Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
griebels schreef:BraveSpots schreef:
Ga je ook niet om met gewoon jongens als vrienden dan(zonder dat je dus iets hebt/had met elkaar) ?
niet met een ex nee...
Gewone vrienden is wat anders, maar ook dat doe ik niet...
Reden is dat ik amper tijd heb voor vriendinnen laat staan voor mannelijk geslacht
sflj schreef:griebels schreef:Idem hier...
Maar wij hebben dan waarschijnlijk ook hetzelfde meegemaakt (meerdere keren)...
In ons geval zijn alle mannen zo, wel de mannen waar ik op val in elk geval.
De goodguys trekken mij helaas niet... zou willen dat het anders was
I rest my case!

BraveSpots schreef:Maar opzich zou je het wel doen dan, omgaan met 'gewone' jongens, mocht je tijd hebben?
En van die exen niet meer zien? Ik vraag me af, is dat dan omdat er weinig vertrouwen is tussen jullie, of weinig vertrouwen in de exen (of een combinatie?) .

Ik snap wel wat jij bedoelt, maar zelf zie ik het niet zo zwart/wit. Ik moet erbij zeggen dat ik totaal niet jaloers ben aangelegd, dat scheelt ook, en ik ben allergisch voor mensen die me tot iets willen dwingen. Dat maak ik zelf wel uit
Maar als mijn partner iets echt heel erg vervelend vindt, zal ik daar zeker rekening mee houden; in welke mate hangt er vanaf in hoeverre ik dat redelijk vind.
Lielle schreef:ik hoef mijn ex ook niet meer te zien, maar dat is een ander verhaal
griebels, ik had jouw zin idd anders gelezenIk snap wel wat jij bedoelt, maar zelf zie ik het niet zo zwart/wit. Ik moet erbij zeggen dat ik totaal niet jaloers ben aangelegd, dat scheelt ook, en ik ben allergisch voor mensen die me tot iets willen dwingen. Dat maak ik zelf wel uit
Maar als mijn partner iets echt heel erg vervelend vindt, zal ik daar zeker rekening mee houden; in welke mate hangt er vanaf in hoeverre ik dat redelijk vind.

griebels schreef:Ben je al geweest?
griebels schreef:Daar gaat nogal wat aan vooraf
Laten we het erop houden dat mannen een beetje blind zijn als het op vrouwen aankomt...
Buurvrouw heeft meer geprobeerd, uiteten, samen op vakantie etc etc...

)
Tinkerlady schreef:_Skess_ schreef:Ik weet gewoon even niet wat wijsheid is....
Vrij simpel lijkt me...weer een typisch gevalletje van weten wie je echte vrienden/vriendinnen zijn. Kortemetten mee maken, met zo'n griet. Die zit dus na jullie gesprek gewoon je vriend te prikkelen via sms of internet. Hoe ziek kun je zijn......
En by the way, als je vriend zich zo laat meetronen in dit gedrag en contact, dan zou ik nog maar eens heel goed nadenken.
Vreemde kwestie.
Ik zou het wel weten, wat wijsheid is. Even keihard voor jezelf opkomen.
SMS contact = not done
MSN contact = not done
Samen de kroeg in = not done
Dat is geen kwestie van je vriend verbieden. Hij zou dat zelf niet eens moeten verzinnen. Dat is gewoon een ongeschreven code tussen twee mensen die daadwerkelijk happy met elkaar zijn, willen gaan samenwonen etc. En normaliter hoeft er nog niet eens zoveel aan de hand te zijn, maar je kunt er hier wel duidelijk vanuit gaan dat iemand het voorzien heeft op vriendlief. Zou ook serieus nadenken of ik die vriendin nog wel tot mijn kring zou willen rekenen.
Succes ermee!

Mijn ex heeft me 1x uit mijn huidige relatie getrokken en dat was echt klote.
sflj schreef:griebels schreef:Daar gaat nogal wat aan vooraf
Laten we het erop houden dat mannen een beetje blind zijn als het op vrouwen aankomt...
Buurvrouw heeft meer geprobeerd, uiteten, samen op vakantie etc etc...
En nogmaals... de mannen waar jij mee omgaat.
Uit eten en mee op vakantie gaan hoeft helemaal niks te betekenen. Maar voor iemand die achterdochtig / jaloers is, heeft álles iets te betekenen. (en vaak wordt de relatie daar niet beter van)
Ik vind namelijk niet dat dat hoort in een relatie...Lielle schreef:Maar zwemmen met iemand zonder bijbedoelingen, zou je dat ook raar vinden?
/add
en idd, sflj heeft een heel raak punt.
_Skess_ schreef:Gaat goedkomen hoor! Bedankt voor de tipsZelf steek ik heel veel energie in onze relatie, maar van zijn kant komt maar bar weinig....