Hoe denken jullie over drugsgebruik?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Piaffe123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:38

Idd pre, maar he liever 12 uur feesten en je lichaam verneuken dan 8 uur feesten en optijd gaan slapen zodat je het volgende feest ook nog heel huids meemaakt zonder dat mensen je hebben moeten oplappen omdat je je eigen grenzen niet kent

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 13:38

Piaffe123 schreef:
Ja eerder weg gaan ja, pillen slikken want jeej dan kan ik langer door gaan.. lekker goed voor je lichaam ook, tot je een keer omvalt.

Schjonge jonge je overdrijft wel heel erg nu! Omdat je niks weet te zeggen begin je daar meer over?
In die 3 jaar dat ik welles een pilletje doe ben ik nog nooit omgevallen o.i.d.
Je lichaam kan echt wel wat hebben hoor, en denk je dat ik tussendoor nooit even ga zitten? Alsof ik 12u lang doorga...

Piaffe123

Re: Hoe denken jullie over drugsgebruik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:40

Ik doelde ook niet op jou moelie

En nog blijf ik bij mijn standpunt, drugs is niet goed en 12 uur feesten zonder pilletje is net zo gezellig.
Kun je dat niet vol houden dan toch wat eerder weg, snap het hele punt van 12 uur feesten niet

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 13:40

Piaffe23: Dat is mij nog nooit overkomen hoor, en bij mijn vrienden ook niet. En als ik nuchter ben hou ik het ook gewoon het hele feest vol ;) En alsof je ineens niks geen pijn of moeheid meer kan voelen als je een pilletje ophebt..

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:41

Valt me een beetje op dat mensen die er zeg maar tegen zijn een beetje worden "aangevallen" door de mensen die er dus niet tegen zijn :P Miss ligt t wel aan mij hoor :)

PRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:42

Piaffe123 schreef:
Idd pre, maar he liever 12 uur feesten en je lichaam verneuken dan 8 uur feesten en optijd gaan slapen zodat je het volgende feest ook nog heel huids meemaakt zonder dat mensen je hebben moeten oplappen omdat je je eigen grenzen niet kent

Weetje wat het is, die mensen die drugs gebruiken weten duidelijk niet waar ze het over hebben.
Zij maken er dadelijk een zooitje van wat natuurlijk altijd kan gebeuren, en weetje wie het op kan knappen, de EHBO'ers.
Als je zo op weg bent met je lichaam verneuken dan moeten ze het ook maar zelf oplossen als het goed fout gaat, want dit is gewoon vragen om.

Missy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:42

Cherrypop schreef:
Piaffe123 schreef:
Wat ik me afvraag, waarom nemen jullie een pilletje?

Om meer te druven? - waarom je stoerder voordoen dan je bent??
Langer wakker te blijven? - eerder weg gaan en luisteren naar je lichaam
Een geweldig gevoel te hebben? - zorg dat je het naar je zin hebt, heb je ook een fijn gevoel.

Of beredeneer ik het nu totaal verkeerd?

Van een pilletje word je niet stoerder :P
Op je 2e punt, eerder weggaan terwijl je op een mega vet cool tof feest hebt? Je daar met een paar duizend man heeelemaal los gaat, lekker in het zonnetje aan het dansen bent. met vrienden the time of your life hebben... En dan moet je eerder weg omdat je moe bent en geen zin meer hebt. Lekker daar betaal ik geen 80 euro voor een kaartje voor dan wil ik gewoon 12 uur knallen!
Je derde punt, ik kan het ook zonder pillen naar mijn zin hebben, maar het gevoel wat je krijgt van zon pilletje is onbeschrijvelijk, dat krijg je nuchter nooit...

Op jou 2e punt:

Zoals jij het nu zet komt het zo over: je betaalt geen 80 euro voor een feest als je geen pillen heb.
Want zonder drugs hou je die 12 uur niet vol !

Ik gebruik geen drugs als ik naar een feest ga, ik zit ook alleen maar aan de cola.
Meestal degene waarmee ik ga, die doen wel een pilletje of iets.
En toch ben ik altijd degene die het het langst volhoud en het net zo naar mijn zin heb.

Piaffe123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:43

Afgelopen zaterdag, vrouwtje lag te trippen werd vast gesoerd op haar brancard en lag te stikken in haar eigen kots, ogen die bijna uit der oogkassen vielen, waarschijnlijk GHB, wie had er zorg mee? juist de ehbo'ers.

Zeg niet dat dat met jullie hoeft te gebeuren maar het kan dus duidelijk wel, je moet het risico maar willen lopen

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:43

Jenkins: wij hebben schijnbaar geen verstand van drugs omdat we het nooit geprobeert hebben :j

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 13:44

Neehoor dat is niet waar. Als je de vorige berichten terugleest snap je het. Er worden alleen dingen gezegt die ik niet vind kloppen en daar ga ik dan tegenin ja.
Omdat er word gezegt dat je op een gegeven moment omvalt en in het ziekenhuis terecht komt, maar dat is niet in alle gevallen. Dan had ik het ook wel een keer moeten hebben tijdens een feest. Ook als ik een pil opheb en ik merk dat mijn benen moe worden ga ik even zitten om uit te rusten. Tis echt niet zo dat je 12u lang door kan gaan met pil. Ik rust tussendoor sowieso altijd even uit.
Ik val hier iig niemand aan, ik vertel gewoon hoe het zit (bij mij iig).

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:45

Ja idd, waarom moet je in godsnaam eerder weggaan als dat niet nodig is. En idd het is niet heel goed voor je lichaam, maar chocolade, McDonalds, vet vlees, een sigaret, een wijntje, frisdrank etc etc ook niet... Ik neem maximaal 3 x per jaar een pilletje, dus de schade valt heus wel mee. En als je het laat testen weet je dat er niets (of wel) slechts in zit. Dus val je ook niet zomaar om :)

Jenkins

Frances schreef:
Jenkins: wij hebben schijnbaar geen verstand van drugs omdat we het nooit geprobeert hebben :j

Ik denk dat ik er meer verstand van heb dan de mensen hier die het vaak gebruiken :P

Piaffe123

Dames, succes met jullie discussie hier komen we niet uit :D

Ga gezellig op concour naar luxemburg dus spreek jullie zondag wel weer, na de zwarte cross eens kijken hoeveel mensen daar gebruiken

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:46

Ik vind dat er echt een heel nare sfeer hangt in dit topic. In elk geval krijg ik niet de indruk dat men respect voor elkaar heeft en elkaar in de waarde laat. Jammer.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 13:46

Piaffe123 schreef:
Afgelopen zaterdag, vrouwtje lag te trippen werd vast gesoerd op haar brancard en lag te stikken in haar eigen kots, ogen die bijna uit der oogkassen vielen, waarschijnlijk GHB, wie had er zorg mee? juist de ehbo'ers.

Zeg niet dat dat met jullie hoeft te gebeuren maar het kan dus duidelijk wel, je moet het risico maar willen lopen

GHB is ook wel iets heel anders dan XTC, dat zou ik nooit doen en dat is veel aggresievere drugs.
Wie had er zorg mee? Juist de EHBO's.. maar uhh hun kiezen toch voor dit werk? :? Of ben ik nou zo dom, doen ze dit nou niet vrijwillig?
Verwachten die EHBO's soms dat er niks gebeurd op feesten?

PRE

Jenkins schreef:
Frances schreef:

Ik denk dat ik er meer verstand van heb dan de mensen hier die het vaak gebruiken :P

Ik weet het wel zeker meid.

Cherrypop

Missy123 schreef:
Cherrypop schreef:

Van een pilletje word je niet stoerder :P
Op je 2e punt, eerder weggaan terwijl je op een mega vet cool tof feest hebt? Je daar met een paar duizend man heeelemaal los gaat, lekker in het zonnetje aan het dansen bent. met vrienden the time of your life hebben... En dan moet je eerder weg omdat je moe bent en geen zin meer hebt. Lekker daar betaal ik geen 80 euro voor een kaartje voor dan wil ik gewoon 12 uur knallen!
Je derde punt, ik kan het ook zonder pillen naar mijn zin hebben, maar het gevoel wat je krijgt van zon pilletje is onbeschrijvelijk, dat krijg je nuchter nooit...

Op jou 2e punt:

Zoals jij het nu zet komt het zo over: je betaalt geen 80 euro voor een feest als je geen pillen heb.

Ik gebruik geen drugs als ik naar een feest ga, ik zit ook alleen maar aan de cola.
En toch ben ik altijd degene die het het langst volhoud en het net zo naar mijn zin heb.

Eh nee das iets te kort door de bocht, want ik gebruik niet altijd, maar soms wel. Voor het waanzinnige gevoel en de overdaad aan energie die je hebt. Daarbij gaat de tijd met pillen op ook veel langzamer (je tijdsbesef is heel anders) waardoor het lijkt of je nog langer geniet. En je weet niet of je het net zo naar je zin hebt, want je weet niet hoe het voelt met een pilletje op :)

Cherrypop

Re: Hoe denken jullie over drugsgebruik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:47

jenkins waarom zou jij er meer verstand van hebben dan??

Ayasha
Blogger

Jenkins schreef:
Frances schreef:

Werk jij toevallig met drugs enz?
Indien ja: zou ik je dan een paar vragen mogen PB'en? :o

Piaffe123

Moelie schreef:
Piaffe123 schreef:

GHB is ook wel iets heel anders dan XTC, dat zou ik nooit doen en dat is veel aggresievere drugs.
Wie had er zorg mee? Juist de EHBO's.. maar uhh hun kiezen toch voor dit werk? :? Of ben ik nou zo dom, doen ze dit nou niet vrijwillig?
Verwachten die EHBO's soms dat er niks gebeurd op feesten?

Nee dat doen ze niet vrijwillig en he, als er niet van die mensen waren die perse hun leven wilde vergallen met GHB waren ze ook niet zo nodig :wave:

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 13:47

Jenkins schreef:
Frances schreef:

Hahah nou vertel dan eens, ben benieuwd! :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:48

Cherrypop schreef:
Op jou 2e punt:

Tiens, da's gek, mij lukt dat nl prima :')

PRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:48

Cherrypop schreef:
jenkins waarom zou jij er meer verstand van hebben dan??

Omdat zij dus zo verstandig is wél van die gore rommel af te blijven.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 13:50

Juist Piaffe23: Dit doen ze WEL vrijwillen. Zij kiezen ervoor dit werk te doen en worden er niet voor gedwongen. Dat denk jij volgensmij wel?
Ook mensen zonder drugs kunnen bij de EHBO terecht komen. Heeft echt niet alleen met drugs te maken. Als er géén drugs gebruikt zou worden zouden ze er alsnog moeten zijn. Aangezien er ook wel eens ongelukjes gebeuren. Als iemand op een feest hard valt en zijn gezicht ligt helemaal open, dan moet ie neem ik aan ook naar de EHBO. Dus zonder drugs is de EHBO alsnog nodig ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:50

Jemig, nou ga ik toch echt temmen, persoonlijke aanval na persoonlijke aanval hier.