Wie nog meer tijd "tekort"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cherellee_

Re: Wie nog meer tijd "tekort"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 14:10

Hmm, ik vind al dat ik het druk heb maar dat valt zo te zien nog wel mee.
Ik zit doordeweeks elke dag tot 4 uur op school, heb stápels huiswerk(5vwo), heb 2 baantjes, rij 1 paard en heb een vriend. Ik kan het nu soms al amper plannen en merkt dat ik van ieder uurtje wat ik op de computer kan of gewoon even lekker niks doe, zo erg geniet.. Echt niet met een pen te beschrijven..

ElzA_NT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 14:31

Jup, hier nog een..

Ik zit op school in Den Bosch, dus ben elke dag 4 uur reistijd kwijt... verder heb ik 3 baantjes en 4 oppasadressen, omdat ik mn eigen paard moet betalen. Daarnaast ook nog stapels huiswerk, moet ik vrij veel doen thuis, wil ik mn paard natuurlijk ook nog zo veel mogelijk rijden, en probeer ik ook nog een sociaal leven op gang te houden.. Nagelbijten / Gniffelen
Ik zou wel willen dat een dag meer dan 24 uur had Haha!

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 14:34

pff,, mijn dagen zien er dus bijna net zo uit als die van jou.. Ik kom ook vaak tijd te kort,, Heb ook 3 pony's die allemaal gereden moeten, Ik moet ze ook eigenlijk zo vaak mogelijk rijden, van mijn ouders., Wat ik zelf best logisch vind ik wil wedstrijd rijden.. Ik heb ook dat ook op de ene pony egt ff alles vergeet, en op de andere gaat het dan wat minder en soms dan geeft die pony iets te snel op de kop omdat ik dan best gefrusteerd ben.. Je moet gwn een goed schema maken,, dan helpt heel erg, wat ik ook wel eens heb gedaan is voor school een pony rijden..

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 16:05

Af en toe is een klaaglied toch even fijn! Thuis hoef ik er niet mee aan te komen hoor dat ik vind dat ik het soms druk heb want zij vinden het meevallen Tong uitsteken.

Als ik naar sommige kijk joh hoe druk die het hebben! Daar heb ik echt respect voor, iedereen zal het druk hebben maar de een kan er beter mee omgaan dan de ander.

Jumpie; ik heb van de week een schema gemaakt maar wat je zei dat ik er 1 voor school kan pakken is eigenlijk ook best te doen!
Dan heb ik er 1 al gedaan en dan school en dan hoef ik er nog maar 1!
Dat ga ik eens proberen, ik heb 2x in de week het eerste uur vrij dus dat zou kunnen inderdaad! Haha!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:27

Ik kom chronisch tijd tekort..nu even een maand wat rustiger, gezien mn paard weg is om ingereden te worden..maarja, die tijd die ik daarin stak zitten nu in het leren van mn examens morgen, pff.

Had ik toevallig met een vriendin 2 weken terug..dat we onze agenda's moeten trekken!!! om een afspraak te maken om gezellig samen te eten en wat denk je? 13 oktober konden we pas..terwijl die ruim 2 weken geleden al is gemaakt..
Hoe bedoel je 'daar gaat je sociale leven'. De tijd dat ik even voor mezelf heb, zijn vaak 15 minuten tussendoor en zit dan vaak hier te relaxen Tong uitsteken
Kan je zeggen, ben het behoorlijk zat. Dat ligt verre van aan de paarden hoor, die geven me juist mn verplichte ontspanning..maar al die andere rotverplichtingen en wil ergens tussendoor ook nog slapen snachts, haha..en dan kijken mensen gek op als ze oververmoeid en grijs zien Knipoog

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:31

pfoe ik ken het. Vorig jaar sporte ik 7 keer per week, ging bijna elke dag naar de paardjes en heb een best zware school die pas uit is om 4 uur ofzo

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:32

Ik heb ook altijd tijd te kort. Nu ben ik dit jaar begonnen op de universiteit, en daar moet ik vrij veel voor doen. Ofja, dat doe ik natuurlijk zelf, want ik wil het graag vanaf het begin goed bijhouden. Dan heb ik nu nog mijn pony, maar over een tijdje niet meer. Dan ook nog een paard erbij, die ik nu aan het oppakken ben. Dan nog 1 of 2 keer fitnis in de week, al is dat vaker 1 als 2 keer. Dan ook nog een vriendje, maar dat is natuurlijk ook eigen keuze Haha! Verder natuurlijk nog werken. Natuurlijk moet ik ook nog naar school en af en toe thuis wat doen.. Tijd voor vriendinnen en dergelijke moet ik echt inplannen en andere dingen ervoor laten. Anders kom ik daar nooit aan toe.. er zijn vriendinnen die zuchten als ik weeer naar het paard moet, maar mijn 'echte' vriendinnen hebben er geen problemen mee, als ik er ook maar tijd voor hen heb!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 17:44

Oh hou op schei uit. Ik heb bv nu nog een kwartier tijd om mijn administratie een stuk af te maken, mijn oksels te scheren, te douchen, make-up op te doen, schone kleertjes aan, huiskamer-trap-hal te stofzuigen en de voordeur open te doen om vervolgens weer naar een afspraak te gaan.

Wat ik hier dan nu doe?
Uh... even adem halen om nu aan dat kwartier te kunnen gaan beginnen Clown

(en dan na de afspraak weer een berg werk, maar dat maakt het verhaal alleen maar langer en die tijd heb ik nu even niet)