Schoolfeesten met carnaval zijn inderdaad helemaal super, helaas zijn ze altijd al zo vroeg afgelopen maar daarna gaan we nog lekker even naar de snackbar ofzo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
:D nu maar hopen dat meneer niet te veel gaat knallen zonder mij,, maargoed XD SSDesign schreef:haha ja echt erg ik ben overdag ook nog iedere dag werken/weg en heb deze vakantie ook geen tijd om uit te rusten![]()
Schoolfeesten met carnaval zijn inderdaad helemaal super, helaas zijn ze altijd al zo vroeg afgelopen maar daarna gaan we nog lekker even naar de snackbar ofzo

Ik heb er ongelofelijk veel zin in!!

) niet branden.. hahaa
Als dat heel vroeg is, dan zie ik het niet zitten om 's avonds nog lang te feesten
. Kan ik gewoon doorslapen in de bus dat is het probleem niet. Maar eerst maar eens afwachten of het goed weer wordt, anders schiet het ook niet op
fotos

! Gewoon gezellig meefeesten en dan komt het helemaal goed
daantje99 schreef:Hee Carnaval Bokkers !!
Is carnaval ook leuk voor iemand die totaal niet uit het zuiden komt ?? Ik bedoel: val je er niet buiten ?

_Nancy schreef:daantje99 schreef:Hee Carnaval Bokkers !!
Is carnaval ook leuk voor iemand die totaal niet uit het zuiden komt ?? Ik bedoel: val je er niet buiten ?
Nee tuurlijk niet
Meestal worden die juist meegetrokken van; we zullen eens laten zien wat ze in het noorden allemaal missen
Dat is hier in ieder geval,, zo gezellig hoor
En je moet het ook zelf gezllig maken en niet zo stil staan dan val je er niet buiten