Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:Nog geen dag mijn rijbewijs of ik word staande gehouden door oom agent.
Ja, is even schrikken he?
Maar niet mijn schuld hoorEr was een ongeluk gebeurd, en ik moest even wachten op de tegenliggers. Oh, en of ik mijn koplampen wilde aandoen.
Nu reed ik in een auto uit t jaar nul, waar zitten die? Oom agent even uitgelegd dat ik voor het eerst zelf autorijd na het behalen van mijn rijbewijs. Dat begreep hij wel.
Pardoes laat ik de motor afslaan bij het wegrijden. Nu reageert de auto niet altijd even lekker (sleutel klemt) en ja, nu ook weer..
Maar ik kon weer verder rijden.
Merk wel dat ik heel voorzichtig reed, op doorgaande stukken lekker maximum snelheid maar bij het afslaan, scherpe bochten, opschuiven, toch wel wat terughoudender. Heeft iedereen dat gehad?
Komt het nog wel goed met mij?
Heel typisch trouwens, HEB ik eindelijk mijn rijbewijs, willen ze hem niet eens zien..
Maar goed, ik zit veilig thuis, duik zometeen lekker mn bed in (flinke griep). Ik hoop alleen wel dat ik snel een eigen autootje heb waar ik lekker mee overweg kan.

Anne_GTI schreef:De eerste keer werd ik weggestuurd met een auto met een volle tank en ik mocht niet eerder thuis komen dan dat de gastank leeg was. Ben dus maar naar mijn nichtje in Delft gereden, thee gedronken en weer naar huis gereden. Vervolgens nog een beetje door de buurt aan het rijden geweest want dat gas was nog niet op.
Je zal maar net niet durven en 4 dagen wegblijven, rondjes om de rotonde rijden 

tja andere weg in? Nee dat kon ook niet want die weg eindigde ook op dezelfde weg dus ook afgesloten
Toen moest ik meteen de snelweg op in mijn eentje de allereerste keer
Ik ben er gekomen, maar volgens mij waren m'n oksels nat tot aan m'n heup
Heb ik nog lang gehad overigens, dat zweten
En nu nog wel eens als het druk is op de weg. Maar ik vind het rijden wel heel erg leuk en doe het heel graag (is altijd al zo geweest, lessen vond ik ook super)
Sirius_ schreef:Je zal maar net niet durven en 4 dagen wegblijven, rondjes om de rotonde rijden
Als ik mij wat beter voel ga ik ook lekker touren dit weekend. Zal straks vanzelf wat pittiger gaan rijden als ik de auto door heb
En de rest heb ik ook weer gehad. Hoop alleen ECHT dat ik snel pittiger rijd, want ik vond mezelf erg irritant
Gut wat rijdt die auto heerlijk 
Omdat ik altijd dacht dat ik moest invoegen. Maar dat komt omdat ik altijd op de rechterstrook moest van de instructeur en dan na de stoplichten invoegen. Maar voor de stoplichten en het invoegen zit 50 meter dus als ik voor de lichten links sta, zit ik op de juiste baan op de snelweg.
ze gaan dan vanzelf aan de kant of remmen (alleen doen bij de mensen die idd dit soort acties uithalen), soms is het een beetje geven maar ook nemen
Believe me, als je dat gehad hebt, durf je overal in te rijden
Eerste keer was het even wennen met hoogte en de lengte van de auto, maar ik ben gewoon lekker gaan rijden en vond het helemaal geweldig
Maar op een gegeven moment werd ik er zo zat van dat ik gewoon de sleutels uit de handen van mijn ouders, vriend enz jatte en het gewoon maar heb gedaan. En nu heb ik mijn eigen dieseltje en race ik overal lekker heen. Kortom gewoon doen! Zoek desnoods even een lekker rustig stukje weg op om er in te komen weer en dan lekker gaan met die banaan!!
Suc7!!