Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

zo erg is het nou ook weer niet

) Erg irritant. Daarnaast ook nog eens uitstekende heupbotjes, waardoor de in de mode zijnde heupbroeken niet passen c.q. voor geen meter zitten.
(als iemand nog tips heeft, hou ik mij aanbevolen)
Alsof ik voor de lol met een broek aan loop die net te kort is)

of 1.85.. weet het eigenlijk niet precies
.
1.80 m en schoenmaat 42, dat is net te doen. Ik denk dat ik nog net een beetje geluk heb betreft lengte en maat. Broeken lengte 34 zijn vaak precies de juiste lengte voor mij en voor schoenen kan ik nog net lekker in de goedkopere zaken als bristol en scapino slagen.
! Ik loop zo weinig op platte schoenen dat ik wel is spierpijn heb van een dag waarop ik op platte schoenen heb gelopen. Volgens mij heb ik een beenstand die alleen nog maar hakken gewend is 
En soms in discotheek of andere party denk ik wel is, pfff jee wat is iedereen hier klein
Broeken zijn altijd te kort ja, of ze zakken teveel af. Ik heb schoenmaat 38, mijn voeten zijn dus niet echt groot ofzo. Ik heb bij spijkerbroeken ook lengte34 

Stoeptegel schreef:jeej.. ik ben ook 1.80of 1.85.. weet het eigenlijk niet precies

Dat werd niet gevraagd

daNiielle_ schreef:Ik ben 1.75, en naast allemaal kleine vriendinnen voelt dat heel groot!
Aan de ene kant wel fijn, maar iets kleiner zijn mocht ook wel.
Kleding past eigenlijk wel, en mijn schoenmaat is 39.
Djeenie schreef:J En heel angstaanjagend voor de meeste jongens, die niet zo vaak groter zijn dan mij

.
Bh's zelfde verhaal, kleine omvang maar dan maken ze bandjes ook meteen korter, moet ze vaak echt op zijn allerlangst zetten anders snijden ze echt
SSDesign schreef:Ik ben ook 1.79/1.80 zoiets. Ben 14, groei gelukkig niet meerBroeken zijn altijd te kort ja, of ze zakken teveel af. Ik heb schoenmaat 38, mijn voeten zijn dus niet echt groot ofzo. Ik heb bij spijkerbroeken ook lengte34
Vind het best handig zo groot zijn, maar in de klas moest ik wel altijd bij de jongens met het ringenzwaaien
maar toen ik 14 was was ik ongeveer 1.85. Ik ben dus nog behoorlijk gegroeid.