Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pompom schreef:Eerst een op neutraal terrein bespreken wat zijn plannen zijn.
Niet direct een plaats in je leven geven en zeker geen pappa zijn voor haar.
Ze heeft al een pappa dit is een vreemde waar jij wel een band mee hebt gehad maar wat heeft zij met die vreemde man.
Nadat je alles goed doorgesproken hebt met hem kun je een begin maken,wat wil hij? ///bezoekrecht,weekends met haar ,alimentatie betalen,haar erkennen,hoe staat zijn familie ertegeover en wat vinden jullie huidige relaties van dit alles enz enz.???????
Maar laat hem een vriend van mamma zijn van lang geleden voordat je ineens met een nieuw pappa aankomt.
Zal niet de eerste zijn die je wereld weer overhoop haalt en dan weer eruit vertrekt en je moet nu je meisje voorop stellen.
Pappa zijn is niet een vrouw/meisje bevruchten en 8 jaar later informeren hoe het gaat met het kind.
En ga zeker niet vertellen dat je huidige relatie haar pappa niet is,dat is hij namelijk wel.
Hij heeft enkel niet het babytje gemaakt
eertjuh22 schreef:wat zijn bedoeligen zijn zullen we morgen pas weten.
ik ga morgen heel goed uitvragen wat zijn bedoelingen zijn voordat ik besluit om iets te zeggen tegen gaby.
eertjuh22 schreef:we zijn er achter gekomen dat gaby op dezelfde dag als zijn vader jarig is en dat 'oorproblemen' (buisjes en dergelijke) aan 2 kanten in de 'fam.' zitten, want zijn zoontje van bijna 1,5 heeft ook al buisjes.
ik vind het siekem toch wel een opluchting dat hij toch heel begripvol is. dat hij snapt dat we het gaby niet zo 1,2,3 voor der voeten kunnen gooien enzo.

Joyckuh schreef:Fijn dat het gesprek goed gegaan is
Wanneer gaat de eerste kennismaking tussen jou ex en Gaby plaats vinden?