Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
....... needless to say dat ik daar weinig respect voor op kon brengen en de relatie gedoemd was te mislukken

KiWiKo schreef:Ik heb ook ervaring met gebroken ribben en gekneusde ribben (mijn gebroken ribben kan je tellen door de botwoekeringen die op de breuken zitten) ben voor geen naar het ziekenhuis geweest, zelfs niet naar de huisarts...... maar Fu c king pijn doet het wel, en je bent er ook niet in een paar weken vanaf zeg!!!

KiWiKo schreef:ik had er geen inwendig letsel van........ maar echt he..... tandjes!!! slapen is maahaanden heel lastig gegaan, hoesten is ook zo grappig ... en zorg er nou maar voor dat je echt niet verkouden wordt want niezen is echt de ultime pijnkick![]()
Ribben doen al zo een pijn
maar er is echt niks aan te doen.......... 
Utixo schreef:Ok, ik heb even niet alle pagina's gelezen, vergeef me als het al eens gevraagd is.
Ik heb altijd begrepen (althands, sinds dit jaar) dat er een eigen risico is van 150 euro, en zodra je daaraan zit, dat alles vergoed word, afhankelijk van je verzekering.
Nu lees ik hier horrorverhalen, maar gaat dat dan om dingen die helemaal niet vergoed worden? Want in feite kom je toch niet over die 150 heen? Of zitten er zo weinig dingen in het basispakket (ik moet zeggen, ik ben uitgebreid verzekerd, onder andere vanwege de tandartsingrepen, mijn gebit is me heilig, maar ik ben tot nu toe nog niet veel dingen tegen gekomen die niet verzekerd zijn), maar daar kies je dan toch voor bij het aflsuiten bij een verzekering? De uitgebreide is duurder, inderdaad, maar als je ziet wat er extra bij zit... Ik durf het risico niet te lopen.
die past het beste bij mijn wensen crossmonster schreef:Ja het slaat echt nergens op.
Ik moet verplicht mrsa testen als ik naar het ziekenhuis moet.
Dit koste me ook in totaal 40 euro.
Van d'n zotte toch?
Dit slaat werkelijk nergens meer op
Ik zit bij CZ , misschien dat het elders beter is?
MISTRAL94 schreef:Maar om terug te komen op dit onderwerp ik had mijn ziektekosten er dat jaar wel uit, alles bij elkaar bijna 45.000 euro

Nicolletje schreef:

Nicolletje schreef:Ik vind het vooral erg dat wij meebetalen om de mythe van het bloeden in stand te houden en dat soort dingen.
Het is natuurlijk fijn voor die vrouwen dat dit bestaat, maar toch ook een beetje te gek voor woorden in 2008.
Citaat:In ons land valt de maagdenvliesrecontructie onder het basispakket en wordt dus volledig vergoed.