Tracy_ schreef:Ik vind de winter echt heerlijk!!!!![]()
vind het heerlijk om die kou naar school te fietsen...
geen buitengym meer
haha ja joh, fietsen in de kou is geweldig, zolang het niet regent of waait
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tracy_ schreef:Ik vind de winter echt heerlijk!!!!![]()
vind het heerlijk om die kou naar school te fietsen...
geen buitengym meer
Misser schreef:Ik zit in de ontkenningsfase... echt het blijft nog even zomer!
Brrrr, krijg het al koud bij het idee van winter.
Alet74 schreef:Oh ja, heerlijk! ´s Avonds kunnen er weer kaarsjes gebrand worden, gordijnen dicht en ik zet ook wel iets andere dingen(warmere kleuren) neer. En dan samen met mijn dochter kastjanjes enzo zoeken, die leg ik dan ook wel ergens neer.
In de tuin de boel winterklaar maken, kan ik wel van genieten. Kachel aan, gordijnen dicht!!

) programma aan!

(Verjaardag, Sinterklaas, Kerst, nieuw jaar.. Heerlijk!)
En geurkaarsjes. Alles gepoetst enzo

) en theetjes en chocolademelkjes enzoo, heerlijk
. En van die kou wordt je lekker wakker 's morgens vroeg ( en dat is echt iets wat ik nodig heb, voor m'n fietstochtje ben ik 's morgens niet aanspreekbaar xD ).. Heerlijk dat het om een uur of 7 weer donker is.. Lekker weer alle lichten aan, kaarsjes, wierook en niets iets fijner dan 's avonds in je bed liggen terwijl de wind en regen tegen je raam beukt, heerlijk warm voelt dat ( of ben ik nu gek?
). Ik heb er weer zin in! 

.
Normaal gesproken vind ik het echt heerlijk, die kou, mijn pony lekker in zijn wintervachie, lekker handen onder haar manen onder het rijden. 
Heb waarschijnlijk een enorme ontsteking in mijn kaak/kiezen en de kou maakt dat het ondraagelijk zeer doet
(Kan donderdag pas bij de tandarts terecht
). Dus op dit moment kan ik er niet van genieten
rockwitch schreef:Oeh heerlijk winter, lekker koud en fris. Ik kan echt wel genieten van de winter, als het maar droog is en niet zo guur waait. Gewoon vriezen dat het kraakt, maar dat soort winters hebben we allang niet meer gehad.
Zit al helemaal te genieten van het idee alleen al...
Innepin schreef:Ik wil korte nachten en héle lange dagen, ik wil groene blaadjes aan de bomen en jonge eendjes in de sloot, ik wil zonder jas naar buiten en vrolijke kleuren dragen.