Ontslagen door hyperventilatie.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sphinxie

Re: Ontslagen door hyperventilatie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 09:25

Als aanvulling op bovenstaande berichten: een proeftijd mag wel 2 maanden zijn bij bijv. een jaar contract als dit in de CAO is afgesproken. En om volledig te zijn, als iemand eerst op uitzendbasis heeft gewerkt, moet deze periode van de proeftijd worden afgetrokken. Vaak is de uitzendperiode langer dan de proeftijd, dus krijgen uitzendkrachten die in dienst komen bij een organisatie geen proeftijd meer.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 14:03

Ik doelde meer op het feit, dat ik niet weet of dit in het CAO van een drogist staat.
Kan mij namelijk niet herinneren dat er iemand bij mij op m'n werk een proeftijd van 2 maanden heeft (Kruidvat)

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 15:52

Heb inmiddels mn eerste dag bij mijn nieuwe baan gehad, en het bevalt echt top Lachen
Aardige colléga's weten van mijn hyperventilatie, en het ging allemaal goed Lachen

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 15:53

Go jij! Go jij! mooi dat je het naar je zin hebt daar! Haha!
Ik hoop dat ze jou daar nemen zoals je bent, om het zo maar te zeggen Knipoog

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 17:39

etos-boycot.

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 18:52

Stoeptegel schreef:
etos-boycot.

?? Tong uitsteken

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 19:11

voor deze baan die ik nu heb ben ik ook in mijn proeftijd ontslagen. Dat was ik gewoon gebruikt voor de drukke dec maand. Ik heb in 1 maand 70 uur gewerkt en de avond(of zeg maar nacht het was half 1 snachts) werd ik op het matje geroepen en op staande voet onslagen. De rede was dat ik te veel naar de wc ging( misschien 4 x op een dag van 12 uur werken.dus ik was ook echt gekwetst omdat het ook nog een 29 dec was en alles was gesloten en kon niets regelen met ww enz. En ik zou ook nog eens een weekje weg gaan op vakantie dat kwam mooi uit om dat het bedrijf dan dicht was. Dus ja ik heb vanaf me vakantie adres nog van alles moeten regelen voor de ww. Achteraf ben ik wel heel blij dat ik daar ontslagen ben want 2 wekn later had ik alweer een nieuwe baan en daar werk ik nu nog steeds en ik heb het er super naar me zin

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 20:45

Wat een ongelovelijke poepreden!

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:01

_Patriciaa schreef:
Wat een ongelovelijke poepreden!

ja idd haha.
Maar als je dat hoort wil je ook niet eens meer voor z,n bedrijf werken. En in jouw geval zijn er ook bedrijven zat die wel om hun werknemers geven en je accepteren zoals je bent.
Ik werd trouwens ook ziek in de eerste week van me proeftijd bij deze baas waar ik nu werk ik was al bang dat ik me werk zou kwijt raken. Maar ik had buikgriep en ik moest om de 5 minuten rennen naar de wc dus ik kon gewoon echt niet werken. Gelukkig begrepen ze me heel goed en ben ik makkelijk me proeftijd door gekomen.

Laatst vroegen ze zelfs of ik niet een opleiding tot keuken manager wou gaan doen haha dus ik zit helemaal op me plek nu.
Ik hoop dat het voor jouw ook zo goed blijft gaan bij je nieuwe baas

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 21:09

Wat leuk Lachen
ja ik hoop het ook, want het voelt echt super!