winkelen met kids.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alet74

Re: winkelen met kids.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 20:01

KiWiKo schreef:
judithh schreef:
erg leuk om de verhalen te lezen. Ik lees wel dat het bij de meeste bokkers ook erg gezellig is om met de kids te winkelen, maar als ik dan gisteren zo die kinderen om mij heen zag dacht ik echt...jeetje ben ik nou zo verwent met zo'n voorbeeldige dochter? Haha!

neeee jij bent een paardenmiep, en paardenmiepen voeden hun kinderen op zoals ze ook hun paarden opvoeden Lachen heb je geen lastige paarden, heb je ook geen lastige kinderen Haha! Haha! Haha!

Volgens mij is dat echt zo. Mijn ouders hebben me altijd groot gebracht met het idee dat iemand die niet van dieren houdt, ook niet van mensen houdt (iets in die strekking, maar je begrijpt vast wel hoe het bedoeld werd).
Mijn dochter is een lieverd, vroeger had ik een pony, nu een kind (gelukkig houdt ze van knuffelen Ach gut . (en mijn man mag 's avonds mijn rug kriebelen Clown )

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 20:27

Ik ben dan geen moeder, maar wel een dochter Haha!.
Mijn moeder vertelde mij dat ik vanaf 3 jaar absoluut geen kleding meer wou die zij uitkoos (zij was nogal van de jurkjes, rokjes en roze). Ik had heel vroeg een hele eigen smaak en nog steeds kan ik een hele dag winkelen zonder iets tegen te komen wat ik mooi vind en wat past.
Het winkelen met mijn moeder is inmiddels wel heel gezellig hoor. Zij heeft mijn smaak inmiddels geaccepteerd en kan ook hele leuke dingen voor mij uit het rek pakken en ik voor haar. En dan uiteindelijk het afsluiten met een lekker kopje koffie.

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 20:37

Hier ook een hele blije mama die graag met dochter (7) en zoon (5) gaat shoppen. Ook wij zien echt kinderen al brullend en gierend door de winkel rennen. Mama's er met een verhit hoofd en geirriteerde stem erachteraan. Dan zegt mn dochter, mama, dat is toch niet normaal meer? Ze zijn echt oervervelend! Het is toch leuk als je gaat winkelen? Meestal moet ik dan lachen om de (naar mij) boos kijkende moeders, en ik vrolijk keuvelend met mn kids door de winkel ga. Tussendoor ergens zitten is ook favoriet bij mijn kids.

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 20:40

Haha, geweldig! Haha! Mijn neefje van 7 is ook zo, die mag van mij echt wel mee winkelen, heerlijk om hem zo enthousiast te zien. *LOL*

Mn broertje, van 9, vind het vérschrikkelijk en begint in de auto al te zeuren over dat we maar in 5 winkels mogen kijken. Huilen van het lachen

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 20:45

en daar kan ik me nu al op verheugen Clown

Marit wordt bijna 1 dus we hebben nog even te gaan voordat ze voor mij kleding uitzoekt Clown

Als we nu gaan winkelen vindt madam het al helemaal gezellig met al die mensen die meestal vriendelijk naar haar lachen Haha!

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:01

Alet74 schreef:
Een schippersjas bij H&M? Ook in maat 110? Klinkt leuk nl.

Ik heb het over damesmaten, maar check even de kidsafdeling op www.hm.com. Misschien zit er iets voor je bij.
Hij is van LOGG, en daar hebben ze ook kinderkleding van.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 11:14

faye schreef:
Mijn meiden van 4 1/2 en bijn 3 staan te juichen als we de stad in gaan. Wachten geduldig en zoeken inderdaad zelf ook mee (al komt de jongste wel vaak met de verkeerde maat). Ook gaan we altijd ergens wat drinken, die van mij zijn ook heel gezellig, ik hoop dat het zo blijft!

Wanneer mag ik ook met met de meisjes winkelen? A is inmiddels vast uit dat schattige rokje gegroeid, dus ze mag wel weer eens een nieuwe van me krijgen... Schijnheilig

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 12:57

mijn jongens van bijna 4 en 6 zijn erg makkelijk, geen gepiep, gedoe oid als we ergens heen gaan, maar je moet wel eerlijk blijven en het voor hun ook leuk maken.
Mijn vriendin daarinetegen heeft ook een zoontje van bijna 4 en die neem je liever niet als wel mee, is echt lastpak en ik moet echt op mijn vingers gaan zitten om ze niet te gebruiken, het lijkt ook zo makkelijk op te lossen voor n ander aan de zijkant, maar mijn vriendin heeft er echt onwijze moeite mee.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 13:06

Gisteren een hele middag in de stad geweest en het merendeel van de kinderen jengelt en juzeld alleen maar, op een gegeven moment ga je er op letten en ergerde ik me er dan aan.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 22:30

ik werk zelf in een winkel en vind dat veel mensen hun kinderen beter thuis hadden kunnen laten..
werk in een winkel met veel dure apparatuur.. en de meeste ouders houden hun kinderen totaal niet in de gaten! die zitten dan met hun vieze vette vingers aan van alles en nog wat en geen ouder die er wat van zegt

en krijsende kinderen.. ow hou op! zo erg! ben je een verhaal aan het doen loopt er elke keer een kind doorheen te krijsen! Boos!
en NOG erger: rennende kinderen die ook nog aan het schreeuwen zijn!!!

je zal het vast al wel door hebben: ik heb het niet zo op kinderen die mee gaan winkelen Tong uitsteken

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 23:57

Ik heb zelf geen kinderen, maar sta in een kledingwinkel achter de kassa.
& soms zie ik echte bengels! Bloos!

Laatst nog een dame met 2 kinderen. 1 Jongen van ik schat 5-6 jaar en in peuter in een wandelwagen.
De moeder staat te betalen, let 5 tellen niet op. Zoeff, daar gaat de oudste met de kinderwagen.
Moeder in paniek, maar staat net te betalen. Valt er ook nog een hele hoop rommel uit haar tas.
& de jongeman was al lang uit het zicht verdwenen.

Dan denk ik. "Ik wacht nog wel even Clown "

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 18:54

Kijk, het ene kind is nu eenmaal drukker van zichzelf dan het andere. Regel dan ook even wat wanneer je wilt winkelen denk ik dan. Met kleding voor het betreffende kind gaat dat misschien lastig, maar 'gezellig' mee naar de Media Markt of zo is nergens voor nodig als je weet dat je kind graag overal aanzit.
En wanneer het toch te gek wordt, gewoon ingrijpen. Wat dat betreft werkte mijn uniform wel goed op Schiphol.
Reken maar dat zo'n kind naar me luisterde ......

Ik heb er overigens met mijn eigen dochter nooit last van gehad. Dat was echt geen heilig boontje (en zeker geen gemakkelijke puber) maar wanneer de situatie erom vroeg luisterde ze wel naar me, en anders gewoon oortje pakken, hoef je niet eens te knijpen, moet je eens zien hoe zoet ze meelopen Haha!