Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar over het algemeen heb je gelijk.
Elaine schreef:Maar kunnen mensen van 20 dan geen leven leiden zoals een 30-jarige. In de zin van: huisje, boompje, beestje & lastjes
luuntje schreef:De mensen die nu al roepen hoe volwassen ze zijn wacht maar.
Over een jaar of 10 kijk je terug en heb je veel meer levenservaring dan nu.
Natuurlijk kan je best volwassen zijn op je 19e.
Maar je staat dan anders in het leven als een 30 jarige.
Maar zoals gezegd iedereen maakt zijn eigen keuzes en moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.
, ik kende hem al langer aangezien wij in dezelfde vriendengroep verkeerden. Ik heb mijn eigen appartement nog wel een hele tijd aangehouden hoor).
) en wordt vaak 32 geschat. Zijn we toch nog een mooi stel samen!

); ik ben 8 maand terug ook gaan samenwonen (toen ik 20, vriend 19) en iedereen was eigenlijk alleen maar blij voor ons!
(ik studeer, hij studeerde toen ook nog maar is gestopt en werkt nu) Zelfs onze ouders
(we woonden toen allebei eerst 1,5 jaar op onszelf... maarja dat reizen was wel erg ver en alleen weekenden elkaar zien wel erg weinig, dus...
) Storm76 schreef:Wel vind ik dat iedereen zichzelf maar wil bewijzen ouder te zijn.

Ik snap wel dat anderen je ervoor willen behoeden dat je fouten maakt, maar aan de andere kant, van fouten kan je alleen maar leren, en als het goed gaat is 't helemaal top, toch?
Moelie schreef:Dan wil ik hierop reageren; Wat een vaag verhaal is dit! Sorry dat ik het zeg maar dit heeft toch eigenlijk niet veel met het topic te maken? Dit gaat ineens over moeders, de meeste moeders zullen er wel een instinct voor hebben maar dat wil niet zeggen dat dat bij ELKE moeder zo is.. Iedereen is anders..