Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Ik zou geen greintje vertrouwen meer in zo iemand hebben. Wat een eikel zeg.
maar ik begrijp jou ook niet?Waarom ga je niet gewoon naar hem toe? maar regel je dit allemaal per telefoon.
Als ik jou was had ik daar allang voor de deur gestaan en gewoon een gesprek geëist met hem,kom nou toch.
Het is jouw geld,jouw pasje,jóuw vertrouwen wat hij geschaadt heeft.
En echt erg lijkt hij het allemaal ook niet te vinden,ja misschien voor zichzelf.
Chubby schreef:Als hij werk heeft, kan hij je van zijn eerstkomende salaris alles terugbetalen. Ik ben bang dat je anders kunt fluiten naar je geld en volgens mij kun je het zelf goed gebruiken?
Kady_ schreef:heb hem verteld dat mijn vertrouwen in hem nu dus 0.0 is en ik er heel goed over na moet denken wat ik nu verder wil, en dat ik hier tijd voor nodig heb, hij wil me graag blijven zien maar ik heb tijd nodig om goed na te denken over wat er is gebeurt, 3 jaar relatie zet je niet zomaar op het spel??? maar na wat er is gebeurd? word t nog wel zoals t was?
Kady_ schreef:ik zou het erg op prijs stellen als jullie zijn '' identiteit'' voor jullie willen houden! heb dit op bokt gezet omdat ik niet weet wat ik ermee moet doen, mijn inmiddels ex vriend weet dat ik op bokt zit, maar mijn naam en dit topic kent hij niet, dit houd ik ook liever zo!
Kady_ schreef:ik heb met hem gepraat, hij geeft toe dat hij fout zit maar ziet naar mijn idee niet HOE erg het is wat hij gedaan heeft, waat het mij heeft aangedaan; kwa vertrouwen enzo! hij zegt dat hij spijt heeft maar zegt dan; ja je krijgt het toch gewoon terug! alleen ik weet nog niet wanneer; daarop heb ik hem gevraagd om mij morgen een lijst te geven waarop hij heeft neergezet: wanneer ik mijn geld krijg ( de preciese datum) en welk bedrag ik dan krijg (heb met hem afgesproken dat dit in delen komt) hij heeft mij beloofd dit op papier te zetten en komt dit morgen brengen!
mistery schreef:Inderdaad in 1 keer terug betalen. Ik snap niet dat je zo mild bent.
Hij heeft jou een enrome rotstreek geflikt, wat zeg ik, gewoon puur diefstal is het! Ik zou eisen dat hij het geld in 1 keer terugbelt en kan/wil hij het niet dan zou ik er alles aan doen om het terug te krijgen.
Ik ben bang dat je anders lang kunt wachten op je centjes..