Ik zoek kinderen waarvan de ouders het niet zo breed hebben.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verania

Re: Ik zoek kinderen waarvan de ouders het niet zo breed hebben.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 07:47

Onassa schreef:
Ik wil niet iemand aanvallen hoor dat voorop gesteld, maar als je in de schuld sanering zit of zo weinig geld hebt om je kind eens wat te geven, hoe kan je dan een paard onderhouden?

ik mag aanemen dat een ieder die daarin zit geen eigen paard bezit nee,
daar zorgt de sanering echt wel voor,

dus nee er zal geen mens zijn die een paard heeft en in deze situatie zit, tenzei ze de boel flessen, maar dat lijkt me niet verstandig.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 07:49

LadyElmira schreef:
Hmm houden jullie het wel aardig? Ik kan iedereen goed begrijpen, de een vind een arm land fijner om iets aan te geven, de ander geeft het liever aan iemand in nederland. Zoals ik doe. De meningen verschillen en dat hoort ook zo, maar pas op dat je je mening niet gaat opdringen. Bij een paar mensen krijg ik nu een beetje het gevoel dat omdat ik kies voor gezinnen in nederland, ik niet goed bezig ben. Vanaf mijn kant is het denk ik duidelijk dat ik mensen in nederland zoek om iets aan te geven, dus ik denk dat de discussie over wie het meer verdiend op kan houden? En anders een beetje minderen..want ik ben bang dat het dan geen normale discussie meer blijft.

Ik heb nu nog 1 pokemon ding over..daar maak ik uiteraard ook een leuk pakketje van..dus mensen die iets weten? Verder spaar ik bepaalde dingen ook verder voor de voedselbank, daar ga ik vanmiddag even contact mee op nemen voor bij mij in de buurt. Ik denk dat ik dan dingen op spaar totdat ik een heleboel heb, en dan dat ik het daar heen breng.

je hebt gelijk zeker wel.
ik ben ook blij dat er mensen zijn die aan de nederlandse armoede denken.

de een denkt daar anders over dan de ander.

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 08:12

Vindt het zeker een heel goed idee. Hier is ook genoeg armoede. En de kinderen kunnen er niets aan doen dat hun ouders in deze situatie zitten.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 10:30

Ik vind het ook zeker een heel goed idee hoor.
Er is in Nederland meer stille armoede dan dat de meeste mensen hier denken vrees ik.
En ik vind het voor zulk soort kinderen dan ook heel sneu dat hun school genootjes wel van alles krijgen en zij alleen maar het toekijken hebben.
En dan hoeft het echt niet om grote kado's te gaan, maar gewoon het idee dat zij ook eens wat krijgen.

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 17:38

Heb nog 2 leuke rose seude bodywarmers met een witte bont kraag en 4 poncho's maat 128. Als iemand er belang bij heeft moet ie het maar zeggen. Aangezien ik het zelf ook niet heel ruim heb stuur ik het niet op. Of die gene moet zelf verzendkosten betalen. Maar als je in de buurt woont mag je het ook komen halen natuurlijk.

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 17:43

Wat een super idee zeg! OK dan!

Ik weet zo ook niet echt een gezin die het nodig heeft, maar een stichting is inderdaad ook nog altijd een idee.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 18:04

wel een idee eigenlijk om hier dingen aan te bieden gratis voor kids,
ik heb ook nog wel wat dingen voor jongens in de maat 116 ongeveer, en broeken in de maat 122, en wat shirts lange mouw ook maat 122,
alles lange mauw iig zomergoed gaat naar dom rep.

wie het wil kom maar halen

edit

ook nog donker bruin vest maatje 116 van dat swetter stof ook jongens

en nog zwangerschap broeken maatje 38 2 spijkerstof 1 zwarte en een paarse
Laatst bijgewerkt door verania op 18-09-08 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 18:06

Redrumfox schreef:
Naar Roemenië of een ander land sturen/brengen wat wel wat hulp kan gebruiken? Lachen

mijn nicht werkt in een kindertehuis in roemenie Lachen er zijn zag stichtingen die zulke dingen doen ! erg leuk initiatief Lachen

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 06:31

Ik heb nu ook pakjes met drie ernst bobbie en de rest buttons. Iemand die daar weg van is? Moeilijke doelgroep denk ik, anders gaat dat gewoon naar de voedselbank.

Verder heb ik voor de wat oudere meid een zwart laktasje die ik gebruik als make up tasje. Daarin heb ik dan een dubbelzijdig lipglosje (ene kant roze andere kant transpirant). Misschien ook een leuk idee voor de meiden die al make up mogen gebruiken? Ik ben zelf 18 en het is dus geen kinderachtig tasje :

Afbeelding

dat is hem.

Even op een lijstje nu dan dat is makkelijker:

Voor de jonge meiden heb ik een setje van princessenstickervel met princessen schrijfset en een paar haarklemmetjes.

Voor de jonge jongens heb ik nog 2 plastic pokemonballen over die je kunt opblazen. Daar komt volgende week een pokemon mp3 spelertje bij, al denk ik dat daar gewoon een paar liedjes op staan het is uiteraard geen echte..maar wel een echte pokemon Clown

Voor de wat oudere meiden of jongere die al mogen make uppen (al is dat laktasje meer voor de ouderen) een laktasje met een dubbelzijdig lipglossje. Daarbij doe ik dan wat proefjes van bybye spot (gezichts creme tegen puistjes). En nog wat proefjes van haarcreme of shampoo's. Die proefjes zitten er niet altijd bij let daar dus even op, want je zult net zien dat ik ze niet binnen krijg. Edit: Ik heb bij dat laktasje ook een nagellakje. Varierend van licht tot hardroze dus je kunt de voorkeur nog doorgeven totdat er niet veel keus meer is. Dit kan allemaal door de brievenbus.

Nou mensen..postzegels liggen klaar..

Edit: Ik heb nog een nieuw kinderkeyboard liggen waar gemakkelijk allerlei nummer op te spelen zijn. Ik dacht dat ik die kon verloten oid..iemand een leuk idee? Op bokt of anders via de voedselbank dat ik kan voorstellen. Of anders..iemand in de buurt van rotterdam die zo'n ding goed kunnen gebruiken? Bijvoorbeeld voor blinde of gehandicapte kinderen in een tehuis? Wel in de buurt aub, vind zoiets namelijk wel leuk om zelf te komen geven.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 13:13

Ik wil ook nog even meegeven dat ik het echt top van je vind!
En dat dit niet de plek is om te discuseren wie wat harder nodig heeft.

TS vraagt om gezinnen die het niet breed hebben, als zij dat graag in nederland wil doen is dat haar keuze!