Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Officieel is het wel vervelend, omdat je de bestelling binnen 3 minuten afgerond moet hebben. Wat dan dus niet zo kan zijn waardoor je officieel de bestelling hoort te brengen.
Maar die regel negeren de meeste mensen ook.
watdanhe schreef:bij de mc i nhoor kan je zo naar binnen kijken in d keuken, voor zover ik weet, gaat daar alles higienisch en schoon!
buster4ever schreef:ik haal altijd standaart kipnuggets bij de mac i love them..
als ik erlangs kom standaart altijd naar binnen voor kipnuggets
C_arola schreef:Voor de kennissen, vivo vullen.
Sientje schreef:Als ik dit allemaal zo lees blijkt mijn vooroordeel in elk geval te kloppen: er wordt ontzettend veel eten weggeflikkerd. Kennelijk vinden jullie dat een voordeel, dat een hamburger na 10 minuten in de prullenbak ligt. Ik zou liever zien dat er op bestelling wordt gebakken, want de prijs van al het weggegooide spul wordt uiteindelijk natuurlijk gewoon op de consument verhaald. En ik heb niets tegen het eten van vlees, maar in dit geval zijn die beesten wel voor jan ... aan hun einde gekomen.
Sientje schreef:Als ik dit allemaal zo lees blijkt mijn vooroordeel in elk geval te kloppen: er wordt ontzettend veel eten weggeflikkerd. Kennelijk vinden jullie dat een voordeel, dat een hamburger na 10 minuten in de prullenbak ligt. Ik zou liever zien dat er op bestelling wordt gebakken, want de prijs van al het weggegooide spul wordt uiteindelijk natuurlijk gewoon op de consument verhaald. En ik heb niets tegen het eten van vlees, maar in dit geval zijn die beesten wel voor jan ... aan hun einde gekomen.
LizMD schreef:C_arola schreef:Voor de kennissen, vivo vullen.
Dat heet FIFO (first in, first out)
Ik hou van de Mac! (M'n paard heet ook zo) Kom er de laatste tijd niet veel meer (andere school, dus kom er niet meer langs) maar kwam er voorheen elke week wel minimaal een keer.