Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Armaris schreef:Juul schreef:Ik vind het nogal wat dat je roept dat je je vriend aan de kant zet als hij geen kinderen wil eigenlijk.Denken jullie 100% zeker dat je dat zou kunnen? Iemand die je door en door kent aan de kant zetten voor iets dat je helemaal nog niet kent? Alles wat je opgebouwd hebt weggooien omdat je graag een kindje wil? Pff lijkt me heel moeilijk. Dan zet je je vriend aan de kant en ga je eigk op zoek naar iemand die wel een kind met je wil.. Kan ook verkeerd uitpakken. Of je vind niemand meer, of watdanook. Ik zou ook niet weten wat te doen als mijn vriend geen kinderen zou willen hoor.. Maar toch.
Moeilijk maar toch knik ik voorzichtig ja
Ik ben niet moeilijk, ik wil alleen moeder worden.
In het begin van de relatie heb ik deze 'eis' gesteld en hij ging ermee akkoord, wilde zelf ook kinderen.
Nu twijfelt hij.
Dus daar vertrouw ik hem op.
twannie24 schreef:nou ik was 22 toen bleek dat ik zwanger was helemaal niet gepland en ook niet mogelijk financieel gezien maar ben er samen met mn vriend voor gegaan we zijn datzelfde jaar nog getrouwd (ik met 7 maanden zwanger in een jurk)
en heb er geen moment spijt van ik was bang dat we het financieel niet konden redden maar met hulp van buitenaf kom je echt heel ver en ik zou nu (mijn zoontje word binnenkort 3 )ook echt niet anders meer willen kan niet zonder mijn huisje boompje beestje.
en ook wel fijn dat ik jong moeder ben mocht hij zometeen 16 zijn dan ga ik lkkr mee stappen
Armaris schreef:Ik weet goed genoeg dat hij niet tegen me zou liegenDus daar vertrouw ik hem op.
Het klinkt misschien héél egoïstisch in de ogen van de buitenwereld maar op dat gebied kies ik voor mezelf.
anneliesdj schreef:Armaris schreef:Ik weet goed genoeg dat hij niet tegen me zou liegenDus daar vertrouw ik hem op.
Het klinkt misschien héél egoïstisch in de ogen van de buitenwereld maar op dat gebied kies ik voor mezelf.
Ook als hij moet kiezen tussen jou kwijtraken of kinderen?? Zou je het door hebben en zo ja, zou je hem dan alsnog aan de kant zetten?
twannie24 schreef:nou ik was 22 toen bleek dat ik zwanger was helemaal niet gepland en ook niet mogelijk financieel gezien maar ben er samen met mn vriend voor gegaan we zijn datzelfde jaar nog getrouwd (ik met 7 maanden zwanger in een jurk)
en heb er geen moment spijt van ik was bang dat we het financieel niet konden redden maar met hulp van buitenaf kom je echt heel ver en ik zou nu (mijn zoontje word binnenkort 3 )ook echt niet anders meer willen kan niet zonder mijn huisje boompje beestje.
en ook wel fijn dat ik jong moeder ben mocht hij zometeen 16 zijn dan ga ik lkkr mee stappen
Armaris schreef:Ik weet goed genoeg dat hij niet tegen me zou liegenDus daar vertrouw ik hem op.

Ik wil er zeker niet meer als 1 en anders hooguit 2, maar liever niet
En het goede moment is er wrs nooit voor, ik vind mezelf nu trouwens zoiezo nog te jong, maar over vier/vijf jaar zou ik er weleens over willen nadenken hoor. (trouwens, stel dat ik zwanger raak door de pil heen dan laat ik het niet weghalen, of dat nu is of over 2 jaar) Stephanie87 schreef:@Pittbullgup: ik heb ook net een nieuwe baan, wat is jouw beredenering dat het nu niet kan ivm met die nieuwe baan?
pitbullgup schreef:Stephanie87 schreef:@Pittbullgup: ik heb ook net een nieuwe baan, wat is jouw beredenering dat het nu niet kan ivm met die nieuwe baan?
ik zit nog in m'n proeftijd en heb eerst een jaar contract en daarna pas voor onbepaalde tijd
(voor mijn gevoel zit het wel oke hoor, maar je weet maar nooit)
en ik wil wel graag financiele zekerheid
maar bij mij speelt ook erg mee dat ons huisje nog niet helemaal klaar is
die eerste jaren zijn zwaar, maar het wordt nu steeds makkelijker!
Isabella schreef:Hoe hebben jullie het onderwerp ter sprake gebracht bij jullie partners?