Nog meer drama!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joosiien

Re: Nog meer drama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:35

Janine1990 schreef:
Ik hoop het voor je. Je slaapt toch wel écht ergens anders?
Ik vertrouw die jongen voor geen meter op deze manier! Bah..

Op wat voor manier was hij niet meer de ideale schoonzoon dan?

Doordat hij erg bezitterig werd & jaloers ging doen en ik vertel mijn ouders alles.
En dat hij bijvoorbeeld hartstikke kwaad werd als ik naar een feest ging ..en hem ook nog mee vroeg..
hij zijn mobiel uitzette en boos ophing etc.
Dus ook dit gedrag.

Mijn vriendin slaapt mij, maar mijn ouders hadden van te voren al de overbuurman ingeschakeld..dus als er iets is bel ik die op.
en die houden het wel in de gaten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 22:38

Oooh, dat is bekend. Ik vertel ook altijd alles aan mijn ouders. En dat vinden ze fijn geloof ik.
Wel bizar dat hij boos werd zeg! Zelfs als je hem meevroeg? Echt raar. Beetje obsessief gedrag? Misschien wilde hij je gewoon écht bezitten?

Zul je je buurman niet van te voren inlichten? Lijkt me wel fijn als je niet de enige bent die er van weet... Een sterk en volwassen persoon erbij....

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:01

Sorry hoor maar hoe oud is dat snertjong? Heb zin om hem even met zijn oren mee naar buiten te sleuren en een lesje te leren.

Trieste gozer...hij maakt zichzelf echt belachelijk!!
Schrijf dat maar terug volgende keer....
"Schat, je maakt jezelf wel erg belachelijk he op deze manier. Maakt mij niet uit hoor, je moet het helemaal zelf weten Knipoog"

Ben gister trouwens weer bij mijn ex geweest en was gewoon gezellig. Verder niets. En vond dat wel fijn, hij vroeg alleen wel om een kus toen ik wegging en dat vond ik dan weer een beetje raar. Het is immers uit...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 23:02

Dat is inderdaad best wel raar ja!
Maar fijn dat het zo goed ging, en natuurlijk dat het gezellig was!

Denk inderdaad dat zo'n smsje hem het snelst tot bedaren brengt...

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:15

Wow... Ja ik heb allemaal gelezen.. pff wat zo lang verhalen van jou.. Nu weet je dat wat jij wilt doen.. en ga je hem nooit meer terug nemen als hij jou vraagt?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 23:23

Ik zal nooit nooit zeggen. Want dat heb ik al te vaak gezegd.
"Ik ga nooit mascara dragen!"
"Ik ga nooit tongzoenen!"
Dus, tsjah... Ik zeg nooit nooit.
Mijn woede is allang weer wat bekoeld... Ik heb er wel vrede mee. Ik ben er niet blij mee, dat hij met zijn ex is gegaan. Maar het is zijn leven, hij moet zelf weten wat hij doet. En als ik dan van vrienden hoor wat voor meisje zijn ex is.... Het schijnt nogal een sleaze te zijn. En dat is ook wat mijn ex over haar zei.
Je weet nooit wat de toekomst zal brengen, maar ik ga er niet langer om rouwen. Ik ben mijn gehuild allang meer dan zat. En huil gelukkig ook al niet meer hier om. Maar ik ben er wel zo goed als klaar mee. Ik heb zelfs eigenlijk stiekem al wel een oogje op een andere jongen. Als hij me wil, moet hij wat voor me doen. Ik ga er geen energie meer aan verspillen.
Ik ga gewoon door met mijn zoektocht naar de ware! En 2009 gaat écht mijn jaar worden!! Dit jaar kwam tot een einde, en al het geluk dat ik dacht te hebben, daarmee ook. Dat laat ik me niet weer gebeuren. Het was emotioneel, en als ik er erg aan denk, kan het nog wel weer emotioneel worden. Maar ik weet dat het gewoon allemaal anders ligt nu, dus ik kan er makkelijker mee omgaan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 23:31

Oké, ik ben het officieel spuugzat.
Vrijdag zal hij waarschijnlijk naar discotheek gaan, waar wij ook altijd heen gaan. Wij gaan waarschijnlijk niet... Maar las dat zijn ex ook wel weer zal komen. Nouja, boeiend.
Maar zijn ex is gewoon dik. Ik ga ook vet veel vreten, en ook dik worden. Misschien ben ik dan ook aantrekkelijk! Sigaar
Die jongen is zeker gek?
Niet dat ik zo dun ben... Maar ik snap niet wat hij in Dikkie Dik ziet zeg!

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:46

Nee,, dat hoef je niet doen.. maar je moet trots op je lichaam!!!
Jouw ex is ook dik of niet?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:59

Janine1990 schreef:
Vrijdag zal hij waarschijnlijk naar discotheek gaan, waar wij ook altijd heen gaan. Wij gaan waarschijnlijk niet... Maar las dat zijn ex ook wel weer zal komen. Nouja, boeiend.
Maar zijn ex is gewoon dik. Ik ga ook vet veel vreten, en ook dik worden. Misschien ben ik dan ook aantrekkelijk! Sigaar
Die jongen is zeker gek?

iemand dik noemen maakt jou niet dunner, iemand lelijker noemen maakt jou niet knapper, iemand de grond in boren maakt jou GEEN haar beter

Stoom uit je oren

sorry hoor maar je verhaal stond me al niet aan en dit helemaal niet

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 00:11

ik voel me echt top, morgen komt er ook iemand fimpje kijken Knipoog
niks meer van dat strontjong gehoord gelukkig Lachen

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 00:49

Janine1990 schreef:
Die jongen is zeker gek?

Wat maakt uiterlijk uit? Misschien is ze wel heel erg lief? En grappig? Ik vind niet dat je iemand op haar uiterlijk mag beoordelen. Je zegt zelf dat je jezelf lelijk vindt en dat je veel gepest bent, maak dan aub niet dezelfde fout. Dat HIJ met haar gaat is niet HAAR schuld! Zij heeft toch niets verkeerds gedaan????

En waarom hou je je nog bezig met waar hij dit weekend naar toe gaat? Hou je dingen in de gaten? Waarom? Om jezelf te kwellen?

snoebelke8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 01:02

Ik heb dit topic nu al een paar keer voor me gehad en het enige woord dat in me op blijft komen is naiviteit... Dit is niet eens banketstaaf bedoeld ofzo maar ik denk dat je niet echt goed beseft hoe een echte relatie in elkaar zit.
Dat vrijheid geven vaak voor meer verbintenis zorgt en dat je niet 100x ik hou van je hoeft te zeggen om het te voelen..

Als ik je beginpost leest ( die overigens mega is *LOL* en ook sommige reacties daarop krijg ik echt een beetje medelijden met het mannelijk geslacht.

Ik begrijp je gevoel wel op sommige vlakken maar op andere vlakken heb ik echt zin om je door elkaar te schudden en besef ik dat dit de gedachtengang is van iemand die nog niet volwassen is of dingen niet wil zien.

Jongens van 22 slaan op tilt als je zegt dat ze meer aandacht aan jou moeten besteden dan aan hun vrienden. En ja ook hier zijn grenzen bij idd, hij hoeft je geen week te negeren, maar uitspraken als : 'ik snap niet dat hij bij zijn vrienden wil zijn als hij ook leuke dingen met mij kan doen' daar zou die van mij gillend voor weg rennen.

Over dat samen op vakantie gaan ( al een hele post geleden ) kan ik goed begrijpen ik zou ook niet weet ik hoeveel geld uitgeven aan iets dat nog zover weg is bij zo een prille relatie. Dat is vrij normaal, dat zegt niks over je relatie of dat hij niet van je houd, dat is gewoon gezond verstand.

Ik krijg uit alle beginposts van jou zo een spelletjes gevoel ( van beide kanten ) Jij wil constant veroverd worden, zo werkt het niet helemaal in het echt. Uitspraken als ' kom je langs' 'wil je dan dat ik langskom' en als hij dan zoiets heeft van pfff daar gaan we weer laat maar, dan is hij de slappezak.. dat gaat er bij mij niet helemaal in, waar zijn jullie dan mee bezig?

En als laatste je uitspraak over de toekomst ' ik kan niet in een rijtjeshuis wonen want daar voel ik me opgelaten' is de kers op het toetje van naiviteit. Ik zou eerst maar lkkr genieten van je tienertijd ( want ja dat ben je nog ) en daarna gaan nadenken over huisje boompje beestje.. en dan ook beseffen dat een rijtjeshuis gewoon modaal is en dat dat niet aan komt waaien..

Ik besef dat mijn reactie op een aantal posts een beetje laat is maar ik wou het toch nog graag even kwijt, het is ook niet aanvallend bedoeld maar ik voelde me geroepen om het voor het mannelijk geslacht op te nemen als ik hier zo naar mijn eigen manneke kijk...

Ik heb ook niet het hele topic gelezen ( ik weet dat daar weer reacties op komen ) maar mijn uitspraken zijn puur gebasseerd op de dingen die ik hierboven gequote heb.

Ik zou hier een punt achter zetten, daar worden jullie beide gelukkiger van, niet boos worden als hij iets met zn ex wil doen, dikke mensen kunnen namelijk ook leuk zijn Vork en je hebt 0 recht van spreken het is jou vriend niet meer.

Ga lekker uit scharrelen en leer hiervan, en niet over 20 jaar nog steeds denken dat manner er zijn om jou te pleasen, ooit kom je een lieverd tegen die jou dat stukje extra geeft en leer jij dat je soms moet slikken als een vent ff vrijheid wil, ze maken rare sprongen daar zijn t kerels voor!

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 01:08

Janine1990 schreef:
Die jongen is zeker gek?

Aantrekkelijker misschien, maar in elk geval niet minder zielig. Scheve mond Wat een drama maak je er van, er komt geen einde aan! Nagelbijten / Gniffelen Iedereen heeft medelijden met je, voel je je nu beter? Ach gut Ik hoop echt dat je het jezelf in 2009 wat gemakkelijker maakt, dit is toch geen leven joh? Verward

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 09:22

xDramaQueen schreef:
iemand dik noemen maakt jou niet dunner, iemand lelijker noemen maakt jou niet knapper, iemand de grond in boren maakt jou GEEN haar beter

Stoom uit je oren

sorry hoor maar je verhaal stond me al niet aan en dit helemaal niet

Sorry Janine1990, maar ik ben het wel een beetje met DQ eens... met deze opmerkingen en het eerdere "sleaze" en het "Dikkie Dik" laat jij iig geen mooiere binnenkant zien... Je wordt er echt niets wijzer of beter van door je zo uit te laten over dat andere meisje. Probeer de eer een beetje aan jezelf te houden joh meis.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 10:18

Janine1990 schreef:
Die jongen is zeker gek?

Verre van nette opmerkingen, bovendien snap ik niet waar je je nog druk om maakt.
Je zag toch in dat je beter af bent zonder hem? Waarom ben je er nog mee bezig dan? Laat ze gewoon met rust en maak niet meer dit soort opmerkingen. Je kwetst er een heleboel mensen mee.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 10:27

Hmmmmm..
Nou ik heb vannacht weer een sms gehad hoor met L ''hahahaha.''
Om half 4 's ochtends.

Er is verder niks raars gebeurd vann8

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 11:42

Ik weet best dat ik haar niet zo moet noemen.
Dat "sleaze" echter, komt niet zo zeer uit mijn mond. Als ik moet geloven wat een vriend van mij zaterdag zei, is het wel écht zo.
Als mijn ex dat al verteld... En vervolgens een vriend van mij ook... Dan is dat wat uit mijn mond komt, niet een beschuldiging. Ik heb ook gezegd, ze schijnt nogal een sleaze te zijn. En dan zeg ik het nog netjes ook.

@ L0veJ0la:
Nee, mijn ex is absoluut niet dik. Hij heeft een prachtig lichaam, vind ik.
Ik trots zijn op mijn lichaam, dat is iets dat misschien over een paar jaar lukt.

@ xDramaQueen:
Ik weet het, ik weet het. Natuurlijk mag ik haar niet zo noemen. Maar als je enig idee hebt wat voor gevoel het me geeft, dan zou je ergens er wel in kunnen komen dat ik er zo over denk. En laat ik eerlijk zijn, ik ben nu eerlijk in wat ik over haar hoor, en hoe ik haar zie. Heeft het zin dat te verbergen? Die woede kan ik hier uiten, of dronken zijn en haar hele gezicht verbouwen. God weet waartoe ik dan in staat ben.
Ik ben vroeger verschrikkelijk gepest, en op de middelbare school heb ik er vier jaar lang niet bij gehoord. Dat gevoel gaat in twee jaar niet over hoor. Je blijft je anders voelen. Altijd onzeker over mijn uiterlijk, omdat elke jongen mij afwees. Altijd onzeker over alles. Altijd de grond in geboord worden, zorgt er voor dat je mensen gaat haten. Mensen gaat wantrouwen.
Maar Geert vertrouwde ik, ik geloofde hem op elk woord dat hij zei. Hij zei tegen me: "Ze betekend niets voor me!"
De eerste keer dat ik haar zag, vond ik haar een mooi meisje. Oké, ze is behoorlijk stevig. Maar ik vond haar een mooi meisje. Mijn vriendinnen verklaarden me voor gek, en zeiden dat ik ALTIJD EN OVERAL iets moois of iets goeds in zie. Oké, dat zie ik niet in mijn ogen. Maar prima als zij dat willen zeggen.
Toen ik dat tegen mijn ex zei, de volgende dag, zei hij: "Ach, dat mens. Ze is ja hardstikke dik en lelijk!"
Oké...
En om dan ook nog eens te zeggen, in reactie op iets aardigs van mij naar haar toe: "Ach, wat kan mij dat schelen. Al ligt ze morgen dood op bed! Het zou me een worst wezen!"
Als ik dat soort dingen hoor van mijn ex, zelfs toen het uit was... En hij vertelde dat hij wel wist hoe het voelde, vroeg ik dus: "Oh, bij haar zeker?"
Zijn antwoord: "Nee, ze betekende niets voor me."
Nee... leuk is dat, om dat te horen. En dan vervolgens dit mee te maken? Nee, dat is gewoon ronduit k-u-t! Want ik heb het gevoel, dat deze hele relatie nep was, dat ik alleen maar leuk was omdat zijn vrienden me leuk vonden. En dat ik nergens goed voor was. En dát gevoel, dat maakt je zo machteloos... En dan ga je zulke dingen zeggen. Omdat vrienden en vriendinnen vertellen hoe zij in elkaar zit. Ze zaten bij haar op school, en ik ging naar een andere school.

@ leatitia:
Wat uiterlijk uitmaakt? Ik dacht dat het hem wel wat kon schelen. Maar zoals je hierboven al kunt lezen.
En wat dat pesten betreft... Denk je dat ik ooit voor een gepest persoon op zal komen? NEE! NATUURLIJK NIET! Waarom? Dat is heel simpel. Je bent als gepeste doodsbang om opnieuw gepest te worden. Ik zou eerder meedoen, als ik moest kiezen. Maar ik hield me altijd afzijdig.
Natuurlijk is het niet haar schuld dat hij met haar gaat. Hij doet het. Maar maakt daarmee wel dat ik me er niet lekker bij voel. Want alles lijkt gelogen.
Ik weet niet waarom ik het in de gaten houdt.... Ik weet niet of ik het zozeer in de gaten hou. Maar ik denk dat het is omdat ik achter de waarheid wil komen. En die waarheid die hoor ik niet van hem. Hij zou me niet eens aan durven spreken, denk ik... Want hij weet dat ik een ongelooflijk grote bek heb, als het dat soort dingen betreft. Ik weet altijd precies wat ik moet zeggen, en ik heb altijd het laatste woord. Klinkt misschien arrogant... Maar dat is iets wat ik gewoon wil. Ik kan er niet tegen als ik me gewonnen moet geven. Als ik ergens niet achter kom.

@ snoebelke8:
Of ik niet besef hoe een relatie in elkaar zit, ik heb geen idee. Het was ook mijn eerste relatie. Geloof dat het er bij stond. Maar dan is het vrij logisch dat je niet weet hoe het zit.
Nee, ik hoef niet non-stop te horen dat hij van me houdt. Maar ik wil het wel voelen. En als hij eens afstandelijk deed, of bot tegen me deed. Voelde ik me meteen rot.
Ik wil dingen niet zien, denk ik. Zeker in wat er gebeurde, en in de beginpost. Ik wilde het niet zien. Maar dat kwam ook omdat ik er sterk van overtuigd was dat het neit klopte. En dat was niet omdat ik het niet wilde zien.
Dat van zijn vrienden, sloeg trouwens meer op dat hij altijd in de buurt wilde blijven omdat hij elk moment kan worden gebeld door zijn vrienden, stel dat ze wat leuks doen. Terwijl die vrienden ook wel dachten: "Nee, nu niet, hij is nu bij zijn vriendin." Alleen had meneer dat zelf niet zo goed door. En als ik op zondag dan wat leuks wil doen, naar het strand ofzo, dan kan dat toch wel? In plaats van ergens thuis zitten en niets doen.
Samen op vakantie gaan is ook zoiets, een relatie is zo pril als je 'm zelf wilt hebben. Hij had het altijd over later, en volgend jaar. En dan bedoelde hij ons samen. Maar dan durf je het risico toch wel te nemen? Bovendien is het risico voor mij net zo groot. Misschien wel groter, want ik heb een inkomen van 175 euro in de maand.
Dat hij niet met me op vakantie wilde, had volgens mij ook meer met zijn vrienden te maken... Stel dat ze hem een watje zouden vinden.
Ik hoef niet constant veroverd te worden trouwens, misschien komt het wel zo over. Maar ik kan ook best een paar dagen zonder hem. Natuurlijk is het leuk om veroverd te worden, maar als je niets van liefde toont, hoe kan je dan een relatie voortzetten? Niet, lijkt me. En dat was gewoon iets dat ik heel erg mistte.
Dat van langskomen trouwens, dat was toen het al uit was. Ik heb niet volledig verteld wat ik daar heb gedaan, in dat gesprek. Maar ik heb hem laten merken dat hij wel moest bedenken waarom hij me zo graag wilde zien. Want hij was zo enthousiast, net alsof we nog een relatie hadden. Op die manier praatte hij. Terwijl ik er gewoon heel erg tegen op zag. Want ik was nog steeds verliefd op hem, en hij niet meer op mij. Dat heb ik gezegd, en dat heeft hem misschien na laten denken. Waardoor hij toch zoiets had van: Nee, doe maar niet. Hadden we echter een relatie gehad, en wilde hij dat ik langskwam... Dan had ik geen minuut nagedacht. Dan was ik op de fiets gesprongen, en langsgekomen. Dan had ik vrijgenomen van mijn werk. Whatever.
Uitspraken van mij over de toekomst, zijn zoals ik eerder al zei, vooral dromen. Ik zit niet aldoor aan huisje boompje beestje te denken. Ik geniet met volle teugen van mijn jeugd. Maar ik hou van dromen, en ik heb al zoveel dromen van mezelf verwezenlijkt, deze droom moet ook lukken.
Ik snap heel goed dat mensen hier medelijden hebben met mijn ex, maar ik heb hem NOOIT gevraagd hele weekenden bij mij door te brengen. Een beetje meer vastigheid echter, had ik gewoon écht nodig.
Ik ben hard bezig er een punt achter te zetten, het heeft alleen wat tijd nodig. Het feit dat hij weer naar zijn ex terug gaat, zit me verschrikkelijk dwars, zoals je kunt lezen in mijn reactie naar xDramaQueen toe. Door zijn uitspraken, en ook door mijn gevoel. Want ze heeft me, vanaf het moment dat ik ze zag praten, niet aangestaan. Er klopte iets niet tussen die twee. En nu ben ik er achter wat er niet klopte.
Ik wilde hem alle vrijheid van de wereld geven, maar als hij mij de genegenheid gaf die ik zocht. Het is geven en nemen, en voor hem werd het vooral nemen.

@ goeroe:
Lees reactie aan xDramaQueen.
Ik hoef niet zielig gevonden te worden, dan zou ik hier wel heel gedetailleerd neer zetten hoe erg is gepest ben. Dan zou ik dat allemaal wel vertellen. Maar er hoeft geen rekening met mij te worden gehouden. Ik ben net als ieder ander mens. Ook ik maak fouten.
En ik beslis zelf wel of ik een leuk leven heb of niet. Als jou mijn leven niet aan staat, meng je er dan niet in. Gelukkig weet ik van mezelf dat ik een van de gelukkigste mensen op aarde ben. Oké, dit is een drama voor mij. Ik kan er moeilijk mee omgaan. Maar daarom ben ik niet minder gelukkig ofzo!

@ vikki:
Ook jij, lees reactie aan xDramaQueen.
Natuurlijk wordt ik er niets wijzer van, dat weet ik ook best. En of ik een mooie of lelijke inside heb, is wel heel makkelijk te beoordelen alleen aan de hand van deze uitspraken. Er zit meer in mij, dan alleen wat ik van haar vind.

@ Cayenne:
Ik zie zeker in dat ik beter af ben zonder hem, maar dat neemt niet weg dat het minder pijn doet (zie ook reactie xDramaQueen).
Toen ik die opmerking plaatste had ik niet zo zeer het besef dat ik op een groot forum zit, waar meer dikkere mensen komen. Excuses daarvoor. Mijn zusje is ook aardig aan de maat, en ik snap niet dat ze er niets aan doet. Voor mij is de angst alleen maar extreem groot dat ik ook dik wordt. Ik vind mezelf ook dik... Maar nogmaals excuses voor iedereen die ik onbedoeld heb gekwetst.

Wat ik hier niet heb vermeld, is dat zijn zusje tegen de mijne heeft gezegd dat het niet is gebeurd. Dat Geert niet met zijn ex heeft gezoend. Sommige mensen weten dit door een pb. Andere mensen hier wisten het niet.
Gisteren las ik op haar hyves een krabbel van een kameraad van Geert, waarin hij zei dat het vrijdag vast wel weer raak zal zijn tussen hun twee. Vandaar dat ik zo'n ophef maakte gisteravond. Omdat ik stiekem hoopte dat zijn zusje de waarheid sprak.
Al wist ik heel goed dat dit niet het geval was.

@ Josien:
Fiew... Rare jongen is het zeg! Hij steekt wel veel geld in je! Huilen van het lachen

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 12:28

Janine1990 schreef:
@ xDramaQueen:
Ik weet het, ik weet het. Natuurlijk mag ik haar niet zo noemen. Maar als je enig idee hebt wat voor gevoel het me geeft, dan zou je ergens er wel in kunnen komen dat ik er zo over denk. En laat ik eerlijk zijn, ik ben nu eerlijk in wat ik over haar hoor, en hoe ik haar zie. Heeft het zin dat te verbergen? Die woede kan ik hier uiten, of dronken zijn en haar hele gezicht verbouwen. God weet waartoe ik dan in staat ben.
Ik ben vroeger verschrikkelijk gepest, en op de middelbare school heb ik er vier jaar lang niet bij gehoord. Dat gevoel gaat in twee jaar niet over hoor. Je blijft je anders voelen. Altijd onzeker over mijn uiterlijk, omdat elke jongen mij afwees. Altijd onzeker over alles. Altijd de grond in geboord worden, zorgt er voor dat je mensen gaat haten. Mensen gaat wantrouwen.
Maar Geert vertrouwde ik, ik geloofde hem op elk woord dat hij zei. Hij zei tegen me: "Ze betekend niets voor me!"
De eerste keer dat ik haar zag, vond ik haar een mooi meisje. Oké, ze is behoorlijk stevig. Maar ik vond haar een mooi meisje. Mijn vriendinnen verklaarden me voor gek, en zeiden dat ik ALTIJD EN OVERAL iets moois of iets goeds in zie. Oké, dat zie ik niet in mijn ogen. Maar prima als zij dat willen zeggen.
Toen ik dat tegen mijn ex zei, de volgende dag, zei hij: "Ach, dat mens. Ze is ja hardstikke dik en lelijk!"
Oké...
En om dan ook nog eens te zeggen, in reactie op iets aardigs van mij naar haar toe: "Ach, wat kan mij dat schelen. Al ligt ze morgen dood op bed! Het zou me een worst wezen!"
Als ik dat soort dingen hoor van mijn ex, zelfs toen het uit was... En hij vertelde dat hij wel wist hoe het voelde, vroeg ik dus: "Oh, bij haar zeker?"
Zijn antwoord: "Nee, ze betekende niets voor me."
Nee... leuk is dat, om dat te horen. En dan vervolgens dit mee te maken? Nee, dat is gewoon ronduit k-u-t! Want ik heb het gevoel, dat deze hele relatie nep was, dat ik alleen maar leuk was omdat zijn vrienden me leuk vonden. En dat ik nergens goed voor was. En dát gevoel, dat maakt je zo machteloos... En dan ga je zulke dingen zeggen. Omdat vrienden en vriendinnen vertellen hoe zij in elkaar zit. Ze zaten bij haar op school, en ik ging naar een andere school.

Als je ex je zo gebruikt heeft, snap ik uberhaupt niet dat je je daar nog zorgen om maakt. En ik snap niet dat je haar eerst mooi en leuk etc. noemt, om haar hier vervolgens dikzak te noemen. Niet iedereen is slank en om je zo uit te laten over iemand is wel heel erg zwak. Vooral omdat je eerst heel anders tegen haar aankeek. Het is gebeurd en gebeurd is gebeurd, vergeet die jongen en ga lekker je eigen ding doen. Die jongen komt heus nog wel, je bent nog jong.

Janine1990 schreef:
@ Cayenne:
Ik zie zeker in dat ik beter af ben zonder hem, maar dat neemt niet weg dat het minder pijn doet (zie ook reactie xDramaQueen).
Toen ik die opmerking plaatste had ik niet zo zeer het besef dat ik op een groot forum zit, waar meer dikkere mensen komen. Excuses daarvoor. Mijn zusje is ook aardig aan de maat, en ik snap niet dat ze er niets aan doet. Voor mij is de angst alleen maar extreem groot dat ik ook dik wordt. Ik vind mezelf ook dik... Maar nogmaals excuses voor iedereen die ik onbedoeld heb gekwetst.

Sommige mensen kunnen niet zo even één, twee, drie afvallen. Je stempelt het af alsof je (als je dik bent) zo eventjes weer dun wordt. Helaas zit dat zo niet in elkaar. En je vindt jezelf ook dik? Waarom maak je dan helemaal zo'n opmerking? Leer eerst jezelf maar eens mooi vinden.

Zoals ik al eerder zei, vergeet die jongen en ga lekker je eigen ding doen. Ga lekker stappen met je vriendinnen en als je hem tegen komt bedenken wat voor eikel het is. Zo'n jongen is je echt niet waard hoor Knipoog

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 12:33

En ik was net even in je profiel aan het kijken, ik vind je wel een heel mooi meisje. Beetje jammer dat je zo over jezelf denkt, nergens voor nodig.

(Of streel ik nu je ego teveel? Knipoog)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 12:46

@ Poeltje:
Waarom ik haar eerst wel mooi vond? Waarom denk je dat ik haar nu dik noem? Omdat ik verder niets kan bedenken! Wat in mijn ogen is ze nog steeds mooi. Al verteld de meerderheid me dat ik gek ben, en dat ik blind ben. Want zij vinden haar niet mooi, en gewoon dik. Zwak van me? Ik weet het niet. Als je niet weet wat je moet, als je niet weet hoe je ergens mee om moet gaan. Misschien is het zwak, als ik bewust écht zo over haar dacht. Maar in dit geval is het vooral de mening van de meerderheid, die ik misschien verwar met de waarheid...
Het is geen feit dat hij me gebruikt heeft, hij geeft me alleen dat gevoel. Het is alleen moeilijk om achter me te laten.
Want ik weet niet wat voor herinnering ik moet maken, of ik kwaad op hem moet zijn. Of wat dan ook. Een mooie of slechte herinnering. Dat weet ik gewoon nog niet.

Misschien is het juist makkelijk om een opmerking over dik-zijn maken, als je jezelf dik vindt. Het is voor mij makkelijk te accepteren. Ik ben veel dikker geweest, maar ik ben nog steeds niet tevreden met mezelf. Ik ben erg afgevallen doordat het uit ging met Geert. Ik ging van broekmaat 32 naar 30! Maar daardoor krijg ik ook putten in mijn benen, omdat ik gewoon veel slanker ben. Ik heb snel pijn aan voeten en knieen, maar ik ga zodra ik weer beter ben (beetje voorhoofdsholteontsteking), in het nieuwe jaar, beginnen met hardlopen. Denk ook dat dat goed is voor mijn eigenwaarde.
Zo'n opmerking is gewoon makkelijk te maken. Het punt is alleen dat ik niet zo dik ben als zij, en dat steekt. Wat is er dan mis met mij? Of goed aan haar? Nouja, eindeloze discussie met mezelf.
Het hier zeggen lucht in ieder geval op, en de reacties zijn geheel terecht. Maar als je boos bent, wat doe je dan?

En helaas, een opmerking al wat je net maakt, dat zegt me gewoon heel weinig. Ergens diep van binnen, weet ik dat ik mooi ben. En op zaterdagavond komt die mooie persoon wel omhoog. Maar als ik dan andere meiden zie, voel ik me gewoon weer zo'n ramp. Nee, mijn ego streel je op die manier niet.
Ik vind het een lieve opmerking, maar het doet me gewoon weinig.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 12:51

Janine1990 schreef:
Ik weet best dat ik haar niet zo moet noemen.
Dat "sleaze" echter, komt niet zo zeer uit mijn mond. Als ik moet geloven wat een vriend van mij zaterdag zei, is het wel écht zo.
Als mijn ex dat al verteld... En vervolgens een vriend van mij ook... Dan is dat wat uit mijn mond komt, niet een beschuldiging. Ik heb ook gezegd, ze schijnt nogal een sleaze te zijn. En dan zeg ik het nog netjes ook.

Volgens mij heet dat gewoon roddelen en is dat sowieso nooit netjes. Knipoog

Wat mij zo kwaad maakte over die opmerking over haar postuur is dat ik meisjes ken, dikke en dunne, die zich als oud vuil laten behandelen omdat ze precies datgene geloven wat jij daar impliciet zegt, namelijk dat ze niet goed genoeg zijn om van te houden. En dat is volgens mij ook wat jij gelooft. Immers, zij is dik en weet ik al wat niet meer, en alsnog vind hij haar leuker gezelschap dan jou! Bloos! Maar zo moet je helemaal niet denken. Niemand is perfect en toch zijn we het allemaal waard om van gehouden te worden. Ik geloof wél dat hij je oprecht leuk vond, maar nu is hij duidelijk zijn interesse verloren. Als dat vanwege je uiterlijk of je persoonlijkheid is dan passen jullie gewoon niet goed bij elkaar. Dat gebeurt zo ontzettend vaak en hoewel het natuurlijk jammer is hoeft het geen drama te zijn. Je wordt niet minder waard als je relatie kapot gaat. Een andere mogelijkheid is dat hij zijn interesse/verliefdheid verloor door hoe jullie in bepaalde situaties op elkaar reageerden. Als dat zo is was jullie relatie blijkbaar niet sterk genoeg, waarschijnlijk gewoon door een gebrek aan ervaring. Dat is niet erg, ervaring komt vanzelf wel. Je schrijft dat hij zich onvolwassen gedroeg, maar als ik jouw reacties lees klinkt dat ook niet erg volwassen. Denk er over na en leer ervan. Maar schrijf niet alles op! De reden dat ik hier op reageer is de plaatsvervangende schaamte die ik voel als ik dit allemaal lees. Ik hoop dat er een dag komt dat je dit kunt lezen en hartelijk om jezelf kunt lachen. Want ik leef met je mee, ik kan me voorstellen dat dat uit mijn eerdere bericht niet helemaal goed uit de verf kwam. Bloos

Stap er overheen, denk er een poosje zo min mogelijk aan en schrijf er al helemaal niet meer over op dit forum. Misschien voor jezelf in een dagboek om terug te kunnen lezen, maar niet meer hier. Vraag om een slotje, want je krijgt steeds weer nieuwe reacties en dus laat het je niet los. Laat het geen obsessie worden, dat is mijn welgemeende advies!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 13:10

goeroe schreef:
Volgens mij heet dat gewoon roddelen en is dat sowieso nooit netjes. Knipoog

Wat mij zo kwaad maakte over die opmerking over haar postuur is dat ik meisjes ken, dikke en dunne, die zich als oud vuil laten behandelen omdat ze precies datgene geloven wat jij daar impliciet zegt, namelijk dat ze niet goed genoeg zijn om van te houden. En dat is volgens mij ook wat jij gelooft. Immers, zij is dik en weet ik al wat niet meer, en alsnog vind hij haar leuker gezelschap dan jou! Bloos! Maar zo moet je helemaal niet denken. Niemand is perfect en toch zijn we het allemaal waard om van gehouden te worden. Ik geloof wél dat hij je oprecht leuk vond, maar nu is hij duidelijk zijn interesse verloren. Als dat vanwege je uiterlijk of je persoonlijkheid is dan passen jullie gewoon niet goed bij elkaar. Dat gebeurt zo ontzettend vaak en hoewel het natuurlijk jammer is hoeft het geen drama te zijn. Je wordt niet minder waard als je relatie kapot gaat. Een andere mogelijkheid is dat hij zijn interesse/verliefdheid verloor door hoe jullie in bepaalde situaties op elkaar reageerden. Als dat zo is was jullie relatie blijkbaar niet sterk genoeg, waarschijnlijk gewoon door een gebrek aan ervaring. Dat is niet erg, ervaring komt vanzelf wel. Je schrijft dat hij zich onvolwassen gedroeg, maar als ik jouw reacties lees klinkt dat ook niet erg volwassen. Denk er over na en leer ervan. Maar schrijf niet alles op! De reden dat ik hier op reageer is de plaatsvervangende schaamte die ik voel als ik dit allemaal lees. Ik hoop dat er een dag komt dat je dit kunt lezen en hartelijk om jezelf kunt lachen. Want ik leef met je mee, ik kan me voorstellen dat dat uit mijn eerdere bericht niet helemaal goed uit de verf kwam. Bloos

Stap er overheen, denk er een poosje zo min mogelijk aan en schrijf er al helemaal niet meer over op dit forum. Misschien voor jezelf in een dagboek om terug te kunnen lezen, maar niet meer hier. Vraag om een slotje, want je krijgt steeds weer nieuwe reacties en dus laat het je niet los. Laat het geen obsessie worden, dat is mijn welgemeende advies!

Roddelen is niet netjes nee, maar het is wel fijn dat mensen je op die manier gerust willen stellen. Dat er jongens zijn die vinden dat ik blij moet zijn dat ik van Geert af ben. En weetje, dat ben ik af en toe ook. Ik kan me niet voorstellen dat na alles wat er is gebeurd, wij ooit nog weer bij elkaar zouden komen. Oké, je weet nooit wat de toekomst je zal brengen.

Wat ik zei, is niet omdat ik vind dat je niet van zo iemand kan houden, maar door alles wat hij over haar heeft gezegd. Want dat is ook absoluut niet eerlijk. En het komt over als een nep-relatie, wat wij uiteindelijk hebben gehad. Ik wil de waarheid. Ik kan er niet tegen als ik dingen weet, die niet worden bevestigd. Zo ook over mensen die mij niet mochten, en maar deden alsof. Daar kan ik absoluut niet tegen. Zeker als ik ze bijna over me kan horen roddelen, dat soort dingen voel ik. Die dingen mag je me recht in mijn gezicht komen vertellen. Als iemand ruzie met me zoekt, kan dat ook recht in mijn gezicht. Ik ben voor niemand bang, en ik durf mijn fouten toe te geven. Oké, klinkt heel groot. Maar je snapt hopelijk op welke manier ik het bedoel.
Het gaat niet om het feit dat ze dik is, en wat dan ook. Het gaat om de woorden die hij over haar te vertellen had, en vervolgens haar weer recht in de armen loopt. Dan zak je diep, in mijn ogen. HEEL DIEP!
Op die manier verlies ik mijn gevoel voor eigenwaarde, ik betekende uiteindelijk niets voor hem. En wat gaat hij straks tegen haar zeggen? "Janine? Oooh, die betekende niets voor me! Al ligt ze morgen dood op bed, wat kan mij dat schelen!"
Ja, ik denk dat het een gebrek aan ervaring is geweest... Want het was mijn eerste relatie. Ik kon het wel aan, leek mij. In ieder geval het hebben van een relatie vond ik heel erg fijn. Hij echter, had een hoop vrijheid nodig. Geen probleem, als hij mij ook kon geven wat ik nodig had.
Natuurlijk ben ik niet overal volwassen in. Maar in onze relatie was ik wel het meest volwassen. In sommige dingen ook niet hoor, mijn jaloezie bijvoorbeeld. Maar ik heb laten zien dat ik mijn best ging doen, dat ik dingen kon veranderen. En dat heb ik bewezen.
Het doet ook pijn, te bedenken dat hij misschien door mijn gedrag/karakter, niet verder met me kon. Ik heb nogal een drang om perfect te zijn. En dat zal ik waarschijnlijk nooit worden.

Verder denk ik, dat het voor mij beter is om dit op te schrijven, de reacties zijn fijn om te lezen, brengen me weer terug naar de realiteit. Ik heb vannacht nog anderhalf uur wakker gelegen, omdat ik even naar de wc moest, en onderweg de krabbel weer in me naar boven kwam. Als ik overal over na ga denken, heb ik straks een probleem met mezelf. Ik kan mezelf niet tot de realiteit zetten. En juist doordat ik dit topic heb gestart, kon alles gaan bezinken. Kon ik accepteren wat er was gebeurd. Hoefde ik niet meer te huilen. Ik snap je idee wel, maar ik wil het eerst beter kunnen afsluiten, voordat ik hiermee stop. Ik ben juist bang dat door mijn eigen hersenspinsels het een obsessie zal worden. Aangezien ik al eens eerder behoorlijk geobsedeerd ben geweest van een jongen.
Over een paar maanden zal ik er vast om kunnen lachen Lachen

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:14

@Janine1990: Ik vind het wel eerlijk dat je toegeeft, dat is al een begin. Knipoog Op dit moment denk ik dat jij nogal in de knoop zit met jezelf en daaruit moet komen, dat doe je niet doormiddel van posten op een forum. Snap dat het wel oplucht om het van je af te typen, maar zoals hierboven staat kun je dat beter via een dagboek (misschien therapie?) etc. doen. Vind het jammer dat je niets aan mijn opmerking hebt, want ik zie het toch echt zo. Ik zie een heel mooi meisje die nogal onzeker is en dat is jammer, want dat hoeft dus totaal niet. Maargoed, je gaf al aan dat dat je weinig doet. Succes in ieder geval.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 13:19

@ Poeltje:
Misschien is het wel een goed idee om een dagboek te gaan schrijven, maar op die manier haal ik alle emoties weer boven. En daar heb ik gewoon geen zin meer in.
Ik weet niet of wat voor manier jij denkt dat ik met mezelf in de knoop zit. Want ik zie het vooral als onzekerheid. En zolang ik leuke dingen doe, is er niets aan de hand. Ik heb alles wat ik me maar kan wensen, ik zou nooit van mijn leven voor de trein springen of whatever. Want daarvoor is het leven te mooi.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:22

Janine1990 schreef:
@ Poeltje:
Misschien is het wel een goed idee om een dagboek te gaan schrijven, maar op die manier haal ik alle emoties weer boven. En daar heb ik gewoon geen zin meer in.
Ik weet niet of wat voor manier jij denkt dat ik met mezelf in de knoop zit. Want ik zie het vooral als onzekerheid. En zolang ik leuke dingen doe, is er niets aan de hand. Ik heb alles wat ik me maar kan wensen, ik zou nooit van mijn leven voor de trein springen of whatever. Want daarvoor is het leven te mooi.

Zo bedoelde ik het ook zeker niet. Ik bedoelde het zoals jij het daar neerzet, onzekerheid. Knipoog
Maar hoe kun je verder gaan als je het nog niet afgesloten hebt? Want dat heb je echt nog niet, aangezien je nog steeds hier blijft posten in het topic.