Yorghos schreef:Dat geldt voor mij ook.
Als ik met mijn eigen ding bezig ben, dan wil ik ook alleen zijn. Ik kan me bij mijn vriend thuis ook niet echt vermaken als we niet iets samen doen. Simpelweg omdat dat niet mijn huis is, ik niet mijn eigen dingetjes om me heen heb, ik me simpelweg niet echt thuis voel. En dat heeft weinig met hem te maken,
Wat een herkenning zeg, ook het verhaal van Karin 
Weet je het kan mij persoonlijk weinig boeien dat ik niet aan de normen zou kunnen voldoen,
ik denk eerder dat het juist best stoer is als je op deze manier voor jezelf kan kiezen en je
niet laat wegkwijnen in een relatie.
Als jij dan een partner treft die hier niet tegen kan of niet mee kan leven, kan je er daarom ook maar beter mee stoppen.
Maar die mannen zijn er dus wel
(En vrouwen)
odetteke schreef:Gewoon, wat je alleen ook doet, maar dan samen Koken, douchen, tv kijken, computeren, naar vrienden, naar de bios, achter de ps2, dingen die je niet alleen kunt doen ....
Ja leuk, maar niet elke dag. Eén keer per week vind ik meer dan genoeg, daarna slaat bij mij snel de verveling toe hoor, gezien we niet bepaald gezamelijke interesses hebben.
En als ik dan wel eens kijk op een mooie zondagmiddag hoe sommige stelletjes zuur op een terasje zitten, geen woord tegen elkaar zeggen......dan denk ik kies toch voor jezelf en ga een kant uit. Het kan je zo ongelukkig maken als je samenleeft omdat het zo zou horen?