Altijd vreselijk sjaggo. Achja, zo kijk ik in het echt meestal ook dus ja.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Altijd vreselijk sjaggo. Achja, zo kijk ik in het echt meestal ook dus ja.
Mereltje_ schreef:Briljant dat hier een topic over is...want ik herken het heel erg. Meestal ben ik niet zo onzeker over mezelf, maar op foto's vind ik mezelf vaak vreselijk. Het lijkt net of op foto's juist al mijn niet-mooie dingen juist naar boven komen. Ik krijg weleens te horen dat ik een fijn gezicht heb, maar op foto's heb ik vaak een molliger gezicht, wat ik echt lelijk vind bij mezelf. En mijn ogen gaan meestal half dicht als er geflitst wordt, waardoor het net lijkt of ik stoned ben![]()
Een vriendin van me heeft weleens (goed bedoeld, niet gemeen) tegen me gezegd: 'Merel, eerlijk gezegd vind ik jou in het echt mooier dan op foto's' . Sindsdien heb ik helemaal een complex.
Vorige winter heb ik een fotoshoot laten doen bij een goede en aardige fotografe. Daar zijn nog wel een aantal mooie uitgekomen, waar ik gewoon redelijk Merel op ben. Maar nog steeds zou ik ze niet zo snel als bijvoorbeeld Hyves-foto neerzetten.
Als je een fijne fotografe hebt die je een beetje uit de tent lokt en tips heeft is dat echt super! Citaat:Dat van die ogen heeft mijn vriendin ook.,.mij valt het niet erg op omdat ik haar zo ken dus op foto's stoort het me niet maar ik begrijp dat zij wel een hekel heeft aan haar knijp-oogjes. Wel eerlijk en toch ook lief van je vriend! Als je in het echt maar meer betekent voor hem toch? Als je een fijne fotografe hebt die je een beetje uit de tent lokt en tips heeft is dat echt super!
Aardig berichtje van je, alleen zie ik in mijn post niks over een vriend staan, haha... Als ik er een heb vraag ik me wel af wat die van mij op foto's vindt. De meesten willen toch wel een foto van elkaars vriendin of vriend. Maar inderdaad, het zal hem dan om de echte ik gaan en uiteindelijk niet om de Merel op de foto
)
Het wordt langzaam beter, maar zoals ik het echt zou willen (supermooi) zal het wel niet worden. Ben blij dat ik in het echt wel tevreden ben. En jij dan?
Maar gewoon op een locatie met wat doeken of glamour kleding met mooie make-up lijkt me ook onwijs! ma_rie_tje schreef:ik heb van het jaar 2008 wel 2!! leuke foto's van mezelf.
Maar hoe langer ik er naar kijk, hoe verrotter ik de foto vind
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VSAROYA6.jpg Lang leve (beginnende) onderkinnen en dikke kuiten
. Ach ja, ben nog suf, nog herstellende van een hevige buikgriep. Sorriso schreef:@ma_rie_tje: Ik bedoelde het meer in het algemeen, reageerde op de beginpost en toen zag ik pas dat er al 3 pag's waren. Ach ja, ben nog suf, nog herstellende van een hevige buikgriep.
Citaat:Ik heb nog nooit een shoot gehad..ik zou bijvoorbeeld wel een mooie foto van in het bos willen hebben of op het strand in het water Maar gewoon op een locatie met wat doeken of glamour kleding met mooie make-up lijkt me ook onwijs!
Citaat:Ik maak altijd foto's met onze aardig slechte digitale. Dus dan zijn veel foto's wazig of ik heb dus inderdaad alleen maar hoofden op foto's ! Elke keer kijk ik in de spiegel, doe mn haar goed en trek mn foto-gezicht draai me om en maak een foto...mislukt!
pimmela schreef:ik sta (bijna)altijd sjaggie op de foto. dus je bent zeker niet de enige, laat dat een troost zij, haha![]()
ook ik ben herstellende van het ziek zijn. heb een fikse voorhoofdholte ontsteking en iets aan mijn bronchien.
Beterschap!
Amburtjoz schreef:ik maak weleens foto bij de spiegel, zie ik meteen in dat digitale ding hoe ik er een beetje voorsta, willen er nog weleens wat leuek uitkomen, maar in de spiegel kijken is altijd nog een stuk beter dan kijken naar een foto van mezlef
Beterschap!
[/quote]

imd schreef:Waarom denk je dat ik altidj áchter de camera sta?
Helaas heb ik een vriendin met dezelfde hobby, dus als wij beiden op een feestje zijn zijn we beiden de banketstaaf
Maar dat scheelt waarschijnlijk per persoon.