KLAAR met die kerels!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: KLAAR met die kerels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:05

Nou, ik heb inmiddels een slotgracht (met golfslag) om me heen en mannen mogen zelf weten hoe ze aan de overkant komen, ze mogen komen kanoën, poolstokverspringen, bruggetje bouwen, zwemmen, waden, vlotvarend, maakt mij niet uit hoor, ik zorg er alleen tegenwoordig wel voor dat ik zelf geen natte voeten meer krijg Lachen.

zeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:37

zo ik zal ook eens ff weer een update plaatsen over mijn 'liefdesleven'
Ik had vrijdagavond dus mijn scharrel afgewezen (zie eerder in topic)
Gisteren overdag ging ik een vriend van hem helpen met opruimen in de kroeg waar we verjaardag hadden gehad en daarna hebben we bij mij thuis nog even wat gedronken.
Vertelde die vriend gisteravond dat we gespot waren, en dat die andere jongen nu dus druk aant smsen was wat er gebeurd was. Dus hij zeggen, niks (en dat is ook zo) maar dat gelooft hij niet.

Nou ja laat hem het maar denken, misschien gaat hij dan wat meer moeite voor mij doen Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 18:54

Ik ben nu voorzichtig aan met een erg leuke jongen aan het kijken hoe&wat..ik kende hem al voor mijn ex,en pas nu echt interesses uitgesproken.

@vetboltsje:
Hij weet alles van me,ik heb hem eea verteld over mijn ex en over hoe ik nu tegenover relaties sta(met name liegen..).
Hij pakt dit heel serieus en vooral heel rustig op..

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:40

Oooh ik kan me alleen al in die titel zo goed vinden....Ja

Anne200

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 20:02

Lovely schreef:
Nou, ik heb inmiddels een slotgracht (met golfslag) om me heen en mannen mogen zelf weten hoe ze aan de overkant komen, ze mogen komen kanoën, poolstokverspringen, bruggetje bouwen, zwemmen, waden, vlotvarend, maakt mij niet uit hoor, ik zorg er alleen tegenwoordig wel voor dat ik zelf geen natte voeten meer krijg Lachen.

Briljante uitspraak! die moet ik onthouden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:19

Pauline schreef:
Oooh ik kan me alleen al in die titel zo goed vinden....Ja

Je hebt het ook wel voor je kiezen gehad hè Knipoog.

Anne200, en ik deel geen zwemvestjes uit, het is pompen of verzuipen *LOL*.

Anne200

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 21:30

Briljant!! Haha!

Ik visualiseer ook altijd dat soort dingen dus zie het al helemaal voor me hahaa.

Kan ook wel een paar bedenken die ik heel hard wil zien spartelen!!!!!!!! Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:33

Haha, ik heb er maar een die hoeft te spartelen. De rest vind ik nog steeds gewoon aardig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:34

Dan geven we die gewoon een rubberboot Haha!. Misschien nog even vertellen waar dat prikkeldraad onder water ligt Nagelbijten / Gniffelen.

Anne200

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 21:52

hahaha en anders een mijn ofzo...... Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:57

Hahaha, een mijn is meer iets voor op de terugweg Haha!.

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:45

Ik kom terug op wat ik zei!

Ik haat ze allemaal, gore honden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:53

wow.....dat is wel een serieus heavy uitspraak>?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 23:18

Allemaal is wel een beetje veel, maar er zal een reden voor zijn. Kom op Watertje, vertel eens, wat is er gebeurd?

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 23:33

Ach sorry meiden, maar ik ben ze zo zat!

Vriendje 1, bedriegt
Vriendje 2, bedriegt
Vriendje 3, blijkt nooit verliefd te zijn geweest

En om van de laatste nog maar te zwijge.. Het zit gewoon rot! We zijn al heul lang beste maatjes, kennen echt elkaar binnestebuiten. We zoenen sinds een maand, knuffelen heel de rattemetan. Nou hebbe we laatst ook paar keer seks gehad waar ik trouwens totaal geen spijt van heb (anders had ik het echt wel niet gedaan). Maar nou komt-ie doodleuk aandraven dat hij toch nog wel met z'n ex in z'n hoofd zin. Okee geen probleem, Valerie slikt het wel weer door.
Hebben we veel gepraat, er was volgens hem niets aan de hand. Ik ga op vakantie, moet ik van een vriendin vernemen dat hij doodleuk met z'n exvriendinnetje staat te zoenen op een feest. Nou lekker zeg, zulke vrienden!
Ruzie gemaakt, hij moet niet tege me liegen erover (hij zweeg er achteraf ook maar over tot ik hem ermee confronteerde).

De uitleg? Hij wilde me niet kwetsen, aach, sneu mannetje!

Maar natuurlijk, die lieve Valerie vergeeft hem. Iedereen zit wel eens fout, toch? En we hebben niets, hij mag natuurlijk zoenen met wie die wil.
Hij gaat naar zijn ex en vertelt haar dat hij nix meer met haar wil, dat hij vrienden wil blijven. Ik trots op hem, want zijn ex heeft hem 4x toe bedrogen, zoiets doe je niet. Maar toch, het is zijn leven, hij doet wat hij wilt! Maar toch vreet het aan me, ik denk dat hij zijn ex gewoon niet uit z'n hoofd krijgt..

Maaar aaaaaaaaaargh, kan er nou geen gewone vent zijn die alles serieus meent?! Ik ben deze situatie spuugzat, ik wil iemand die voor me gaat, ook mentaal en niet alleen voor het fysieke gaat!

Ben ik nou echt zo raar?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 08:49

Anne200 schreef:
Briljant!! Haha!

Ik visualiseer ook altijd dat soort dingen dus zie het al helemaal voor me hahaa.

Kan ook wel een paar bedenken die ik heel hard wil zien spartelen!!!!!!!! Vork

Ik zou gewoon willen dat diegene al zou proberen te springen, zwemmen, roeien of weet ik veel.
Maar hij zwaait gewoon vrolijk vanaf de oever naar mij in mn kasteeltje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 09:59

Misschien is ie bang dat ie verdrinkt?

zeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 10:27

Wartertje schreef:
Ach sorry meiden, maar ik ben ze zo zat!

Vriendje 1, bedriegt
Vriendje 2, bedriegt
Vriendje 3, blijkt nooit verliefd te zijn geweest

En om van de laatste nog maar te zwijge.. Het zit gewoon rot! We zijn al heul lang beste maatjes, kennen echt elkaar binnestebuiten. We zoenen sinds een maand, knuffelen heel de rattemetan. Nou hebbe we laatst ook paar keer seks gehad waar ik trouwens totaal geen spijt van heb (anders had ik het echt wel niet gedaan). Maar nou komt-ie doodleuk aandraven dat hij toch nog wel met z'n ex in z'n hoofd zin. Okee geen probleem, Valerie slikt het wel weer door.
Hebben we veel gepraat, er was volgens hem niets aan de hand. Ik ga op vakantie, moet ik van een vriendin vernemen dat hij doodleuk met z'n exvriendinnetje staat te zoenen op een feest. Nou lekker zeg, zulke vrienden!
Ruzie gemaakt, hij moet niet tege me liegen erover (hij zweeg er achteraf ook maar over tot ik hem ermee confronteerde).

De uitleg? Hij wilde me niet kwetsen, aach, sneu mannetje!

Maar natuurlijk, die lieve Valerie vergeeft hem. Iedereen zit wel eens fout, toch? En we hebben niets, hij mag natuurlijk zoenen met wie die wil.
Hij gaat naar zijn ex en vertelt haar dat hij nix meer met haar wil, dat hij vrienden wil blijven. Ik trots op hem, want zijn ex heeft hem 4x toe bedrogen, zoiets doe je niet. Maar toch, het is zijn leven, hij doet wat hij wilt! Maar toch vreet het aan me, ik denk dat hij zijn ex gewoon niet uit z'n hoofd krijgt..

Maaar aaaaaaaaaargh, kan er nou geen gewone vent zijn die alles serieus meent?! Ik ben deze situatie spuugzat, ik wil iemand die voor me gaat, ook mentaal en niet alleen voor het fysieke gaat!

Ben ik nou echt zo raar?

Nee hoor ik vind het niet raar. Jij vind die jongen gewoon heel erg leuk en daarom pik je zoveel van hem. En daar wordt je vaak niet gelukkiger van.

Ik zit zelf een beetje in dezelfde situatie (alleen zonder dat gedoe van exen erbij) Ik scharrel ook al heel erg lang met een jongen, en voor iedereen lijkt het op een relatie, maar goed hij wil dus absoluut geen relatie, al vind ie me wel heel leuk enz.
Tja en ook ik kan hem niet loslaten, helaas

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:07

Watertje, ik denk dat je hem het beste kan dumpen. Blijkbaar ben jij gekker op hem dan hij op jou.

Mijn ex is me weer aan het stalken.... Ik vroeg me al af hoe lang hij het zou volhouden me met rust te laten. Hij weet gelukkig niet meer waar ik woon (ben verhuisd sinds 3 maanden). Ik ben een hele tijd heel fout geweest en had sex met mijn ex Nagelbijten / Gniffelen onder het mom van ach wat maakt het uit de sex zat nog goed en deze keer gebruik ik hem dus ook gewoon wanneer het mij uitkomt Tong uitsteken... maar ook de sex begon opeens te vervelen en ik was dus zowel geestelijk als lichamelijk op hem afgeknapt! Hij had me een maand geleden al een sms gestuurd dat hij het begreep dat ik hem niet meer wou zien en dat ik een nieuw leven verdiende, hij was blij voor me en hij zou er zijn hele leven voor me zijn blabla en hield als een broer van me...

Ik heb niet gereageerd en nu stuurde hij dus afgelopen vrijdag weer een sms dat hij een nieuw tel. nummer heeft dus mocht ik hem ooit willen bereiken.. vrijblijvend. Hij bedoelde er niets mee, puur vriendschap... en toen nog iets over problemen op zijn werk... zucht... ik reageerde weer niet. Kreeg 's avonds laat telefoontje van een vriendin en toen ik ophing zag ik gemiste oproep... en ja hoor hij had me dus gebeld. Ik baalde ervan en ging slapen. Word ik dus verdomme om 1.15 uur in de nacht wakker gebeld door onbekend nummer!! Ik schrok me kapot en dacht dat er iets ergs was (mijn tante gaat niet zo goed) en nam op met JA?? nou niemand zei wat... Hallo?? weer niemand en toen werd er opgehangen. Bah ik kan hier zo boos van worden... waarom laat hij me niet met rust. Hij heeft me jaren in de zeik genomen en woont nu ook samen met een griet die na mij is gekomen (zij weet van mij en ik van haar). Hij heeft mij met haar bedrogen en haar met mij. Nou ja heel erg ingewikkeld verhaal maar hij wil zijn leven lang van meerdere walletjes eten en ik pas er gewoon voor om altijd 2e viool te spelen. Waarom laat hij me niet gewoon met rust Boos! hij blijft altijd maar terug komen na een paar weken/maanden... je kan er gewoon op wachten. Ik ken hem al 11 jaar en vind het nu wel mooi geweest. Toch zit hij nu verdomme weer in mijn hoofd, ik voel me soort van opgejaagd wild No Cheer en dat wil ik gewoon helemaal niet Boos! Telefoonnummer veranderen is geen optie, staat ook op mijn visitekaartjes en dat geintje gaat me dan veel geld kosten ook.

Ik heb dus ook een flinke slotgracht om mijn kasteeltje heengebouwd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:12

AnneOmie, smeris bellen en aangifte doen. Laat ze het maar opschrijven, voor je het weet heb je genoeg dossier om hem serieus aan te pakken.
Ooit was er een vent zo slim om onaangekondigd voor mijn deur te staan en dat op te biechten in een email (ik was niet thuis). Die heb ik uitgelegd dat hij of kon kappen daarmee of logeren op IJtunnel Haha!.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:17

Destijds heb ik idd op het punt gestaan om dat te doen! Ik had zijn vriendin een email gestuurd dat ze hem bij zich moest houden want ik wou hem niet meer, dat ik anders aangifte zou doen. Nou toen heb ik welgeteld een jaar niets meer van hem gehoord. Helaas op een moment van zwakte heb ik hem toen puur voor de sex teruggenomen.... ja ik ben ook maar een mens he en de sex zat nog goed Nagelbijten / Gniffelen nou ja zelfs daar vind ik nu niets meer aan!

Logeren onder de IJtunnel Verward Nagelbijten / Gniffelen

Vervelende is dat ik zo'n doos ben dat ik altijd medelijden krijg... hij speelt ook op mijn gevoel... zielig doen. Bah hij is niet zielig hij is een eikel! Dat moet ik gewoon onthouden... niet weer in zijn val trappen. Bah bah bah... Mijn nichtje is smeris, ze was gisteravond op bezoek, misschien moet ik maar even navragen bij haar hoe of wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:23

Nee op Bureau IJtunnel Lachen.
Gewoon aangifte doen, dan staat het maar op papier. Laat die gast lekker het heen en weer krijgen met zijn praatjes. HIj houdt niet van je, sorry.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:25

Nee dat weet ik ook wel en ik hou ook niet van hem Haha! *LOL*

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:26

Moment van zwakte is meer gewoon als aandacht zeg maar... je wordt op een gegeven moment ook eenzaam en ik hou niet van one night stands enzo en vind ook niet zo gauw iemand leuk. Hij is gewoon oud en vertrouwd. Nou ja vertrouwd Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:35

Dan doe ik echt liever (bij wijze van spreken) een ONS en dat je dan daarna ook niet meer werk van hoeft te maken. Totdat ze je natuurlijk via hyves op gaan sporen.... Rolleyes.