Wie heeft het nog wél naar zijn zin op school?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eempiej

Re: Wie heeft het nog wél naar zijn zin op school?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 13:50

Ik vind het heerlijk om naar school te gaan.
Doe nu het 2e jaar van Hbo-Verpleegkunde en heb het helemaal naar mijn zin. Super leuke mede studenten, ik leer dingen die ik interessant vind en het studentenleven is een feest. Laat mij nog maar een aantal jaar naar school gaan, werken kan ik (waarschijnlijk) nog tot mijn 65ste.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 16:43

Ik vind school ook super (doe studie geneeskunde 1e jaars aan de UvA). Ga iedere dag met plezier heen al moet ik om 6/half 7 uit m'n bed op sommige dagen Haha!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 16:47

Och, vind het wel prima om naar school te gaan hoor. Zit nu in VWO 5 nadat ik vorig jaar mn havodiploma heb gehaald. Moet zeggen dat dit wat meer een uitdaging is, aangezien de stof wat verdiepender is enzo.

En kan niet wachten om daadwerkelijk met een studie te gaan beginnen *dream on, je moet nog 2 jaar Vork *

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 16:51

Onderbouw was wel bagger bij mij, saaie lessen, onrustige klas(sen) (3 verschillende klassen in 3 jaar door van school veranderen en van niveau veranderen.)
De bovenbouw is echt een verademing, eindelijk geen handjevasthoudenmetschoolwerk meer (want god wat werd ik moe van die halfurige uitleg over iets dat in 2 min gesnapt werd)
Eindelijk geen stomme ak en gs meer en lekker meeste bezig met de vakken die ík leuk vind.
Lekker klas verwisselen.
Dan baal ik bijna dat ik vandaag ziek was Clown Zegt me al genoeg Bloos

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 16:54

Sinds ik op mijn nieuwe school zit, sta ik iedere ochtend vrolijk op en kan ik niet wachten tot het weekend over is *LOL*

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 19:57

Volgens mij hebben de meeste een hekel aan school zolang het nog niet zelf gekozen is? MBO ed zijn natuurlijk keuze opleidingen, maar ook daar hoor ik vaak zat dat ze er niks aan vinden.
Ik weet wel dat ik het op de middelbareschool vreselijk vond en dat kwam mede door de pesterijen van de leraren!

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 20:08

Nikki__ schreef:
Volgens mij hebben de meeste een hekel aan school zolang het nog niet zelf gekozen is? MBO ed zijn natuurlijk keuze opleidingen, maar ook daar hoor ik vaak zat dat ze er niks aan vinden.
Ik weet wel dat ik het op de middelbareschool vreselijk vond en dat kwam mede door de pesterijen van de leraren!

mee eens ! Haha!

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 20:12

Ik moet zeggen dat ik er wel een beetje klaar mee ben nu, niet omdat het niet leuk is maar de afgelopen jaren zijn niet zo leuk geweest voor mij en daardoor ben ik school ook echt heel anders gaan zien. Als het aan mij ligt stop ik volgend jaar en ga ik een opleiding doen, maar dat moeten we nog uitzoeken.

Heb het voor de rest wel redelijk naar mijn 'zin'. We hebben een leuke klas en het niveau (havo) is voor mij goed te doen.
We hebben ook wel - voor het grootste deel - leuke docenten.

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:45

Ik vind het ook wel lekker op school, na via een omweg via het vwo de havo te hebben gehaald ben ik nu lekker studerend aan een hbo toerisme opleiding. De klas is echt gezellig, leuke interactieve lessen en veel meteen in praktijk enzo. Ja ik heb het prima naar mijn zin en voer opdarchten ook meteen uit e.d.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:46

Ik ga ook met plezier naar m'n studie hoor. Lachen Komt vooral omdat het lekker creatief is, weinig lezen en eindeloos pratende leraren en veel zelf doen. En ik heb een onwijs leuke klas. Haha!

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:49

ja ik vind het ook heeeeerlijk om naar school te gaan, eindelijk! zit nu op een nieuwe school.. nieuwe opleiding ( dier verzorging en daarna paraveterinair ) en ben echt blij als ik op school ben ivm verotte thuis situatie op dit moment.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:50

Het leukste schooljaar was voor mij het examenjaar van het VMBOtl Ja . Super klas, een meestal leuke leraren. Ik zit nu in havo 5 (vorig jaar havo4 gedaan dus) en ik vind deze klas wel redelijk leuk. Laaaang niet zo leuk als mijn oude klas, dat was een hechte groep, deze klas niet. Maargoed, ik heb wel wat vriendinnen in deze klas en ik zie mijn oude klasgenoten nog vaak dus ik heb niks te klagen eigenlijk Lachen