Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Breitling schreef:ja maarja ik vind zelf 400 euro in de maand een hoop geld en ik denk dat dat minder kan kan ik weer wat anders leuks van doen! x uit eten ofzo
Breitling schreef:ja maarja ik vind zelf 400 euro in de maand een hoop geld en ik denk dat dat minder kan kan ik weer wat anders leuks van doen! x uit eten ofzo

Maar verder kan ik van het geld dat ik bespaar door bij de Aldi te kopen ipv A-merken bij AH leuke dingen doen.
)
Altijd handig om te weten
Renske_ schreef:Goedzo, weet zeker dat ze je aannemen want alle Mac's zitten te springen om personeel!
Ze draaien op de tv's binnen zelfs regelmatgi de redlame over werken bij de Mac om personeel te werven
T is zelfs zo ernstig dat ze letterlij op dat filmpje zeggen van wil JIJ een baan waarin JIJ bepaald wanneer JIJ werkt en wat voor werk je doet... start je carriere dan nu bij de Mac
zoiets iig, daar kwam het op neer, en ik heb hem al bij meerdere mac's gezien (I know, ik kom er teveel...)
maar eehm aangezien ik wekelijks daar in de buurt les, waar zit daar de dichtsbijzijnde MacAltijd handig om te weten
Springen om personeel..? haha..!
LadyElmira schreef:Miracle waarom ga je dan niet morgen gewoon? Of heb je iets belangrijks? Want als ze je bellen dan hebben ze meestal echt interesse in je en dat is dus hartstikke zonde! Denk dat de wibra fijner werken is dan de baklucht bij de mac. Zonde hoor.
LadyElmira schreef:Had je dan niet kunnen zeggen dat je eventueel een andere dag wel kon? Je hangt toch niet zomaar op met hmm oke dan? haha .
ik zei: Ow, das Jammer! Moet het echt morgen dan?
Armaris schreef:Ik vind dat eigenlijk wel knullig, mensen hebben ook nog een leven. Is dat echt zo moeilijk om een andere dag te plannen? Bij mij deden ze dat ook en dat was gewoon om een contract te tekenen
.
Breitling schreef:hm als ik aan de mac denk krijg ik honger
nektosha schreef:Binnekort hebben we Mc Miracle
haha.. Dan ga ik gelijk mijn boktnaam switchen