Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Ffortuna: wat een vreselijk vooroordeel![]()
Kijk ik er nou overheen of staat er nergens aangegeven dat het duidelijk is dat het verhaal van de ex en het zoontje gelogen is? Dit kan toch waar zijn?
LindyH schreef:En dit is dan weer ontzettend niet oké van jou...
Merilyn schreef:Ik begrijp niet waarom TS nu wordt aangevallen. Echt ongelovelijk. Als je iemand erg leuk vindt ga je hem niet meteen helemaal screenen op de waarheid. Je bent verliefd en liefde maakt blind. Ze is er per ongeluk achter gekomen bovendien zo lag heeft ze nog niet een relatie vaak kom je pas achter dingen als je al wat langer bij elkaar bent in het begin wil je alleen maar samen zijn en van elkaar genieten. Wat betreft de verm,elding van zijn 'naam' er is duidelijk over vorige pagina gevraagd naar zijn schuilnaamk en ts zal dus zeker niet zijn echte naam vermelden open en bloot op het internet.
Is iedereen hier zo heilig dat ze hun kerel meteen helemaal screenen voordat ze er mee verder gaan? Zijn sommige hier echt zo achterdochtig. Zijn ze zo heilig dat je nooit eens een foutje maakt. Ts heeft gewoon brute pech gehad en ik vind niet dat ze verdient veroordeeld te worden omdat ze iets niet door had. Ik ken ts niet en wens haar veel sterkte...