Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Piaffe123 schreef:Ja eerder weg gaan ja, pillen slikken want jeej dan kan ik langer door gaan.. lekker goed voor je lichaam ook, tot je een keer omvalt.
Piaffe123 schreef:Idd pre, maar he liever 12 uur feesten en je lichaam verneuken dan 8 uur feesten en optijd gaan slapen zodat je het volgende feest ook nog heel huids meemaakt zonder dat mensen je hebben moeten oplappen omdat je je eigen grenzen niet kent
Cherrypop schreef:Piaffe123 schreef:Wat ik me afvraag, waarom nemen jullie een pilletje?
Om meer te druven? - waarom je stoerder voordoen dan je bent??
Langer wakker te blijven? - eerder weg gaan en luisteren naar je lichaam
Een geweldig gevoel te hebben? - zorg dat je het naar je zin hebt, heb je ook een fijn gevoel.
Of beredeneer ik het nu totaal verkeerd?
Van een pilletje word je niet stoerder
Op je 2e punt, eerder weggaan terwijl je op een mega vet cool tof feest hebt? Je daar met een paar duizend man heeelemaal los gaat, lekker in het zonnetje aan het dansen bent. met vrienden the time of your life hebben... En dan moet je eerder weg omdat je moe bent en geen zin meer hebt. Lekker daar betaal ik geen 80 euro voor een kaartje voor dan wil ik gewoon 12 uur knallen!
Je derde punt, ik kan het ook zonder pillen naar mijn zin hebben, maar het gevoel wat je krijgt van zon pilletje is onbeschrijvelijk, dat krijg je nuchter nooit...
Piaffe123 schreef:Afgelopen zaterdag, vrouwtje lag te trippen werd vast gesoerd op haar brancard en lag te stikken in haar eigen kots, ogen die bijna uit der oogkassen vielen, waarschijnlijk GHB, wie had er zorg mee? juist de ehbo'ers.
Zeg niet dat dat met jullie hoeft te gebeuren maar het kan dus duidelijk wel, je moet het risico maar willen lopen
Of ben ik nou zo dom, doen ze dit nou niet vrijwillig?Missy123 schreef:Cherrypop schreef:
Van een pilletje word je niet stoerder
Op je 2e punt, eerder weggaan terwijl je op een mega vet cool tof feest hebt? Je daar met een paar duizend man heeelemaal los gaat, lekker in het zonnetje aan het dansen bent. met vrienden the time of your life hebben... En dan moet je eerder weg omdat je moe bent en geen zin meer hebt. Lekker daar betaal ik geen 80 euro voor een kaartje voor dan wil ik gewoon 12 uur knallen!
Je derde punt, ik kan het ook zonder pillen naar mijn zin hebben, maar het gevoel wat je krijgt van zon pilletje is onbeschrijvelijk, dat krijg je nuchter nooit...
Op jou 2e punt:
Zoals jij het nu zet komt het zo over: je betaalt geen 80 euro voor een feest als je geen pillen heb.
Want zonder drugs hou je die 12 uur niet vol !
Ik gebruik geen drugs als ik naar een feest ga, ik zit ook alleen maar aan de cola.
Meestal degene waarmee ik ga, die doen wel een pilletje of iets.
En toch ben ik altijd degene die het het langst volhoud en het net zo naar mijn zin heb.
Moelie schreef:Piaffe123 schreef:Afgelopen zaterdag, vrouwtje lag te trippen werd vast gesoerd op haar brancard en lag te stikken in haar eigen kots, ogen die bijna uit der oogkassen vielen, waarschijnlijk GHB, wie had er zorg mee? juist de ehbo'ers.
Zeg niet dat dat met jullie hoeft te gebeuren maar het kan dus duidelijk wel, je moet het risico maar willen lopen
GHB is ook wel iets heel anders dan XTC, dat zou ik nooit doen en dat is veel aggresievere drugs.
Wie had er zorg mee? Juist de EHBO's.. maar uhh hun kiezen toch voor dit werk?Of ben ik nou zo dom, doen ze dit nou niet vrijwillig?
Verwachten die EHBO's soms dat er niks gebeurd op feesten?
Cherrypop schreef:Op jou 2e punt:
Zoals jij het nu zet komt het zo over: je betaalt geen 80 euro voor een feest als je geen pillen heb.
Want zonder drugs hou je die 12 uur niet vol !
Ik gebruik geen drugs als ik naar een feest ga, ik zit ook alleen maar aan de cola.
Meestal degene waarmee ik ga, die doen wel een pilletje of iets.
En toch ben ik altijd degene die het het langst volhoud en het net zo naar mijn zin heb.