Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Ben idd sceptisch, als je dan zoveel mensen op de been weet te houden waarom dan niet even een geluidsfragmentje?
Is een hele normale vraag hoor snap niet wat het probleem nu is of is er niets?
dwaallicht schreef:Heb je wel eens aan de koelkast gedacht trouwens? Een vriendin van me heeft een koelkast die ook hele menselijke geluiden maakt, zuchten, piepen, gillen, etc...echt weird..
lonneke schreef:kom jij anders een keer langs met jouw apparatuur. dan kun je het zelf opnemen. als je me niet geloofd moet je ook gewoon niet reageren in dit topic. je zit me nu alleen te stangen en daar heb ik niets aan.
ik ben blij dat de rest me wel serieus neemt.
En dan nog iets ik haal jou verleden er niet bij noch jou medicijn gebruik, dat maken je dr zelf van 
neverstop schreef:Lonneke, weet je nog steeds niet wann dr ene langs komt van de Velux(?)?
Ik geloof je wel en hoop dat het snel ophoudt..Ik zou ook niet weten wat het geluid kan maken maar je weet maar nooit en dan sluit je dat iedergeval weer buiten.
Chiqa schreef:Ben idd sceptisch, als je dan zoveel mensen op de been weet te houden waarom dan niet even een geluidsfragmentje?
Is een hele normale vraag hoor snap niet wat het probleem nu is of is er niets?
slimmerik schreef:Er is duidelijk aangegeven dat Lonneke daar nu niet voor kan zorgen, dus doorzeuren heeft weinig zin en wekt de nodige irritatie op. Om je eigen irritatie niet te hoog op te laten lopen kun je inderdaad beter met geavanceerde apparatuur haar ter zijde staan. Als dat onmogelijk is, dan net als wij met een oplossing proberen te komen voor Lonneke.
Heb je die niet of vind je dat onzin, reageer dan niet.
Dreeetje schreef:Dus mogen er alleen sociaal gewenste dingen in dit topic staan ??

Joceline schreef:Ja is inderdaad een goede om samen even die kelder te bekijken en goed te luisteren.