LadyElmira schreef:Hmm houden jullie het wel aardig? Ik kan iedereen goed begrijpen, de een vind een arm land fijner om iets aan te geven, de ander geeft het liever aan iemand in nederland. Zoals ik doe. De meningen verschillen en dat hoort ook zo, maar pas op dat je je mening niet gaat opdringen. Bij een paar mensen krijg ik nu een beetje het gevoel dat omdat ik kies voor gezinnen in nederland, ik niet goed bezig ben. Vanaf mijn kant is het denk ik duidelijk dat ik mensen in nederland zoek om iets aan te geven, dus ik denk dat de discussie over wie het meer verdiend op kan houden? En anders een beetje minderen..want ik ben bang dat het dan geen normale discussie meer blijft.
Ik heb nu nog 1 pokemon ding over..daar maak ik uiteraard ook een leuk pakketje van..dus mensen die iets weten? Verder spaar ik bepaalde dingen ook verder voor de voedselbank, daar ga ik vanmiddag even contact mee op nemen voor bij mij in de buurt. Ik denk dat ik dan dingen op spaar totdat ik een heleboel heb, en dan dat ik het daar heen breng.
je hebt gelijk zeker wel.
ik ben ook blij dat er mensen zijn die aan de nederlandse armoede denken.
de een denkt daar anders over dan de ander.