Roddels, lachwekkend!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bromfiets

Re: Roddels, lachwekkend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:57

Ik hou me er niet echt mee bezig...

Als anderen over me willen praten moeten ze dat vooral doen. Als ze zich daar beter door gaan voelen, wie ben ik dan om te zeggen dat ze dat niet moeten doen? Clown

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:59

Zo is er ooit over mij gezegd op een manege waar ik gestaan heb met leasepaardje. Dat ik hem mishandelde enzo, dat heeft me ook zeer gedaan! Want heb juist dat beest met eigenaresse opgeknapt zover het kon! Maarja achteraf denk ik ze zijn gewoon jaloers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:01

Red_Savage schreef:
Het gaat me dus niet om het 'belangrijk voelen'.

Nou dat idee krijg ik namelijk wel een beetje door je eerste bericht Lachen

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:04

haha Chiqa, tis duidelijk dat je haar niet kent Lachen ik krijg dat idee helemaal niet, tis gewoon vrij frustrerend als mensen onzin over je rondbazuinen.

Zo heb ik ooit tijdens een ongeluk mijn enkel nogal lomp gebroken en binnen twee dagen was ik in coma en lag ik op sterven Clown En de roddels over wat ik met wie uitspookte gingen ook nogal eens rond ja.. kon me er niet zo druk om maken, de mensen waarvan het me boeide wat ze van me dachten wisten wel beter Lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 22:05

@Chiqa: Mijn excuses als het zo overkomt. Is mijn manier van er mee om te gaan.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:07

Ik vind eigenlijk dat je er niet eens mee om hóeft te gaan..

Roddelen zegt meer over diegene die het doet dan over diegene waarover geroddelt word.
Ik roddel niet en het zal mij verder een worst wezen of er over mij geroddeld wordt. Moeten ze zelf weten.

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:08

dat mijn vriend een skileraar is en dat ik hem maar 3 keer per jaar zie ofzo.
Dat wist mijn leerkracht fysica te vertellen. ja, hij was daar echt overtuigd van dat ik zo maar een vriend had om "erbij te horen of weet ik veel wat".
Hij vond het geen echte vriend Huilen van het lachen.

Dat was dus niet echt een roddel, tenminste, dat denk ik toch. Huilen van het lachen.
ik denk dat hij de enige was die dat dacht omdat hij dat zogezegd had kunnen afluisteren van een gesprek met mijn zus en een vriendin van haar.
Hij is niet helemaal oke.

Voor de rest weet ik nu eventjes geen roddels meer.
Ik vind het ook niet leuk als er dingen over mij gezegd worden, ik kan me er snel druk om maken omdat die dingen gewoon niet waar zijn en ik me niet wil verantwoorden tegenover anderen.

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:09

Nou het domste dat ik weet.
M'n opa heeft vroeger een zwaar ongeval gehad. En de volgende ochtend stonden de voorpagina's van verschillende kranten vol met de melding dat hij dus overleden was. Omdat hij gekneld zat in zijn vrachtwagen, en niet op tijd geredt kon worden. Zat hij gewoon met m'n oma en kinderen aan de ontbijt tafel. Clown

Voor de rest kan ik me er nu niet zo direct een meer herrineren. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:12

Red_Savage schreef:
@Chiqa: Mijn excuses als het zo overkomt. Is mijn manier van er mee om te gaan.

O excuses is ook weer niet nodig hoor, maar ben wel blij dat je naar jezelf kan kijken,
mss is het ook wel een leeftijdsverschil hoor dat ik het allemaal niet zo belangrijk vindt, weet niet hoe oud jij bent?

Want ik zou hier niet eens een topic aan uitwijden zo onbelangrijk.
kjoetie schreef:
haha Chiqa, tis duidelijk dat je haar niet kent ik krijg dat idee helemaal niet, tis gewoon vrij frustrerend als mensen onzin over je rondbazuinen.

Nou dan denk ik niet dat jij haar reactie heb gelezen, kwam eerder lachwekkend over.

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:19

ik was mee op schoolkamp voor de brugklassers dit jaar, en begeleide samen met een leraar (23) zijn groep.
omdat ik het erg goed met hem kon vinden ( ben zelf 17, hadden dezelfde humor en intresses en ja als je kan kiezen tussen praten met een brugger of praten met een ERRUG knappe jongen hihi. ) met terug naar huis fietsen ( errrrg lang ) fietste ik naast hem, puur omdat dat qua indeling makkelijk was, en met het oversteken van de klas. horen we ineens achter ons als we bijna bij huis zijn een jongentje zeggen; hun zijn echt romantisch! dus leraar vraagt; wie ? jongen: jullie! jullie knabbelen aan elkaars oor !! ( Clown oke...? ) ik; (naam) dit is niet romantisch, we zijn moe, hebben last van onze kont van het fietsen, en rijden tussen de lucht van koeienpoep. ook kunnen we niet aan elkaars oor .. eh.. knabbelen Nors opkijken als we fietsen.

nu is dus de roddel dat ik heeeeeeel wat met die leraar zou hebben, gelukkig speelt dit alleen nog maar in de onderbouw.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:25

ik ben pot. Ja

pffff, even denken hoor..
Ik lag op de grond van het lachen toen ik het hoorde!:D
ja iemand zou mij heel bang hebben gemaakt!
maar diegene schijt in zijn broek voor mij.. Clown
(als er iemand tegen pesten is ben ik het, maar ik ben wel respectvol eerlijk.)
ze verkondigd namelijk aan iedereen hoe haar seksleven is. Koe
(tot smsjes midden in de nacht naar een vriendin. ZIEK! Clown )
en de godganse dag brian dit brian dat wat iedereen irriteert en dan zeg ik er iets van omdat de rest niets zegt (behalve als ze er niet is natuurlijk.) ik zeg er wel wat van (normaal) en daar was ze niet blij mee denk ik want ik was báng van haar en wat een onzin heeft ze verspreid. Tong uitsteken
toen ik het vroeg kreeg ze toch een rooie kop!
en haar klas al ''oooh heb je dat echt gedaan?'' helemaal onder de indruk! (ja zo hadden ze dus de twijfels bij het verhaal. Vork )
(echt irritant dan heeft ze bij haar ''vriendje'' geslapen en dan vraagt ze:
heb je wel kunnen slapen?
ik: ja hoor.
zei: o want ik sliep bij mijn vriendje. (
die woont in mijn straat, conclusie heb je mij horen wippen? stoer he?)

eigenlijk is het wel een zielig, want vaak is het gebrek aan aandacht. (ook hier.)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:28

nou.. over mij zijn er nooit echt roddels rondgegaan die niet klopte (wel genoeg geroddelt hoor.. maar die dingen klopte gewoon Huilen van het lachen ) maar wél over m'n vader... wij wonen namelijk in een best klein dorp en tjah.. in dorpen word gewoon geroddelt Tong uitsteken en we hebben 2 auto's en m'n vader heeft een tijd heel veel naar z'n werk gefietst en toen stond 1 auto steeds op de oprit.. op een gegeven moment kwam m'n moeder in de supermarkt... en komt er zo'n vrouw naar haar toe met 'wat heb ik nu gehoord? is hans ontslagen?' (hans is dus m'n vader) en m'n moeder zo van 'nee?' zeg die vrouw 'ohw ben jíj dan ontslagen?!' mijn moeder 'nee hoor' die vrouw 'ja want er staat steeds een auto bij jullie op de oprit'

oke, het hele dorp dacht dus dat m'n vader ontslagen was Huilen van het lachen

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:35

Ik werk in een digros en daar gaan toch wel zo verschrikkelijk veel roddels rond Vork
Echt te hillarisch gewoon, ik kan er altijd ontzettend om lachen, voor de roddels die over mijzelf gaan Nagelbijten / Gniffelen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:40

Achja...

ik zit nu op school ook bij een vriendinnengroepje, en dan roddelen we ook best wel heel erg over elkaar. Maar dan niet in zo'n über versie, wel gewoon aardig.

Er werd ook genoeg over mij eroddeld met de pony's.
De ponyclub was destijds een beetje jaloers Nagelbijten / Gniffelen
Nouja, ze hadden toen reden zat Clown

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:45

Normaal trek ik me geen kont aan van roddels...tot we afgelopen winter iets ter oren kregen dat ik minder vond.

Een meid die vroeger bij me op school zat,heeft het hele dorp vertelt dat onze dochter niet van Tom is,maar van een wildvreemde vent.Tom zou mij zielig hebben gevonden,en hij is bij me gebleven uit medelijden Rolleyes

Normaal vind ik die roddels niet zo erg,maar het steekt me ontzettend dat het halve dorp nu denkt te weten dat arme Tom het kind van een ander opvoed...

Overigens heeft Tom dit meisje er later zelf op aangesproken,waarom zij dat gezegt heeft.Ze ontkent het stellig.
Gelukkig geloven de meeste mensen haar niet,daar onze dochter als 2 druppels water op Tom lijkt Haha!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:49

ROFL Arme tompiemol.. en dan loopt ie ook nog met zo'n mega tattoo rond van zijn niet eens eigen kind Knipoog

Het schijnt dat ik vroeger nog al eens stenen naar paarden gooide ..
van je familie moet je het hebben Vork

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:56

Wahhahaha ja marjo Ja
Gelukkig weet ík wel zeker dat Tom de vader is,en daar gaat het om!
Vind het alleen voor hem zélf niet leuk.
Gelukkig is die roddel al
a) oud nieuws en
b) wordt niet meer gelooft.

Dat van die stenen...dat is toch ook zo? Clown

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:59

Ach.. zolang hij er zelf maar boven staat.

Nee. Het waren geen stenen, het waren glazen flessen. Vind het echt heel stom dat zij dan zegt dat het stenen waren Als je het doet, doe het dan goed

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:01

Ja precies Haha!
Doe dan molotov cocktails ROFL

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:01

Roddel maar, maak me bekend, laat zien dat je 100% fan van me bent Haha!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:05

Diezelfde roddel over zwangerschap was hier ook rondverspreid ja. *LOL*
Niet over mij, maar kwam wel bij 'ons groepje' als eerste aan. Sowieso geen betrouwbare bron, maar ineens was dat meisje wel het gesprek van de dag. Huilen van het lachen

Een vriendin van me praat wel eens met het jongere broertje van een klasgenoot. Vervolgens komt die klasgenoot zo van: 'wil je iemand voor me slaan? Mijn broertje l.ult de hele school door dat hij het met jou heeft' Huilen van het lachen Ze kon 'm wel wurgen! *LOL*

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:05

Okeee, waar zal ik beginnen?? Tong uitsteken Een aantal uit de afgelopen 10 jaar:

- Ik zou pot zijn
- Ik zou geld troubles hebben
- Ik zou niks om paarden geven
- Ik zou een probleem hebben met een collega (waar wij beiden niks vanaf wisten)

En zo zijn er vast nog wel een aantal.. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:21

Zo en wat doen jullie nu zelf Tong uitsteken

en wie zegt dat deze roddels kloppen (Niet dat het me interesseerd hoor)
maar klinkt hier niet het welbekende spreekwoord, de pot verwijt de ketel tot ie zwart ziet Haha!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:22

Ik heb een ex die niet helemaal fris is tussen z'n oren (overigens 4 jaar een relatie mee gehad).

Ging voor de eerste keer met hem uit (was ik 17) naar de tent waar zijn vrienden ook altijd kwamen. Niemand zei wat tegen me, maar ik werd door iedereen aangestaard en nagekeken. Hoorde ik achteraf dat mijn ex had gezegd dat hij mij van de Europalaan (tippelzone hier in Utrecht) had gered Clown Toen het over was tussen ons, heeft hij zijn beste vriend wijs gemaakt dat ik zwanger was *uhu*

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:22

Okay,, kom ik aan :

- ik ben al 6 x zwanger
- 4 abortussen
- ik ben pot geworden na men laatste abortus
- Ik kom uit friesland ( hoe komen ze derop)

nja, enzo gaat dat even door.. Tsja dat krijg je als je ruzie hebt met een rotkind xD

Ik verwijt niemand, vind eht wel lachwekkend.. dat ze meer over MIJN leven weten als ik