Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

natural_

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:43

Ik heb niks tegen een groot leeftijdsverschil, maar inderdaad een kerel van 27 hoe onvolwassen hij dan ook is en een meisje van 12? Die net naar de middelbare school gaat dat kan gewoon niet.. Dat is misbruik maken van de leeftijd, als het echt liefde is kan hij dus makkelijk 5 jaar wachten, dan is ze 17 en kan ze "nadenken" en weet ze aardig waarmee ze bezig is (geld in ieder geval voor mij) maar iemand van 12 niet, toch?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:43

Maar het scheelt wel dat jij een stuk ouder bent dan 12 Vork
Het is toch te hopen dat jij wel bewuste en doordachte keuzes kunt maken in tegenstelling tot en meisje van 12

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:44

natural_ schreef:
Maar zo heeft iedere "groep" zijn eigen mening, maar ben ik ook hiervan overtuigd dat de meeste mensen die dit zelf nooit hebben ondervonden er wel over kunnen ordelen maar te makkelijk doen.. Net als dat je op je 12de al voor het eerst naar bed ging met een jochie van 13, dat vind ik ook niet gezond.. Je weet nog niet eens waar je mee bezig bent en wat voor ziektes je kan krijgen en dat wordt wel steeds normaler gevonden.. Vreemde wereld!

Jawel hoor, ik ben nu 32, 3 jaar geleden heb ik nog wat gehad met iemand die 44 was. Maar toen was ik wel 29 jaar oud en dat vind ik heel iets anders dan 15 jaar oud zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:44

Ach, ik was al volwassen toen ik in luv werd op mijn huidige vent haha, en dat leeftijdsverschil neem ik maar, t gaat tenslotte om de poen Sigaar Sigaar Sigaar Sigaar

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:45

KiWiKo schreef:
een ietwat uit balanse man Lachen

Omdat ik altijd zeer benieuwd ben naar jouw opvoedmetoden KiWiKo Knipoog , wat zou jij doen als je dochter thuiskomt met een vent van 39 op haar 16de? Hetzelfde als toen ze 12 was?

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:45

BraveSpots schreef:
natural_ schreef:
Maar zo heeft iedere "groep" zijn eigen mening, maar ben ik ook hiervan overtuigd dat de meeste mensen die dit zelf nooit hebben ondervonden er wel over kunnen ordelen maar te makkelijk doen.. Net als dat je op je 12de al voor het eerst naar bed ging met een jochie van 13, dat vind ik ook niet gezond.. Je weet nog niet eens waar je mee bezig bent en wat voor ziektes je kan krijgen en dat wordt wel steeds normaler gevonden.. Vreemde wereld!

Niet aanvallend bedoelt hoor, maar dit hoor je steeds meer en meer op bokt, tegenwoordig mag je geen mening meer hebben tenzij je het zelf hebt meegemaakt Verward . Ik dacht dat volwassenheid net deels draaide over het feit dat je een gefundeerde mening vorm over vanalles. Ofzo ervaar ik het toch...

Oh zeker niet, ik wil graag iemand zijn mening horen.. Misschien heb ik het verkeerd geformuleert, ik bedoelde dat je heel anders kijkt als je het zelf hebt meegemaakt of beter gezegd overkomen is dan als je het alleen kent van horen zeggen en zien etc!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:47

suleilitha schreef:
Ach, ik was al volwassen toen ik in luv werd op mijn huidige vent haha, en dat leeftijdsverschil neem ik maar, t gaat tenslotte om de poen Sigaar Sigaar Sigaar Sigaar

Hahaha, youve got the looks and he's got the money Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:48

Ik kan me ook niet voorstellen het zelf mee te maken, de beste man zou bij mijn ouders linea een tripje naar geel (psychiatrische instelling) of het politiebureau krijgen. En ik een duchtig gesprek over waarden en normen en alles onderbouwd. Maar kan ook niet voorstellen dat ik het zou doen ik speelde op mijn 15 echt nog met barbies Lachen Ik heb die vroege seksualiteit nooit meegemaakt.

ik heb een relatie gehad met leeftijdsverschil van tien jaar maar toen was ik officieel volwassen en men brein was toen bijna helemaal af.

Wat ik zeg is uit de psychologische boeken en cursussen pedagogie, ik spreek uit theorie. Is in dit geval wel goed want als we slechte dingen gaan romantiseren dan is dit het begin van het einde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:51

Mwaaah Pipo, zijn looks zijn nog buitengewoon lekker Haha!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:52

maar qua geld is het erg makkelijk, of je moet iemand van 40 vinden met een uitkering Haha!

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:52

Zit er hier geen kerel op bokt die iets met een griet heeft van onder de twintig en minimaal 10 jaar met haar scheelt, ik ben nu heel benieuwd naar wat hij ervan zou zeggen! Al zijn mannen zeer goede leugenaars (ze geloven het volgens mij meestal zelf)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:53

suleilitha schreef:
Mwaaah Pipo, zijn looks zijn nog buitengewoon lekker Haha!

Tja, mannen worden mooier naarmate ze ouder worden he Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:55

Hihi, wat denk je waarom ik het prima vind dat hij fanatiek sport haha, dan reageert ie zich wat minder af op mij Haha! en blijft ie lekker strak!!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:55

natural_ schreef:
Zit er hier geen kerel op bokt die iets met een griet heeft van onder de twintig en minimaal 10 jaar met haar scheelt, ik ben nu heel benieuwd naar wat hij ervan zou zeggen! Al zijn mannen zeer goede leugenaars (ze geloven het volgens mij meestal zelf)

ja dacht ook 16 en 35 ofzo heeft hier al tot veel gerel geleid
Laatst bijgewerkt door lesilla op 06-01-09 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:56

Volgens mij geld die regel voor jongens als ze ouder wordt, zodra ze volwassen zijn (officieel volwassen zal ik het maar noemen) gaan de meeste achteruit (in ieder geval bij mij in de buurt)denk aan; bierbuikjes, minder haargroei op hun hoofd hihi.. Nu ik het zo zeg ken ik alleen de randdebielen van die leeftijd die in de kroeg hangen waar ik altijd ben (en dat is een kroeg voor 16+ met veel "discotheek" feestjes dus ik hoor er thuis en hun zijn... misplaatst

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:56

Oeh 16 en 36? Kan ik hem niet uit de tent lokken om gezellig mee te zwetsen? Dan wordt het tenminste echt interessant..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:03

16 en 36..........beetje ranzig ........

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:05

katiavl schreef:
ja dacht ook 16 en 35 ofzo heeft hier al tot veel gerel geleid

Volgens mij was ze zelfs nog jonger toen ze wat kregen, dat ben ik wel niet zeker...

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:07

Tja daarom wil wel eens weten wat hij ervan vind, over het algemeen zijn hier de meningen wel vrij gelijk op het gebied van 12 en 27 en 16 en 36 enzo vind iedereen het vreemd.. Behalve de persoon in kwestie wat logisch is anders zou het triest zijn om tegen je wil in zoiets te doen/hebben! Zouden die meisjes het echt voor het geld doen??

Wacht maar over een paar jaar heb ik mijn eigen stal met 5 eigen paarden en een vent woont dan in MIJN huis, dus wordt het niks dan kan hij wieberen, maar niet dat alles straks van hem is en het gekregen heb en is de relatie over is het leven dat je had weg.. No way, ik kan voor mezelf zorgen (rond die tijd, hoop ik hihi)

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:09

natural_ schreef:
Tja daarom wil wel eens weten wat hij ervan vind, over het algemeen zijn hier de meningen wel vrij gelijk op het gebied van 12 en 27 en 16 en 36 enzo vind iedereen het vreemd.. Behalve de persoon in kwestie wat logisch is anders zou het triest zijn om tegen je wil in zoiets te doen/hebben! Zouden die meisjes het echt voor het geld doen??

Wacht maar over een paar jaar heb ik mijn eigen stal met 5 eigen paarden en een vent woont dan in MIJN huis, dus wordt het niks dan kan hij wieberen, maar niet dat alles straks van hem is en het gekregen heb en is de relatie over is het leven dat je had weg.. No way, ik kan voor mezelf zorgen (rond die tijd, hoop ik hihi)

Ik weet niet waar jij steeds van haalt met dat geld Tong uitsteken , meisjes die op hun 14/15/16 voor langere tijd samen zijn met een veel oudere vent zijn er helemaal overtuigd dat het echte liefde is. Of toch degenen die ik al hier op bokt ben tegengekomen...

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:10

Stuk beter toekomstbeeld toch? En even voor de duidelijkheid over 5 jaar ben ik 22 en lijkt het me niet dat ik in ene wel met een kerel van 45 ofzo zit hoor.. Al zou dat toch al anders zijn als nu 17 met iemand van 37 ofzo!

De meeste kippies zijn hier volgens mij op stok, ik lees morgen wel weer bij (eindelijk een interessant topic dat niet over paarden gaat), fijne avond allemaal! Lachen

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:11

BraveSpots schreef:
natural_ schreef:

Ik weet niet waar jij steeds van haalt met dat geld Tong uitsteken , meisjes die op hun 14/15/16 voor langere tijd samen zijn met een veel oudere vent zijn er helemaal overtuigd dat het echte liefde is. Of toch degenen die ik al hier op bokt ben tegengekomen...

Toch nog 1 reactie, er staat duidelijk in het profiel van Crystal dat ze nu 5 paardjes heeft etc. etc.. Dat is leuk en mogelijk door haar man! Anders waarschijnlijk niet, dus dan vraag ik me af waar ze het voor doet?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:12

natural_ schreef:
Toch nog 1 reactie, er staat duidelijk in het profiel van Crystal dat ze nu 5 paardjes heeft etc. etc.. Dat is leuk en mogelijk door haar man! Anders waarschijnlijk niet, dus dan vraag ik me af waar ze het voor doet?

Heel eerlijk? Waarschijnlijk gelooft ze echt dat dit goed en echt is Ja
Die 5 paarden zijn dan mooi meegenomen, maar ik ken meer jonge meiden met meerdere paarden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:14

Ach ja, het is niet zo moeilijk om een jonge meid in te palmen met een handvol paarden.... dan nemen ze dat bos grijze haar wel op de koop toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:17

suleilitha schreef:
Ach ja, het is niet zo moeilijk om een jonge meid in te palmen met een handvol paarden.... dan nemen ze dat bos grijze haar wel op de koop toe.

En die meiden geloven oprecht dat het liefde is.

Sowieso vind ik dat meiden in paardenland op ruiters verliefd worden waarvan ik denk: Als ie putjeschepper was geweest, was ie tot en met het bejaardenhuis vrijgezel geweest.