijken van een man/vrouw. Wel in mijn ogen als je blijft kijken. Dan kun je nagaan dat de partner zich ongemakkelijk kan gaan voelen. Ook als man kun je daar best rekening mee houden. daarnaast kan ik mijzelf heel ongemakkelijk voelen als mannen blijven kijken.. En dan heb ik het niet over topless, maar ook gewoon zo.. Maar dat is een andere kwestie..

Citaat:
Topless foto's

Hahahaha.. zo vrij ben ik nu dan ook weer niet.. Je weet maar nooit waar ze dan belanden.. hahahaha _O-

Nee, mijn profiel is wel goed zo..

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:31

haha nu word t leuk;)

en topless en kijken, ja die link kan ik wel leggen.
misschien ben ik beetje raar maar ik vind t erg leuk om te kijken, zowel naar mannen als naar vrouwen. en dan vooral hun manier van doen en laten.. niet zozeer naar de vorm van de borsten of van iets anders.
gewoon mensen in t algemeen vind ik leuk om te zien en als mensen topless of naakt zijn hebben ze vaak minder te verbergen. letterlijk en figuurlijk en zijn ze vaak mooier zonder daar bewust van te zijn..
volgens mij ben ik niet zo goed in uitleggen.. sorry.
kort door de bocht vind ik het erg leuk om naar mensen te kijken, ook topless vrouwen en eerlijk is eerlijk, ik ben gelukkig met mijn man en kinderen, laat daar geen misverstanden over komen, maar ik vind sommige vrouwen echt wel heel aantrekkelijk.
dus dat is in mijn ogen de link.. snap je??? ahahha ik niet..
kan t niet verwoorden, t is niet sexistisch maar ergens ook weer wel..
ach iedere gek zijn gebrek.
en ohjah, mijn man is gek op borsten en billen en en en en eigenlijk de vrouw in het algemeen.. dus hij kijkt graag.. ik vind dat niet erg, vind het gezond. snap niet dat mensen daar problemen mee hebben.. savonds slaapt ie alleen in zn truck en in t weekend naast mij.. :D

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:34

newmom schreef:
haha nu word t leuk;)

maar ik vind sommige vrouwen echt wel heel aantrekkelijk.
snap niet dat mensen daar problemen mee hebben.. savonds slaapt ie alleen in zn truck en in t weekend naast mij.. :D

Ja dat heb ik ook! Megan Fox bv :)
en Ik denk niet dat iemand op dit forum hier een probleem mee heeft hoor :)

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:36

Jesser schreef:
Daarnaast, staren van mannen, vind ik zelf soms ook vervelend.. er is een verschil tussen gewoon even kijken... of blijven kijken om het kijken.. En daar kunnen mannen ook wel wat van. Zelfs persoonlijk tot ergenis van mij en ook dat ik vind dat ze hun eigen vrouw hiermee benadelen.

Staren is idd iets te :+ Maar dat doen ze bij mij ook terwijl ik kleren aan heb :(:) Een vriend van mij heeft namelijk aan een heel stel heren vertelt dat ik een tepelpiercing heb... En tsjah dan is de vraag in welke tepel zit ie nou :Y)
Dat is trouwens ook 1 van de extra redenen dat ik niet topless ga... Ik wil niet dat ze de stukken ijzer wegkijken :7

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:41

euh megan fox.....

ik loop achter of ben oud ... maar ik snap m niet..
uitleg pour moi sil vous plais.. :D blonDT is ik..

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:46

newmom schreef:
euh megan fox.....

ik loop achter of ben oud ... maar ik snap m niet..
uitleg pour moi sil vous plais.. :D blonDT is ik..

Ow dat ik haar een hele mooie vrouw vind :D
Dat andere sloeg op die 2de zin :+

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:51

ohw zo hahah ok ik snap m
:D

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:11

haha nee verwacht geen topless foto's hoor haha was gewoon heeeel nieuwschierig naar hoe jullie eruit zien ;)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:12

unicorn_kiss schreef:
SecretLIN schreef:

Bij jou ook geen succes :P

hahaha nee he :D

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:13

Rianneke schreef:
Jesser schreef:

Staren is idd iets te :+ Maar dat doen ze bij mij ook terwijl ik kleren aan heb :(:) Een vriend van mij heeft namelijk aan een heel stel heren vertelt dat ik een tepelpiercing heb... En tsjah dan is de vraag in welke tepel zit ie nou :Y)
Dat is trouwens ook 1 van de extra redenen dat ik niet topless ga... Ik wil niet dat ze de stukken ijzer wegkijken :7

hahaha in welke tepel zittie nou :+

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:53

UK, natuurlijk vind hij jou het mooist, dat is ook niet meer dan normaal. Dat vind ieder vriendje van zijn vriendin. Als was je bij wijze van zo lelijk als de nacht geweest, dan nóg had hij jou het mooist gevonden, daar valt geen eer aan te behalen. Dat hij jou ook echt dat gevoel geeft wèl. Dat neemt in mijn ogen echter nog steeds niet weg dat hij vast wel eens naar een andere vrouw kijkt. En als je naar het strand gaat en 35% van de vrouwen ligt topless, dan is het ook moeilijk om het niet te zien al zou je het willen :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:56

unicorn_kiss schreef:
Dacht dat ik ze allemaal beantwoordde, hard to keep up :P
Wil je ze opnieuw stellen dan?

Ben geen Gekke Gerrit volgens mij mankeer jij niets aan je ogen
gezien;

unicorn_kiss schreef:
Sorry aangezien je echt in élk topic wel iets neerpent...

Je me blijkbaar overal heb gevolgd :\

Ik ga ook geen topless foto's plaatsen zo al fans genoeg die moeite hebben met me _O-

Sees schreef:
UK, natuurlijk vind hij jou het mooist, dat is ook niet meer dan normaal. Dat vind ieder vriendje van zijn vriendin. Als was je bij wijze van zo lelijk als de nacht geweest, dan nóg had hij jou het mooist gevonden, daar valt geen eer aan te behalen.

Plof. weg droomwereld. }:0
Wat ben jij bruut zeg

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:01

hahaha ohw wa flauw... hahaha

plof..
zie t voor me.. te flauw.. hahaahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:13

Ik vind het ook niet smakelijk, mensen topless.. Ben zelf enorm preuts dus zou het ook nooit doen. :o

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:16

Nou Rebecca da's eerlijk ;).

Chica :o :D