. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
Lovely schreef:Nou, ik heb inmiddels een slotgracht (met golfslag) om me heen en mannen mogen zelf weten hoe ze aan de overkant komen, ze mogen komen kanoën, poolstokverspringen, bruggetje bouwen, zwemmen, waden, vlotvarend, maakt mij niet uit hoor, ik zorg er alleen tegenwoordig wel voor dat ik zelf geen natte voeten meer krijg.
Pauline schreef:Oooh ik kan me alleen al in die titel zo goed vinden....
.
. 
. Misschien nog even vertellen waar dat prikkeldraad onder water ligt
.
. Anne200 schreef:Briljant!!
Ik visualiseer ook altijd dat soort dingen dus zie het al helemaal voor me hahaa.
Kan ook wel een paar bedenken die ik heel hard wil zien spartelen!!!!!!!!
Wartertje schreef:Ach sorry meiden, maar ik ben ze zo zat!
Vriendje 1, bedriegt
Vriendje 2, bedriegt
Vriendje 3, blijkt nooit verliefd te zijn geweest
En om van de laatste nog maar te zwijge.. Het zit gewoon rot! We zijn al heul lang beste maatjes, kennen echt elkaar binnestebuiten. We zoenen sinds een maand, knuffelen heel de rattemetan. Nou hebbe we laatst ook paar keer seks gehad waar ik trouwens totaal geen spijt van heb (anders had ik het echt wel niet gedaan). Maar nou komt-ie doodleuk aandraven dat hij toch nog wel met z'n ex in z'n hoofd zin. Okee geen probleem, Valerie slikt het wel weer door.
Hebben we veel gepraat, er was volgens hem niets aan de hand. Ik ga op vakantie, moet ik van een vriendin vernemen dat hij doodleuk met z'n exvriendinnetje staat te zoenen op een feest. Nou lekker zeg, zulke vrienden!
Ruzie gemaakt, hij moet niet tege me liegen erover (hij zweeg er achteraf ook maar over tot ik hem ermee confronteerde).
De uitleg? Hij wilde me niet kwetsen, aach, sneu mannetje!
Maar natuurlijk, die lieve Valerie vergeeft hem. Iedereen zit wel eens fout, toch? En we hebben niets, hij mag natuurlijk zoenen met wie die wil.
Hij gaat naar zijn ex en vertelt haar dat hij nix meer met haar wil, dat hij vrienden wil blijven. Ik trots op hem, want zijn ex heeft hem 4x toe bedrogen, zoiets doe je niet. Maar toch, het is zijn leven, hij doet wat hij wilt! Maar toch vreet het aan me, ik denk dat hij zijn ex gewoon niet uit z'n hoofd krijgt..
Maaar aaaaaaaaaargh, kan er nou geen gewone vent zijn die alles serieus meent?! Ik ben deze situatie spuugzat, ik wil iemand die voor me gaat, ook mentaal en niet alleen voor het fysieke gaat!
Ben ik nou echt zo raar?
onder het mom van ach wat maakt het uit de sex zat nog goed en deze keer gebruik ik hem dus ook gewoon wanneer het mij uitkomt
... maar ook de sex begon opeens te vervelen en ik was dus zowel geestelijk als lichamelijk op hem afgeknapt! Hij had me een maand geleden al een sms gestuurd dat hij het begreep dat ik hem niet meer wou zien en dat ik een nieuw leven verdiende, hij was blij voor me en hij zou er zijn hele leven voor me zijn blabla en hield als een broer van me...
hij blijft altijd maar terug komen na een paar weken/maanden... je kan er gewoon op wachten. Ik ken hem al 11 jaar en vind het nu wel mooi geweest. Toch zit hij nu verdomme weer in mijn hoofd, ik voel me soort van opgejaagd wild
en dat wil ik gewoon helemaal niet
Telefoonnummer veranderen is geen optie, staat ook op mijn visitekaartjes en dat geintje gaat me dan veel geld kosten ook.
.
nou ja zelfs daar vind ik nu niets meer aan!
.
.