Vraag m eens tussen neus en lippen wat hij ervan zou vinden, dan weet je iig dat je het niet voor niets boekt..
Werk vrij vragen voor hem zou ik ook niet zo gauw doen, of het moet al een heel speciale reden hebben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

YWC schreef:En hoe hoop je, dat je vriend zal reageren ?
Ik - als man - zou er in elk geval niet mee opgezet zijn indien mijn vrouw achter mijn rug zoiets zou doen. Ze zou voor mijn part alleen op week-end kunnen gaan.
Niet iedereen reageert natuurlijk hetzelfde.

katiavl schreef:Als je niet één keer in een jaartje je hobby kunt opzij leggen voor je partner dan scheelt er toch iets hoor.
Het is geven en nemen in een relatie en niet alleen geven of nemen.
katiavl schreef:Als je niet één keer in een jaartje je hobby kunt opzij leggen voor je partner dan scheelt er toch iets hoor.
janouk schreef:En als zus van voetballende broers en moeder van een voetballende zoon weet ik hoe belangrijk het team is. Goede eigenschap als ze hun team niet laten vallen. Het seizoen is pas net weer begonnen. Er zijn pas 2 speelweekenden geweest, buiten de beker.
Misser schreef:maar hoe veel van jullie zitten dagelijks bij hun paard? Als er een topic geopend zou worden 'mijn vriend wil niet dat ik iedere dag naar m'n paard ga', komt er waarschijnlijk als reactie dat hij je een beetje vrijer moet laten ed.
Wat is het verschil? Je paard kan je idd niet zomaar laten zitten, maar je team ook niet.
Bovendien is het niet helemaal onmogelijk, het weekendje is gewoon wat korter.
maar sowieso.. plan liever zelf mijn vakantie
tamary schreef:Je krijgt toch vakabntiedagen? Als je er 1 opneemt krijg je je salaris gewoon doorbetaald.

maar dat gaan we morgen avond doen^^).