Janine1990 schreef:@ xDramaQueen:
Ik weet het, ik weet het. Natuurlijk mag ik haar niet zo noemen. Maar als je enig idee hebt wat voor gevoel het me geeft, dan zou je ergens er wel in kunnen komen dat ik er zo over denk. En laat ik eerlijk zijn, ik ben nu eerlijk in wat ik over haar hoor, en hoe ik haar zie. Heeft het zin dat te verbergen? Die woede kan ik hier uiten, of dronken zijn en haar hele gezicht verbouwen. God weet waartoe ik dan in staat ben.
Ik ben vroeger verschrikkelijk gepest, en op de middelbare school heb ik er vier jaar lang niet bij gehoord. Dat gevoel gaat in twee jaar niet over hoor. Je blijft je anders voelen. Altijd onzeker over mijn uiterlijk, omdat elke jongen mij afwees. Altijd onzeker over alles. Altijd de grond in geboord worden, zorgt er voor dat je mensen gaat haten. Mensen gaat wantrouwen.
Maar Geert vertrouwde ik, ik geloofde hem op elk woord dat hij zei. Hij zei tegen me: "Ze betekend niets voor me!"
De eerste keer dat ik haar zag, vond ik haar een mooi meisje. Oké, ze is behoorlijk stevig. Maar ik vond haar een mooi meisje. Mijn vriendinnen verklaarden me voor gek, en zeiden dat ik ALTIJD EN OVERAL iets moois of iets goeds in zie. Oké, dat zie ik niet in mijn ogen. Maar prima als zij dat willen zeggen.
Toen ik dat tegen mijn ex zei, de volgende dag, zei hij: "Ach, dat mens. Ze is ja hardstikke dik en lelijk!"
Oké...
En om dan ook nog eens te zeggen, in reactie op iets aardigs van mij naar haar toe: "Ach, wat kan mij dat schelen. Al ligt ze morgen dood op bed! Het zou me een worst wezen!"
Als ik dat soort dingen hoor van mijn ex, zelfs toen het uit was... En hij vertelde dat hij wel wist hoe het voelde, vroeg ik dus: "Oh, bij haar zeker?"
Zijn antwoord: "Nee, ze betekende niets voor me."
Nee... leuk is dat, om dat te horen. En dan vervolgens dit mee te maken? Nee, dat is gewoon ronduit k-u-t! Want ik heb het gevoel, dat deze hele relatie nep was, dat ik alleen maar leuk was omdat zijn vrienden me leuk vonden. En dat ik nergens goed voor was. En dát gevoel, dat maakt je zo machteloos... En dan ga je zulke dingen zeggen. Omdat vrienden en vriendinnen vertellen hoe zij in elkaar zit. Ze zaten bij haar op school, en ik ging naar een andere school.
Als je ex je zo gebruikt heeft, snap ik uberhaupt niet dat je je daar nog zorgen om maakt. En ik snap niet dat je haar eerst mooi en leuk etc. noemt, om haar hier vervolgens dikzak te noemen. Niet iedereen is slank en om je zo uit te laten over iemand is wel heel erg zwak. Vooral omdat je eerst heel anders tegen haar aankeek. Het is gebeurd en gebeurd is gebeurd, vergeet die jongen en ga lekker je eigen ding doen. Die jongen komt heus nog wel, je bent nog jong.
Janine1990 schreef:@ Cayenne:
Ik zie zeker in dat ik beter af ben zonder hem, maar dat neemt niet weg dat het minder pijn doet (zie ook reactie xDramaQueen).
Toen ik die opmerking plaatste had ik niet zo zeer het besef dat ik op een groot forum zit, waar meer dikkere mensen komen. Excuses daarvoor. Mijn zusje is ook aardig aan de maat, en ik snap niet dat ze er niets aan doet. Voor mij is de angst alleen maar extreem groot dat ik ook dik wordt. Ik vind mezelf ook dik... Maar nogmaals excuses voor iedereen die ik onbedoeld heb gekwetst.
Sommige mensen kunnen niet zo even één, twee, drie afvallen. Je stempelt het af alsof je (als je dik bent) zo eventjes weer dun wordt. Helaas zit dat zo niet in elkaar. En je vindt jezelf ook dik? Waarom maak je dan helemaal zo'n opmerking? Leer eerst jezelf maar eens mooi vinden.
Zoals ik al eerder zei, vergeet die jongen en ga lekker je eigen ding doen. Ga lekker stappen met je vriendinnen en als je hem tegen komt bedenken wat voor eikel het is. Zo'n jongen is je echt niet waard hoor