Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.

Angie_ke schreef:Ik zou me er wel niet zo gemakkelijk van afmaken door te denken van ah, ik denk dat ik het hier maar bij ga laten, wat kan ik eraan doen?
Ik heb daar echt het geweten niet voor
NoaC schreef:Sluit me bij jullie aan; ik zou het er ook niet bij kunnen laten. Dus antwoord op je topictitel is wat mij betreft; nee.
Ir111 schreef:EDIT: om de post te verduidelijken: Ik bedoel dat ik het een vreemde redening vind omdat voordat je zulke instanties inschakelt je naar mijn mening zeker moet zijn van je zaak en je niet moet baseren op een mening van anderen.
Lotte_James schreef:NoaC schreef:Sluit me bij jullie aan; ik zou het er ook niet bij kunnen laten. Dus antwoord op je topictitel is wat mij betreft; nee.
Wat zou jij dan doen?
In je huis nemen en eruit gezet worden?
Ze heeft op dit moment toch geen andere mogelijkheid?
Lotte_James schreef:NoaC schreef:Sluit me bij jullie aan; ik zou het er ook niet bij kunnen laten. Dus antwoord op je topictitel is wat mij betreft; nee.
Wat zou jij dan doen?
In je huis nemen en eruit gezet worden?
Ze heeft op dit moment toch geen andere mogelijkheid?

_evii_ schreef:Ik doe anders wel aardig mijn best.
NoaC schreef:Verder niet persoonlijk naar jou toe hoor TS.
NoaC schreef:Maar goed; je reageerd net als 99% van de mensen hoor, dus trek je het niet aan....schijnt normaal te zijn om dingen niet jouw probleem te vinden.
En ergens snap ik je ook wel.
Maar ik had de weg-lopers opgepakt en bij iemand ondergebracht voor een nieuw liefdevol huisje.
Ik weet nu niet meer wat ik eraan kan doen, en eigenlijk kan ik er ook niet meer zo veel aan doen. Natuurlijk moet ik echt wel een paar keer slikken als ik zo´n kitten langs de weg zie liggen, maar ik vind het goed van mezelf dat ik er zoveel werk van heb gemaakt. Er zijn genoeg mensen (en dan vooral hier in de buurt) die er niks aan zou doen en gewoon door hadden gereden. Ik heb daar een uur buiten in de kou gestaan met een kitten in mijn armen om een oplossing te zoeken met mijn vriend en de buurjongen. Dus in principe vind ik dat ik tot nu toe goed gehandeld heb.
_evii_ schreef:maar ik vind het goed van mezelf dat ik er zoveel werk van heb gemaakt.
_evii_ schreef:Ik heb daar een uur buiten in de kou gestaan met een kitten in mijn armen om een oplossing te zoeken met mijn vriend en de buurjongen.
Quellian schreef:Ik zie trouwens niet wat TS wel gedaan heeft Irl11?
Ir111 schreef:NoaC schreef:Verder niet persoonlijk naar jou toe hoor TS.
En daarna volgt een post van 2 alinea's die zeer persoonlijk over TS gaan.
Ik vind je instelling mooi en het is zeker goed dat er mensen zijn die zich oprecht heel druk maken over dit soort zaken. Ik vind alleen dat je TS wel vrij hard aanvalt. Zij heeft zich hier ook druk over gemaakt en actie ondernomen. Zij heeft alleen een andere grens tot hoever zij gaat dan jij. Ik vind dat je dat mag respecteren en TS niet zo hard onderuit te halen als je nu doet eerlijk gezegd.
- en vind ik je iig niet respectloos.