Mooie, leuke, grappige Foto's..van jezelf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mooie, leuke, grappige Foto's..van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 14:52

Ooh haha ik sta ook bijna nooit leuk op foto's. Haha! Altijd vreselijk sjaggo. Achja, zo kijk ik in het echt meestal ook dus ja. *LOL*

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 17:13

Briljant dat hier een topic over is...want ik herken het heel erg. Meestal ben ik niet zo onzeker over mezelf, maar op foto's vind ik mezelf vaak vreselijk. Het lijkt net of op foto's juist al mijn niet-mooie dingen juist naar boven komen. Ik krijg weleens te horen dat ik een fijn gezicht heb, maar op foto's heb ik vaak een molliger gezicht, wat ik echt lelijk vind bij mezelf. En mijn ogen gaan meestal half dicht als er geflitst wordt, waardoor het net lijkt of ik stoned ben Clown

Een vriendin van me heeft weleens (goed bedoeld, niet gemeen) tegen me gezegd: 'Merel, eerlijk gezegd vind ik jou in het echt mooier dan op foto's' . Sindsdien heb ik helemaal een complex.

Vorige winter heb ik een fotoshoot laten doen bij een goede en aardige fotografe. Daar zijn nog wel een aantal mooie uitgekomen, waar ik gewoon redelijk Merel op ben. Maar nog steeds zou ik ze niet zo snel als bijvoorbeeld Hyves-foto neerzetten.

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 17:29

Mereltje_ schreef:
Briljant dat hier een topic over is...want ik herken het heel erg. Meestal ben ik niet zo onzeker over mezelf, maar op foto's vind ik mezelf vaak vreselijk. Het lijkt net of op foto's juist al mijn niet-mooie dingen juist naar boven komen. Ik krijg weleens te horen dat ik een fijn gezicht heb, maar op foto's heb ik vaak een molliger gezicht, wat ik echt lelijk vind bij mezelf. En mijn ogen gaan meestal half dicht als er geflitst wordt, waardoor het net lijkt of ik stoned ben Clown

Een vriendin van me heeft weleens (goed bedoeld, niet gemeen) tegen me gezegd: 'Merel, eerlijk gezegd vind ik jou in het echt mooier dan op foto's' . Sindsdien heb ik helemaal een complex.

Vorige winter heb ik een fotoshoot laten doen bij een goede en aardige fotografe. Daar zijn nog wel een aantal mooie uitgekomen, waar ik gewoon redelijk Merel op ben. Maar nog steeds zou ik ze niet zo snel als bijvoorbeeld Hyves-foto neerzetten.

Dat van die ogen heeft mijn vriendin ook.,.mij valt het niet erg op omdat ik haar zo ken dus op foto's stoort het me niet maar ik begrijp dat zij wel een hekel heeft aan haar knijp-oogjes. Wel eerlijk en toch ook lief van je vriend! Als je in het echt maar meer betekent voor hem toch? Knipoog Als je een fijne fotografe hebt die je een beetje uit de tent lokt en tips heeft is dat echt super!

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:03

Citaat:
Dat van die ogen heeft mijn vriendin ook.,.mij valt het niet erg op omdat ik haar zo ken dus op foto's stoort het me niet maar ik begrijp dat zij wel een hekel heeft aan haar knijp-oogjes. Wel eerlijk en toch ook lief van je vriend! Als je in het echt maar meer betekent voor hem toch? Als je een fijne fotografe hebt die je een beetje uit de tent lokt en tips heeft is dat echt super!

Ja een fotoshoot ga ik misschien wel vaker doen! Lachen Aardig berichtje van je, alleen zie ik in mijn post niks over een vriend staan, haha... Als ik er een heb vraag ik me wel af wat die van mij op foto's vindt. De meesten willen toch wel een foto van elkaars vriendin of vriend. Maar inderdaad, het zal hem dan om de echte ik gaan en uiteindelijk niet om de Merel op de foto Knipoog

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 18:14

Ho verkeerd gelezen sorry! Dan vind ik het alsnog eerlijk van je vriendin..!Wat voor soort foto's had je? Met gewone kleding op een gewone locatie of wat specialer?

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:29

Het waren foto's van op een feestje, dus ik was voor mijn doen redelijk opgetut (hoewel je je daar niet teveel bij moet voorstellen, toen maakte ik me nog niet echt op, nu wel en ik heb een veel beter kapsel Knipoog )

Wel heb ik het geluk dat ik een broer met een spiegelreflexcamera heb. Hij vindt fotograferen heel leuk en hij wil er ook nog weleens wat van bakken Haha! Het wordt langzaam beter, maar zoals ik het echt zou willen (supermooi) zal het wel niet worden. Ben blij dat ik in het echt wel tevreden ben. En jij dan? Lachen

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 18:33

Ik heb nog nooit een shoot gehad..ik zou bijvoorbeeld wel een mooie foto van in het bos willen hebben of op het strand in het water Lachen Maar gewoon op een locatie met wat doeken of glamour kleding met mooie make-up lijkt me ook onwijs!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:40

ik heb van het jaar 2008 wel 2!! leuke foto's van mezelf.

Maar hoe langer ik er naar kijk, hoe verrotter ik de foto vind
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VSAROYA6.jpg Lang leve (beginnende) onderkinnen en dikke kuiten

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:41

Dit alles komt onder andere ook doordat je gewend bent jezelf in spiegelbeeld te zien.

Webcam je wel s op msn? Daar staat het beeld dat je van jezelf ziet automatisch in spiegelbeeld, omdat mensen dit preferen boven het 'gewone' beeld, om de simpele reden dat ze alleen het spiegelbeeld van zichzelf kennen. Als je de 'spiegelbeeldfunctie' uitzet, ziet het er naar jouw idee waarschijnlijk ook niet uit.
Laatst bijgewerkt door Sorriso op 04-09-08 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:42

ik heb dus wel de spiegelbeld functie ALTIJD uit staan
Oook als mijn foto's spiegel, dan zie ik er nog niet uit, heb ik een beginnende onderking en worsten beentjes

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 18:43

ma_rie_tje schreef:
ik heb van het jaar 2008 wel 2!! leuke foto's van mezelf.

Maar hoe langer ik er naar kijk, hoe verrotter ik de foto vind
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VSAROYA6.jpg Lang leve (beginnende) onderkinnen en dikke kuiten

Wat een leuke! Ik zie nog geen onderkin!! Haha!

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 18:44

Ik maak altijd foto's met onze aardig slechte digitale. Dus dan zijn veel foto's wazig of ik heb dus inderdaad alleen maar hoofden op foto's ! Elke keer kijk ik in de spiegel, doe mn haar goed en trek mn foto-gezicht draai me om en maak een foto...mislukt!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:46

@ma_rie_tje: Ik bedoelde het meer in het algemeen, reageerde op de beginpost en toen zag ik pas dat er al 3 pag's waren Nagelbijten / Gniffelen. Ach ja, ben nog suf, nog herstellende van een hevige buikgriep.

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 18:51

Sorriso schreef:
@ma_rie_tje: Ik bedoelde het meer in het algemeen, reageerde op de beginpost en toen zag ik pas dat er al 3 pag's waren Nagelbijten / Gniffelen. Ach ja, ben nog suf, nog herstellende van een hevige buikgriep.

Ook al buikgriep? Ik hoor er zoveel over..zo ook over keelontsteking! Bah van dit weer worden we toch ook niet vrolijk en al helemaal niet beter Ach gut

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:52

Herkenbaaar, als andere ofto's maken ziet het er in mijn ogen nooit uit!

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:58

Citaat:
Ik heb nog nooit een shoot gehad..ik zou bijvoorbeeld wel een mooie foto van in het bos willen hebben of op het strand in het water Maar gewoon op een locatie met wat doeken of glamour kleding met mooie make-up lijkt me ook onwijs!

Ja dat is ook heel leuk! En ik denk wel dat, hoe vaker je oefent met poseren, hoe beter het gaat! Lachen
Mooi vind ik mezelf niet op foto's, maar het wordt steeds beter. Wat trouwens wel helpt is écht lol hebben op een foto, dus écht lachen. Niet iedereen vind zichzelf lachend mooi maar ik vind het meestal wel beter dan chagrijnig kijken. Bij mij wordt het ook weleens arrogant en zo wil ik helemaal niet overkomen.

Citaat:
Ik maak altijd foto's met onze aardig slechte digitale. Dus dan zijn veel foto's wazig of ik heb dus inderdaad alleen maar hoofden op foto's ! Elke keer kijk ik in de spiegel, doe mn haar goed en trek mn foto-gezicht draai me om en maak een foto...mislukt!

Foto's van jezelf maken lijkt me heel moeilijk! Denk echt dat je het beter door iemand kunt laten doen. Hoewel, ik ga het zelf ook eens proberen, kan ik gelijk tutten in de spiegel als iets aan mijn uiterlijk me niet aanstaat Huilen van het lachen

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:59

ik sta (bijna)altijd sjaggie op de foto. dus je bent zeker niet de enige, laat dat een troost zij, haha Haha!

ook ik ben herstellende van het ziek zijn. heb een fikse voorhoofdholte ontsteking en iets aan mijn bronchien.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:01

ik maak weleens foto bij de spiegel, zie ik meteen in dat digitale ding hoe ik er een beetje voorsta, willen er nog weleens wat leuek uitkomen, maar in de spiegel kijken is altijd nog een stuk beter dan kijken naar een foto van mezlef Huilen van het lachen

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 20:46

pimmela schreef:
ik sta (bijna)altijd sjaggie op de foto. dus je bent zeker niet de enige, laat dat een troost zij, haha Haha!

ook ik ben herstellende van het ziek zijn. heb een fikse voorhoofdholte ontsteking en iets aan mijn bronchien.

Dat is een troost Haha! Beterschap! Ach gut

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 20:48

Amburtjoz schreef:
ik maak weleens foto bij de spiegel, zie ik meteen in dat digitale ding hoe ik er een beetje voorsta, willen er nog weleens wat leuek uitkomen, maar in de spiegel kijken is altijd nog een stuk beter dan kijken naar een foto van mezlef Huilen van het lachen

Dat is waar, heb hetzelfde verhaal ook wel eens met een mindere dag. Dan vertrek ik naar school werp nog even een laatste blik in de spiegel, strooi mn haar nog wat op en gaan! Als ik dan smiddags thuis komt is mijn haar uitgezakt, mn poeder inmiddels van mn gezicht en als ik helemaal ongeluk heb ook nog een puist die in de loop van de dag is gegroeid! Bloos

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 20:52

[quote="Joceline
[/quote]

Dat is een troost Haha! Beterschap! Ach gut[/quote]

dankje dan duik ik zo weer mijn bedje in Slapen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 20:53

Waarom denk je dat ik altidj áchter de camera sta? Clown

Helaas heb ik een vriendin met dezelfde hobby, dus als wij beiden op een feestje zijn zijn we beiden de banketstaaf Haha!

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 21:12

imd schreef:
Waarom denk je dat ik altidj áchter de camera sta? Clown

Helaas heb ik een vriendin met dezelfde hobby, dus als wij beiden op een feestje zijn zijn we beiden de banketstaaf Haha!

Hahaha! Dan sta jij zeker op de foto achter je toetstel, is het een grote ? Haha!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 21:49

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 02:22

Trouwens... mijn persoonlijke ervaring is dat hoe meer ''gemaakt'' je op de foto gaat, hoe erger het resultaat. Daarom zou ik nooit voor een fotoshoot kiezen en al helemaal niet in een studio. Maar dat scheelt waarschijnlijk per persoon. Knipoog