Was hij/zij maar eerder mijn leven binnengewandeld....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Patriesja

Re: Was hij/zij maar eerder mijn leven binnengewandeld....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:17

Leuk topic..
Ik heb nu bijna 2,5 jaar een vriend..
We hebben ups en downs gehad zoals elke relatie maar het gaat nu erg goed..
Wel heb ik dat ik sinds 1,5 jaar heel erg veel ben afgevallen (54 kilo) en nu dus slank ben en ineens véél aandacht krijg van leuke mannen..Das soms best lastig Knipoog Maar ben erg gelukkig met mijn vriend en zou hem echt niet kwijt willen. Maar moest er wel ff aan wennen hoor aan die aandacht ineens Tong uitsteken

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 14:11

54 kilo afgevallen Bloos!

Proficiat hoor, doe ik je niet na! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 14:17

ik heb dat gevoel best wel, maar dan gewoon bij mn eigen vriend.. tis zo fijn samen en zo goed.. dat ik dus soms denk had je maar al eerder ontmoet.. maar goed hij is heel wat jaartjes ouder dus dat had het dan toch niet geworden. wij moesten duidelijk even wachten voor we elkaar mochten tegenkomen.. hoop nu gewoon maar dat we allebei érg oud worden en zo de verloren jaren beetje kunnen goedmaken Haha!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 14:18

nou da had ik gehad met me vriend die ik nu heb dat ik zoiets heb van waarom ben je niet eerder me leven in gewandeld..
hij is mijn 2de mij en gewoon geweldig

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 15:00

Het is tussen mij en mijn ex nu ongeveer 5 weken uit, we hadden 2 jaar iets gehad. Vlak voordat het uitging ontmoete ik een andere jongen, hij leek me erg leuk en zo dacht hij ook.. Wat geklets enz en het klikte echt goed. Ongeveer een weekje erna heb ik het uitgemaakt met me ex, maaar niet om die jongen! Het ging al heeel lang niet meer tussen mij en mijn ex dus het had niks met die andere jongen te maken. Nu ben ik samen met die jongen (bijna 2 weken) en het is echt zo'n schatje! (maarja aan de ene kant denk ik; dat zijn ze in het begin allemaal..).
Nou kan ik wel gaan lopen denken; had ik hem maar eerder ontmoet.. Maar ik heb ook leuke tijden gehad met me ex, alleen het laatste jaar was het gewoon niet veel meer, maar ik durfde elke keer niet de stap te zetten om er een punt achter te zetten.
Als ik me nieuwe vriend toen niet had ontmoet was het miss nog wel aangeweest tussen mij en mijn ex (terwijl ik daar dan helemaal niet achterstond). Want zo was het vaak zat gegaan.

Tjah liefde, tis toch wat.. Heeft zo zijn erg leuke kanten, maar ook erg mindere kanten helaas!

Maargoed ff ontopic; Tis natuurlijk altijd moeilijk, je komt een leuke jongen tegen terwijl je een vriend hebt.. maarja, dat heb je toch niet 1x maar wel wat vaker? En om dan elke keer voor die nieuwe jongen te gaan... tjah dat houd ook een keer op.
Dus mijn mening; ik zou mijn vriend niet dumpen omdat ik een ander tegen ben gekomen. Behalve als het echt heel slecht gaat in de relatie, dat is wat anders.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 00:13

poes schreef:
54 kilo afgevallen Bloos!

Proficiat hoor, doe ik je niet na! Lachen

Dank u Knipoog

Britt19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 00:17

ik heb dat gehad met mijn ex en de vriendin die ik nu heb...
ik had met hem een relatie,leerde haar kenne via een site konde goed praten en zoude gewoon een keer als normaale vriendinne afspreken gezellig wat gaan drinken.........
bij de eerste afspraak kreeg ik al een heel raar gevoel, *zij ook*
en de 2e afspraak hing er al een aparte sweer, en bij de 3e begon het zich te uitte Bloos
toen heb ik het uitgemaakt met mijn ex,en ben met haar verder gegaan, nu 1.7 maanden later zijn we nog super gelukkig Haha!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 01:08

suze_ schreef:
ik heb dat gevoel best wel, maar dan gewoon bij mn eigen vriend.. tis zo fijn samen en zo goed.. dat ik dus soms denk had je maar al eerder ontmoet..

Dit wilde ik dus ook posten Ja

Mijn vriend woonde zó dichtbij me, dat ik me niet kon voorstellen dat we elkaar nooit eerder ergens zijn tegengekomen. Als ik mijn vriend eerder had leren kennen, dan had dat een hoop ellende met exen gescheeld Clown Ben gewoon heel blij met mijn vriend!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 01:25

Leuk topic dit!

Hier nog eentje Knipoog Ik woon samen met een fantastisch leuke jongen, ik kan me geen lievere, fijnere vent voorstellen en ik weet (bijna, zeg nooit nooit Knipoog ) zeker dat ik de rest van m'n leven met 'm samen wil zijn.

En toch, heb ik een klasgenoot waarbij ik vanaf het eerste moment al zoiets heb van *hmmm.. als ik nou geen vent had...???* niet dat ik het jammer vind dat dat het geval is, want ik ben echt gek op m'n vriend!! Maar toch word ik helemaal kriebelig van mijn klasgenoot, en dan in de positieve zin natuurlijk Tong uitsteken

Wat we d'r aan doen? Niks natuurlijk Tong uitsteken
Ik laat mijn supervent echt niet gaan voor een paar vlinders die over 3 weken waarschijnlijk toch waarschijnlijk verleden tijd zijn Knipoog

Ik heb het vaker hoor, een jongen waarvan je denkt 'goh, leuk' maar ik heb nog nooit ook maar overwógen om actie te ondernemen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 01:40

Nee vidn het prima zo, ken mijn vriend nu 4 jaar moet er niet aan denken
dat ik hem al 10 jaar eerder ontmoet zou hebben, wil ook graag nog
even echt mezelf even kunnen uitleven.
Na 10 jaar wordt het al zo saai....Nee vind het dus wel prima dat we
elkaar nog zo kort kennen.