Hebben jullie ook de neiging....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Re: Hebben jullie ook de neiging....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 11:03

Tracy_ schreef:
Ik vind de winter echt heerlijk!!!! Haha!
vind het heerlijk om die kou naar school te fietsen...
geen buitengym meer Clown

haha ja joh, fietsen in de kou is geweldig, zolang het niet regent of waait Haha!

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 11:08

Misser schreef:
Ik zit in de ontkenningsfase... echt het blijft nog even zomer!
Brrrr, krijg het al koud bij het idee van winter.

Je kunt niet blijven ontkennen, was het maar waar. Ik houd ook niet van winter maar probeer er toch, dmv een gezellig en warm huis, iets van te maken. Bloos

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 11:16

Ik heb ook een pest hekel aan de winter, bahhh, die lange donkere dagen!
En had je dan een goede zomer achter de rug, maar dat is er tegenwoordig ook niet meer bij.
Mijn vriendin is ook echt zo´n herfst-winter mens, en zwanger, maar buiten dat feit om vind ze die tijd van het jaar altijd zalig!
Ik ben echt een warmte mens, dus nee.....ik duik ook het liefst mijn bed in om te slapen tot aan de lente.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 11:50

I love winter!
Maar niet altijd, haha!

bollebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 12:45

Ik vind de winter heerlijk, lekker knus. Zolang ik maar op de bank zit met de verwarming op zijn hoogst en een lekkere warme kop thee.
Maar zodra ik buiten kom, of ik moet 's morgens opstaan in die ijzige kou, dan verfoei ik de winter!

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 12:58

Oh ja, heerlijk! ´s Avonds kunnen er weer kaarsjes gebrand worden, gordijnen dicht en ik zet ook wel iets andere dingen(warmere kleuren) neer. En dan samen met mijn dochter kastjanjes enzo zoeken, die leg ik dan ook wel ergens neer.
In de tuin de boel winterklaar maken, kan ik wel van genieten. Kachel aan, gordijnen dicht!!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 15:15

Alet74 schreef:
Oh ja, heerlijk! ´s Avonds kunnen er weer kaarsjes gebrand worden, gordijnen dicht en ik zet ook wel iets andere dingen(warmere kleuren) neer. En dan samen met mijn dochter kastjanjes enzo zoeken, die leg ik dan ook wel ergens neer.
In de tuin de boel winterklaar maken, kan ik wel van genieten. Kachel aan, gordijnen dicht!!

haha jammer, ik hebnog geen gordijnen, en ook geen tuin haahahah woon op 6 hoog Huilen van het lachen
wel mooie smoes omeindelijk eens die leuke gordijnen tehalen, Wat past er bij een donkerpaarse muur, en de andere muur is wit ?

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:06

Poeh nee... ik hou niet van de winter....
Oke, sneeuw is mooi maar daar heb je dan ook alles mee gehad.
Ik wordt altijd zo somber in de winter, echt om gek van te worden.

Kan 's morgens niet uit bed komen, heb nergens geen zin in.
Vind het helemaal niet fijn dat het zo vroeg donker is, bah

Dus... ik hou alles het zelfde Haha!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:08

Oeh heerlijk winter, lekker koud en fris. Ik kan echt wel genieten van de winter, als het maar droog is en niet zo guur waait. Gewoon vriezen dat het kraakt, maar dat soort winters hebben we allang niet meer gehad.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:12

Haha, heerlijk, hier doen we dat ook! De warme choco wordt al gedronken en de herfstkleurige kaarsjes en kransjes liggen overal verspreid.

Ik vind het er altijd zo gezellig uitzien Haha!

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:17

Ik geniet er niet van. Ben een koukleum en vind kou écht verschrikkelijk. Huilen van het lachen

Wat ik wél lekker vind is als de kachel aanstaat, joggingbroek aan, dikke trui, fleece dekentje, warme chocolademelk mét slagroom en pepernoten/taaitaai en bankhangen met een filmpje of lekker 'dom'(waar je niet bij hoeft te denken Vork) programma aan! Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:26

Ja, heerlijk hoor, herfst en winter!

Ook ik heb nu heel erg de behoefte om mijn huis 'winterklaar' te maken Haha!
Standaard ligt er een dekentje op de bank, lekkere geurkaarsjes staan op de tafel en omdat ik nu wat meer binnen zit (lekker weer tv-series volgen) is het ook net wat opgeruimder dan in de zomer.
Gisteravond snakte ik naar warme chocomel met Baileys, maar ik had nog geen chocomel in huis, nu wel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:04

xD, ik zit weer achter de computer met fleece deken om me heen, heb m'n sweat-shirts weer uit de kast gehaald, vanille&lavendel kaarsjes gehaald.. Yep. Ik houd van de winter. Vind het een gezellige periode! Lachen (Verjaardag, Sinterklaas, Kerst, nieuw jaar.. Heerlijk!)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:24

Ik heb, op basis van inspiratie die ik verkregen heb mbv dit topic, vandaag een plaid voor op de bank gekocht! Haha! En geurkaarsjes. Alles gepoetst enzo Lachen

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:34

Ik houd écht van de winter hoor, heus! Maarreeh.. Na de zomer die we nu achter de rug hebben, of eigenlijk de nonzomer die we achter de rug hebben, zit ik nog een beetje in de ontkenningsfase Tong uitsteken

Als ik daar doorheen ben ga ik ook vreselijk aan de kaarsjes, plaids (dat ligt overigens al wél op de bank Tong uitsteken ) en theetjes en chocolademelkjes enzoo, heerlijk Tong uitsteken

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:44

Aaah, heerlijk.. eindelijk weer winter. Het enige nadeel van de winter is die verschrikkelijke wind, maar daar hebben we deze zomer ook flink last van gehad, dus wat dat aangaat.
Eindelijk weer m'n sjaal en handschoenen van zolder, die lekkere ademwolken. Niet die verschrikkelijke duf makende hitte, waarin ik helemaal niets kan omdat je te duf wordt van de hitte. Eindelijk weer het seizoen waarin ik midden op de dag op m'n paard kan kruipen omdat er fatsoenlijke temperaturen heersen Tong uitsteken . En van die kou wordt je lekker wakker 's morgens vroeg ( en dat is echt iets wat ik nodig heb, voor m'n fietstochtje ben ik 's morgens niet aanspreekbaar xD ).. Heerlijk dat het om een uur of 7 weer donker is.. Lekker weer alle lichten aan, kaarsjes, wierook en niets iets fijner dan 's avonds in je bed liggen terwijl de wind en regen tegen je raam beukt, heerlijk warm voelt dat ( of ben ik nu gek? Tong uitsteken ). Ik heb er weer zin in!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:07

Ik zit nog een beetje in de ontkenning, van mij mag de zomer nog even doorgaan, maar dan niet zoals afgelopen maand. Hier liggen de fleecedekentjes ook weer op de zetel, draag zelf ook al weer kledij met rolkragen enzo, heerlijk wandelen met het paardje in de herfstbladeren of sneeuw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:15

Ben meer een zomermens, maar moet bekennen dat de winter ook niet verkeerd is Lachen
Je ruikt het ook aan de lucht, het ruikt kruidiger buiten friseer, met een tikkeltje rookworst.
We hebben een verschrikkelijke zomer gehad, dat wel maar zit nu wel te genieten
van de kopjes thee, kaarsjes, en alle winterse maaltijden.
Na het rijden voel ik me extra rozig, dus nee je bent beslist niet de enige.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:16

PinkyBubble nee joh!!

Ik wil korte nachten en héle lange dagen, ik wil groene blaadjes aan de bomen en jonge eendjes in de sloot, ik wil zonder jas naar buiten en vrolijke kleuren dragen.

Ik wil geen verwarming aan en gordijnen dicht, ik heb een hekel aan die wintermaanden en die dagen dat ik in het donker naar mijn werk ga en in het donker terug kom.

Kortom:
IK WIL LENTE!!! Haha!

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:19

Ik woon dan wel niet op mijzelf, maar ik heb samen met mams alweer leuke kaarsjes gekocht. Fleece kleed ligt ook alweer op de bank, en de kachel gaat alweer aan.
Eindelijk weer tijd om savonds een goed boek te pakken, en daar lekker in weg te duiken.

Hmm, nu je het trouwens over chocolademelk hebt.. Morgen gelijk maar weer even in huis halen! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:21

Mindere is, wanneer het weer omslaat, ik altijd verkouden wordt. Ben net een zeehond & m'n keel doet echt pijn Huilen van het lachen
Dus wat dat betreft liever zomer. Maar de gezelligheid van de herfst/winter vind ik wél leuker Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:24

Nee, op dit moment kan ik er niet van genieten Normaal gesproken vind ik het echt heerlijk, die kou, mijn pony lekker in zijn wintervachie, lekker handen onder haar manen onder het rijden. Vingers aflikken
Maar op dit moment nee Nagelbijten / Gniffelen Heb waarschijnlijk een enorme ontsteking in mijn kaak/kiezen en de kou maakt dat het ondraagelijk zeer doet Nagelbijten / Gniffelen (Kan donderdag pas bij de tandarts terecht Boos! ). Dus op dit moment kan ik er niet van genieten Nagelbijten / Gniffelen

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:29

rockwitch schreef:
Oeh heerlijk winter, lekker koud en fris. Ik kan echt wel genieten van de winter, als het maar droog is en niet zo guur waait. Gewoon vriezen dat het kraakt, maar dat soort winters hebben we allang niet meer gehad.

Dromen Zit al helemaal te genieten van het idee alleen al...
Het zou zo mooi wezen als het nog eens écht winter werd. Ik heb al jaren een echt Chileense muts in de kast, maar dat ding is zo warm dat mijn hoofd smelt als ik hem op doe bij temperaturen boven de - 5. Kortom, ding ligt dus al jaren te verstoffen...
Lekker dik aangekleed naar buiten tot je rooie prikkelende wangen heb en dan aan het einde van de dag weer naar binnen. Kacheltje aan, chocolademelk erbij, op de bank met poes, c.melk en dekentje en dan lekker rozig worden voor de tv... Dromen

@astridjhu: agossie, sterkte tot donderdag, meid Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 07:16

Innepin schreef:
Ik wil korte nachten en héle lange dagen, ik wil groene blaadjes aan de bomen en jonge eendjes in de sloot, ik wil zonder jas naar buiten en vrolijke kleuren dragen.

Dat kan in de winter toch ook Knipoog

Echte winters met flinke vorst, heerlijk. Vroeger kon je zo vaak schaatsen op natuurijs, vorig jaar heb ik dat maar 1 keer gedaan... hopelijk kan het dit jaar weer wat vaker!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 07:27

*popelt om vrijdag avond naar koop avond te gaan INHET DONKER MET DE VROLIJKE CENTRUM LICHTJES*

Ik kan niet wachten tot het weer sinterklaas en kerst is!!
was het morgen maar!!
oh god nee mijn schoonmoeder komt eten met kerst!!! die verwacht natuurlijk Cremde dé la creme ohnee!! *kruipt in een donker holletje*
Die verwacht natuurlijk wél gordijnen aan mijn woonkamer raam!! WAT VOOR KLEUR GORDIJN EMOET IK NU NEMEN OHNEE OHNEE!! *paniek zaait* Serieuze intrieur hulp gezocht!!!!
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 17-09-08 07:40, in het totaal 1 keer bewerkt