Wat een prachtig ventje, kan één ding zeggen ook al heeft hij weinig geluk gehad in zijn leven. Hij heeft veel geluk dat hij bij jullie terecht is gekomen!
ook hier brand er weer kaarsje voor ruben. hopelijk komt hij er weer bovenop. zit hier gewoon met tranen van medeleven.
heel veel sterkte voor jullie en zeker voor ruben
Winxz_Bas
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-09 18:26
een kadootje van het ziekenhuis voor moederdag, toch even op de foto gezet. en bewerkt, zo past die mooi bij bokt, gras als achtergrond is namelijk ook niet mooi dankjullie wel voor de steun, heb er zeker wat aan !! knuffel voor iedereen hier
net heeft het ziekenhuis gebeld, ruben heeft weer zijn infuus eruit .. nu gaan ze vanvond een lange lijn inbrengen in zijn arm of been. zodat die er niet uit gaat. hij krijgt vanavond een narcose van een paar minuten, en dan gaan ze de lange lijn inbrengen. gelukkig blijft die dan zitten, want op zijn hoofdje prikken is ook geen pretje, en de medicijnen heeft hij zeker nodig
lesilla
Geplaatst: 10-05-09 19:18
Trekt hij het er dan uit of valt het eruit? Want hij zat toch vast?
ja, die valle uit, door het bewegen van ruben, hij zat met zijn armpjes aan zijn beentjes vast, maar dat wertke niet, dus daarna aan zijn bedje.. maar hij gleed naar onderen, en toen gleed zijn infuus op het hoofd uit.. het krantje van het vocht was ook al bjina eruit, gelukkg niet helemaal,anders kon die naar de OK.
Ach jee het zit hem ook echt niet mee. Ik denk aan jullie. Veel sterkte
superfries
Geplaatst: 10-05-09 20:31
Heel veel sterkte gewenst!
Jasmijn76
Geplaatst: 10-05-09 20:46
heel veel sterkte met alles!!..ik lees vol aandacht je verslag..en hoop zo dat het manneke het gaat halen...tjonge, wat een geluk dat het manneke je ouders is tegen gekomen..en wat een mooi fotoverslag...ik brand een kaarsje voor hem..en hoop met jullie mee
Ach gut, wat een lief mannetje is het toch; hij blijft maar vrolijk hè ! Ook van mij heel veel sterkte voor jullie allemaal en het meest natuurlijk voor Ruben ! Ik blijf ook duimen dat het nu eindelijk de goede kant met hem op gaat!
ik lees jullie topic nu pas voor het eerst, heel erg veel sterkte toegewenst! ik duim voor jullie en vooral voor kleine Ruben dat hij er gauw en goed doorheen komt!
het is een prachtig mannetje om te zien, heel vrolijk
sterkte!!
Jodym
Geplaatst: 11-05-09 12:34
ook ik heb het topic net pas voor de 1e keer gelezen..
Mooie foto's hoor! Ik heb echt heel veel respect voor je ouders en jullie, het lijkt me zo zwaar, naar het ziekenhuis en dan ook nog andere kinderen thuis. Ruben heeft het getroffen met ze (en jullie ook!), ik hoop nog steeds op een goede afloop. Ik vind het dapper dat jullie het besluit hebben genomen om Ruben te laten gaan als het zover komt.