Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik maar denken dat slijtage iets was waar toch wel een behoorlijke tijd overheen ging voordat dat zou mogen voorkomen met een product...
Na 13 dagen lijkt het me in ieder geval eerder slechte kwaliteit. 
). Voor als je straks het l.ulverhaal slijtage krijgt. 






Ben benieuwd wat er woensdag uitkomt.
Maar goed de prijs-kwaliteit verhouding is gewoon slecht. 



) maar daar nam ik dus geen genoegen mee. Ik zei duidelijk dat ik echt mijn geld terugwilde en niet hieraan vast wilde zitten.. Ik vertelde ook dat ik op de hoogte ben van mijn rechten en het wetboek (*dankzij medebokker
). Ze begon nog spottend met "wat zijn rechten, wat zijn rechten", en dat ze dan iemand op moest bellen.. Ik daarop geantwoord dat ik dat dan wel wilde.. Ze begon nog dat ik de tweede tas wel gebruikt had etc, maar toen heb ik gewoon verteld dat een tas ook een gebruiksvoorwerp is en niet binnen 2 weken mag slijten of kapot gaan. Ze hield nog vol dat ik eerst een halfjaar terug gekomen ben, maar dat was half augustus (de eerste tas)