Grote bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Re: Grote bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:54

Ik ben 1.81 en ben 19 en heb maat schoenen 37-38 Schijnheilig

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:55

ik heb ook maat 40 dus daar geen probleem,
@nikki_ als ik jou was zou ik geen operatie ondergaan hoor, als het maar iest mislukt heb je voor de rest van je leven verminkte of pijnlijke voeten, snap wel dat maat 44 moeilijk te vinden is, ik draag altijd sportschoenen dus dan zou het nog niet zo´n probleem zijn.
ik draag btw nooit hakken, maar meer omdat dat niet bij mij past, heb er absoluut geen moeite mee lang te zijn
mijn paard is 1.67 en fijnstjes van bouw, vind het opzich niet misstaan al is het wel zo dat mijn volgende paard 10cm groter moet zijn..
moet nu mijn hak optrekken om een keer spoortje te geven maar vertik het toch echt om zwanenhalzen te kopen Nagelbijten / Gniffelen zo erg is het nou ook weer niet Haha!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:21

maat 44 is geen probleem hoor Clown
Maar ik heb maatje 47 Tong uitsteken
Ik zou niet eens zo zeer gaan voor een voetverkleining hoor. Dat is onhandig, maar geen ramp.
Wel ben ik aan het overwegen om me te laten 'krimpen' om het zo maar te zeggen Clown

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:27

Hallo hier nog een lange bokker, 16 jaar en tot een halt gekomen bij 1,83. Schoenmaat 39.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:28

Kan dat ook dan? Ik dacht serieus dat dat niet kon... Dat dat met groeiremmers moet vóórdat je zo lang bent en je anders gewoon pech hebt

Jrussel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:29

hier nog een 1.81,5 hihi en maat 40 schoen,
ik heb altijd problemen met jassen mouwen zijn bij mij altijd te kort.

Kwa broeken weet ik zo langzamerhand welke goed vallen en welke niet.

TessxSchatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:33

Hier meld er zich nog een, 1,83.. met een schoenmaat van 41. Tong uitsteken

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:37

Ik ben ongeveer 1,80.
Ik heb naast lengte broeken, momenteel ook nog eens een breedte maat nodig. (heb momenteel maar 46 Bloos ) Erg irritant. Daarnaast ook nog eens uitstekende heupbotjes, waardoor de in de mode zijnde heupbroeken niet passen c.q. voor geen meter zitten.
Dus ik moet hoogsluitende broeken zoeken, die breed en lang zijn. Altijd een zoektocht verzekerd Clown (als iemand nog tips heeft, hou ik mij aanbevolen)

Hakken draag ik bijna nooit, maar dat is meer omdat ik al sinds mijn 12de regelmatig last van mijn knieën heb.
Schoenen heb ik maat 42. En daar baal ik vaak van, want de leuke schoenen stoppen vaak bij 41.
Vooral omdat ik altijd schoenen zonder hak (of vaak juist een klein hakje, van ongeveer 1/2 cm) wil hebben en boven mijn enkels, i.v.m als ik een broek heb die krimpt, dat ik niet gelijk met hoog water in het dorp loop. (mensen hebben mij dus wel eens gevraagd of dat de mode was Boos! Alsof ik voor de lol met een broek aan loop die net te kort is)

Nu zie ik mensen die een nog grotere schoenmaat hebben, en dan voel ik mij gelijk een zeur Bloos

Met mijn paard heb ik overigens geen probleem. die is 1,64, maar word al snel geschat op 1,70, omdat ze zo lekker breed is, dus kwa billen zijn we echt een stel Clown

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:37

Tip bij broeken: ik haal mijn broeken altijd bij Gerands (Hoogeveen) ik had eerst altijd Magnum maar die is er nu uit nu draag ik Lee en met mijn 1.94 zit die broek perfect!

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:49

jeej.. ik ben ook 1.80 Haha! of 1.85.. weet het eigenlijk niet precies Nagelbijten / Gniffelen

FleurBscht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:51

Ik ben 1.80m en heb schoenmaat 40/41. Dat vond ik voorheen echt niet leuk, maar nu ik het zo lees mag ik nog best blij zijn met mijn schoenmaat.
Ik ben 20 jaar dus groeien zal ik gelukkig niet meer Lachen.
Heb nooit last van broeken, ik geloof dat ik een lang bovenlijf heb vergeleken met mijn benen, want ik heb lengtemaat 34 van broeken maar normale truitjes zijn vaak net iets te kort. Tenzij het extra lange truitjes zijn. Vaak worden truitjes al te kort na 1 keer wassen.
Ik rij 2 vrij kleine fjorden van 1.38 en 1.42 ongeveer. Veel te klein dus voor het plaatje. Zie profiel voor foto's.

Muluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:54

Nou ik mag ook net mee doen in dit topic Haha! 1.80 m en schoenmaat 42, dat is net te doen. Ik denk dat ik nog net een beetje geluk heb betreft lengte en maat. Broeken lengte 34 zijn vaak precies de juiste lengte voor mij en voor schoenen kan ik nog net lekker in de goedkopere zaken als bristol en scapino slagen.

Hakken? bestaan er schoenen zonder dan?? Knipoog! Ik loop zo weinig op platte schoenen dat ik wel is spierpijn heb van een dag waarop ik op platte schoenen heb gelopen. Volgens mij heb ik een beenstand die alleen nog maar hakken gewend is Knipoog

Lengte vind ik soms wel irritant, heb een aantal vriendinnen (echt kleine popjes) waar ik mij een enorme reus bij voel altijd Lachen En soms in discotheek of andere party denk ik wel is, pfff jee wat is iedereen hier klein Clown

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:56

Ik ben ook 1.79/1.80 zoiets. Ben 14, groei gelukkig niet meer Haha! Broeken zijn altijd te kort ja, of ze zakken teveel af. Ik heb schoenmaat 38, mijn voeten zijn dus niet echt groot ofzo. Ik heb bij spijkerbroeken ook lengte34 Lachen

Vind het best handig zo groot zijn, maar in de klas moest ik wel altijd bij de jongens met het ringenzwaaien Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 15:03

Ik ben ook 1,80 en 19 en uitgegroeit...al heel lang
Eerder stak ik altijd ver boven iedereen uit...tot iedereen ging groeien, nu valt het wel mee Lachen
Hakken draag ik nooit...dat vind ik niet fijn lopen en het maakt je nog langer. Ik heb schoenmaat 40

En ik heb een Fjord van 1,46 en dat past prima Lachen

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:00

1.89

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:37

Stoeptegel schreef:
jeej.. ik ben ook 1.80 Haha! of 1.85.. weet het eigenlijk niet precies Nagelbijten / Gniffelen

Ja, maar jij bent een jongen! Tong uitsteken

Ik ben 1.80 en heb schoenmaat 42. Ik haat schoenmaat 42. Huilen van het lachen
Heb minstens lengtemaat 34 nodig, maar 36 zit meestal mooier (het verschilt per merk).

Paarden waar ik op rij zijn tussen de 1.65 en 1.70 denk ik.

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:40

Nou en.. Haha! Dat werd niet gevraagd Tong uitsteken

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:42

Oh nee, je hebt gelijk. Tong uitsteken
Er werd alleen gevraagd wie de grootste vrouwelijke bokker was. Haha!

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:46

Ik ben ongeveer 1.80, en schoenmaat 39 Bloos

Heb eigenlijk nooit problemen met broeken, en draag gewoon hakken Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:47

Ik ben 1.81m en ben daar erg blij mee moet ik zeggen, vind het een prima lengte! Oke broeken vinden is wel es lastig met die lange benen maar ik loop ook rustig op hakken. Heb overigens maat 40 dus ben er erg tevreden mee! Alleen niet te hoge hakken, kan ik niet op lopen en dan ben ik groter dan mijn vriend Tong uitsteken

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:48

Ongeveer 1.85, schoenmaat 40/41 en echt nooit problemen met kleren kopen? Clown

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:49

Ik ben 1.75, en naast allemaal kleine vriendinnen voelt dat heel groot!
Aan de ene kant wel fijn, maar iets kleiner zijn mocht ook wel. Nagelbijten / Gniffelen
Kleding past eigenlijk wel, en mijn schoenmaat is 39.

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:55

daNiielle_ schreef:
Ik ben 1.75, en naast allemaal kleine vriendinnen voelt dat heel groot!
Aan de ene kant wel fijn, maar iets kleiner zijn mocht ook wel. Nagelbijten / Gniffelen
Kleding past eigenlijk wel, en mijn schoenmaat is 39.

Jouw vriendinnen zijn gewoon klein Vork

1.75 is niet zo groot toch? Lachen

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 17:15

Djeenie schreef:
J En heel angstaanjagend voor de meeste jongens, die niet zo vaak groter zijn dan mij Knipoog

Heb volgens mij geluk dat ik juist bijna alleen maar jongens tegen kom die van lange meisjes houden, vooral de lange benen vinden ze erg leuk Nagelbijten / Gniffelen

@Sabbientje, dat probleem ken ik ook met de heupbotten, daardoor heb ik ook altijd een maat groter nodig. Broeken moet je of net onder die botten hebben of net eroverheen, alleen zit die band helaas net altijd op die botten, krijg er gewoon blauwe plekken van Clown .
Enige extra 'probleem' wat ik heb is juist dat ik een kleine maat heb, zwaar irritant want kledingmakers verwachten geloof ik maar dat je met maat 34/36 ook meteen een dwerg bent, vandaar dat gewone truitjes soms net naveltruitjes zijn Clown Bh's zelfde verhaal, kleine omvang maar dan maken ze bandjes ook meteen korter, moet ze vaak echt op zijn allerlangst zetten anders snijden ze echt Scheve mond

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 17:28

SSDesign schreef:
Ik ben ook 1.79/1.80 zoiets. Ben 14, groei gelukkig niet meer Haha! Broeken zijn altijd te kort ja, of ze zakken teveel af. Ik heb schoenmaat 38, mijn voeten zijn dus niet echt groot ofzo. Ik heb bij spijkerbroeken ook lengte34 Lachen

Vind het best handig zo groot zijn, maar in de klas moest ik wel altijd bij de jongens met het ringenzwaaien Tong uitsteken

Ik wil je niet bang maken Tong uitsteken maar toen ik 14 was was ik ongeveer 1.85. Ik ben dus nog behoorlijk gegroeid.