Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Barco schreef:wat wij hier hebben gehad.... Mijn vriend doet de deur open en de ochtendkrantenjongen (die ruim 18 is, want hij brengt altijd rond met de auto) staat aan de deur. Mijn vriend die niet overal altijd aan denkt pakt het kaartje aan en doet de deur weer dicht zonder iets te geven.
Kijrgen we 4 dagen geen krant meer.........
Ik vond het ook een iets minder handige actie van mijn vriend, maar om nu maar even uit frustratie van die kl ote 3 euri zomaar je werk niet uit te voeren gaat ook wel iets te ver.
Dan wordie namelijk vanzelf gebeld waarom hij niet bezorgt en krijgtie een hele boze depothouder over zich heen..
) waren mensen van de shoarmatent die het verkeerde adres hadden doorgegeven, dus hun krant belandde elke ochtend keurig netjes bij de juwelier.. Barco schreef:wat wij hier hebben gehad.... Mijn vriend doet de deur open en de ochtendkrantenjongen (die ruim 18 is, want hij brengt altijd rond met de auto) staat aan de deur. Mijn vriend die niet overal altijd aan denkt pakt het kaartje aan en doet de deur weer dicht zonder iets te geven.
Kijrgen we 4 dagen geen krant meer.........
Ik vond het ook een iets minder handige actie van mijn vriend, maar om nu maar even uit frustratie van die kl ote 3 euri zomaar je werk niet uit te voeren gaat ook wel iets te ver.
sjakie schreef:Het hoort niet, maar valt me nog mee.....ons schattige weekblad bezorgertje heeft een schadepost van ongeveer 1200,- euro achtergelaten![]()
meid weer aan de deur.
pri_lady schreef:Hier zijn er 5 geweest om nieuwjaar te wensen. De weekkrantlopers kregen 1 euro, net zoals de reclamelopers. Degene die de ochtendkrant loopt, heeft 10 euro gekregen.
Waarom? Mag weleens beloond worden, die kinderen die niet te beroerd zijn om een eigen centje te verdienen en hiervoor door weer en wind gaan!
Zelf deed ik dat vroeger echt niet...................kreeg genoeg zakgeld dus er was ook geen noodzaak voor. Dus eigenlijk heb ik wel respect voor deze kinderen!
siskeh schreef:we geven mensen van betaalde kranten niets(je betaald je al scheel aan de krant)
maar folders en niet betaalde kranten wel,
weet zelf welk salaris daar ongeveer aan verbonden zit en is meestal niet echt hoog,
maar zou me doodschamen als ik iedereen een gelukkig nieuwjaar zou moeten wensen! en ook nog gaan lopen bedelen