Ik zou waarschijnlijk te verbaasd zijn om nog wat te zeggen erover

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imd schreef:Bij dit soort dingen vind ik dat mensen gewoon het 'behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden' aan moeten houden, dan komt alles prima in orde
Vjestagirl schreef:En over telefoontjes die je 'maar even weg moet drukken' als je aan de kassa komt, ook dát mag ik zelf weten. Tuurlijk is het prettig als iemand dat ff doet, maar het is nogsteeds eigen keuze of ik mijn boeiende telefoon gesprek wil onderbreken voor een 'hallo-alsjelieft-nee bedankt-dank je wel-een fijne dag nog' met een cassiere.
anneliesdj schreef:Vjestagirl schreef:En over telefoontjes die je 'maar even weg moet drukken' als je aan de kassa komt, ook dát mag ik zelf weten. Tuurlijk is het prettig als iemand dat ff doet, maar het is nogsteeds eigen keuze of ik mijn boeiende telefoon gesprek wil onderbreken voor een 'hallo-alsjelieft-nee bedankt-dank je wel-een fijne dag nog' met een cassiere.
En dat is nu 'onbewust asociaal'!
En de toon en manier waarop je praat is bewust asociaal, sorry maar vind het echt niet netjes om zo tekeer te gaan.