Tuuurlijk moet je daar samen aan werken, maar in de werkelijkheid pakt het zo uit, dat hij het eerst weer een kans moet willen geven. Wat hij, even banketstaaf gezegd, nu nog niet wil. Je werkt eerst aan zn onzekerheid over jullie samen door lekker zonder druk voor hem met m om te gaan. (weet hij veel dat je eraan werkt, hoeft ook niet) maar wanneer hij met jou omgaat, lekker, leuk, rustig en plezierig, gaat hij jou gezelschap steeds meer missen wanneer je niet bij m bent, en dat is wat je eerst moet bereiken. Hij moet eerst door die fase heen, en dan pas kan je gaan werken aan onzekerheid over een relatie. Hij moet eerst weer dat ik-wil-je gevoel hebben, constant. Hoe krijg je hem anders ooit weer zo ver om over zn onzekerheid te stappen? Vooral dus niet te snel gaan. Jongens denken niet zo als wij, houd dat goed in je hoofd. Moet je eens kijken wat je afgelopen week ermee bereikt hebt. Het lijkt niet veel, maar dat is het wel

Nu hij aflsuit met (K) en begint met hee mop enz. Dat is al een begin hoor! En tuurlijk wil je het liefst zo snel mogelijk alles weer zoals t was, maargoed, je zal toch echt geduld moeten hebben, wil je het goed doen

Geloof me, ik spreek uit ervaring