Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Nog geen dag mijn rijbewijs of ik word staande gehouden door oom agent.
Ja, is even schrikken he?
Maar niet mijn schuld hoorEr was een ongeluk gebeurd, en ik moest even wachten op de tegenliggers. Oh, en of ik mijn koplampen wilde aandoen.
Nu reed ik in een auto uit t jaar nul, waar zitten die? Oom agent even uitgelegd dat ik voor het eerst zelf autorijd na het behalen van mijn rijbewijs. Dat begreep hij wel.
Pardoes laat ik de motor afslaan bij het wegrijden. Nu reageert de auto niet altijd even lekker (sleutel klemt) en ja, nu ook weer..
Maar ik kon weer verder rijden.
Merk wel dat ik heel voorzichtig reed, op doorgaande stukken lekker maximum snelheid maar bij het afslaan, scherpe bochten, opschuiven, toch wel wat terughoudender. Heeft iedereen dat gehad?
Komt het nog wel goed met mij?
Heel typisch trouwens, HEB ik eindelijk mijn rijbewijs, willen ze hem niet eens zien..
Maar goed, ik zit veilig thuis, duik zometeen lekker mn bed in (flinke griep). Ik hoop alleen wel dat ik snel een eigen autootje heb waar ik lekker mee overweg kan.
Anne_GTI schreef:De eerste keer werd ik weggestuurd met een auto met een volle tank en ik mocht niet eerder thuis komen dan dat de gastank leeg was. Ben dus maar naar mijn nichtje in Delft gereden, thee gedronken en weer naar huis gereden. Vervolgens nog een beetje door de buurt aan het rijden geweest want dat gas was nog niet op.
Sirius_ schreef:Je zal maar net niet durven en 4 dagen wegblijven, rondjes om de rotonde rijden
Als ik mij wat beter voel ga ik ook lekker touren dit weekend. Zal straks vanzelf wat pittiger gaan rijden als ik de auto door heb