Romantisch?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

Re: Romantisch?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:07

Quellian schreef:
Romantiek? Wat is dat? Kan hij dat eten?

Hier kun je in je allermooiste lingerie de slaapkamer binnen wandelen en dan nog krijg je 'wattan?' als antwoord als je dan na een half uur vraagt: 'zie je niets aan me?'.

Neuh, romantisch is ie zéker niet!

die van mij is ook zo Huilen van het lachen

of ik stuur een romantisch berichtje en ik krijg er niks op terug, of laat een lieve brief liggen en vervolgens zegt die er niks over Frusty

och ik heb nu zoiets van ik weet dat die van me houd, ik denk als hij ook ineens met iets super romantisch komt dan denk ik ook van... ja jij moet vast wat goed maken... dus spill it wat heb je uit gespookt Nors opkijken Clown

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:10

De mijne gelukkig wel want ik hou wel van een gezonde portie romantiek op zn tijd. Haha!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:10

wat is dat romantische is dat wat??

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:11

Romantiek is voor hem gewoon seks, verder kan hij volgens mij niet eens denken. Huilen van het lachen
Maar ik houd eigenlijk ook helemaal niet van gedichten of verassingen of wat dan ook. Nagelbijten / Gniffelen

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 19:04

daNiielle_ schreef:
Romantiek is voor hem gewoon seks, verder kan hij volgens mij niet eens denken. Huilen van het lachen
Maar ik houd eigenlijk ook helemaal niet van gedichten of verassingen of wat dan ook. Nagelbijten / Gniffelen

Haha indd, romantiek = Sex Knipoog

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:19

Nou gelukkig heb ik een héél romantisch vriendje, daar houd ik wel van. Haha! Ik hoef geen jongen die zich stoer probeert voor te doen. Cool
We wandelen regelmatig 's avonds, we kijken zelfs mijn favo serie onder het genot van een kopje thee en een hele hoop kaarsjes. Haha!
Ja dat maakt hem niet alleen mijn vriendje, maar ook mijn beste maatje. Lovers

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:22

voor dat mn vriend en ik wat hadden stuurde hij regelmatig een romantische sms en heeft ie een keer een knuffelbeer aan mn deur gehangen! jaja een echte jager!maar het heeft gewerkt. nu we samen zijn is het wel minder en anders geworden maar er ijn wel hele mooie momenten ook al komen de kaarsjes ed van mij.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 21:56

Nathalie schreef:
Nou gelukkig heb ik een héél romantisch vriendje, daar houd ik wel van. Haha! Ik hoef geen jongen die zich stoer probeert voor te doen. Cool
We wandelen regelmatig 's avonds, we kijken zelfs mijn favo serie onder het genot van een kopje thee en een hele hoop kaarsjes. Haha!
Ja dat maakt hem niet alleen mijn vriendje, maar ook mijn beste maatje. Lovers

Ahhh, das wel lief! Ja
Mijn vriend is nu wel steeds romantischer aan het worden.. Het is een wonder Tong uitsteken
Hij heeft voorgesteld zaterdag avond samen met een dekentje aan het water te gaan liggen Lovers

blondje053

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 04:53

Mijn vriend is ook romantisch..(misschien ook een beetje gek)
we waren ongeveer 3 maanden samen toen die met zijn vader en neef naar the Field days ging in Mistery Creek.
Ik dacht heel lief te zijn en hem zijn dagje uit te gunnen en hem dus niet lastig te vallen met smsjes.
Kom ik dat weekend daarop bij hem..haalt hij wat op uit zijn slaapkamer.Ik moest de ogen dicht doen en mocht pas kijken toen hij het zei.
had die een doosje van Micheal Hill in zijn hand.
Ik maakte het open en daarin lag een ketting van witgoud met een ronde hanger met diamantjes erin.
ik kon 10 minuten lang niets zeggen (ben vroeger nooit verwend door ex-vriendjes).
toen ik eindelijk wat kon zeggen vroeg ik hem of die gek was..
zegt die ook heel leuk : ja schat ben gek op jou..wou je geen ring kopen omdat je ouders dan misschien de verkeerde ideen zouden kunnen krijgen.
en laatst kwam ik bij hem thuis binnen en had die allemaal kaarsjes aangestoken...
Ik heb gewoon een geweldige vriend..(L)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 09:49

blondje053 schreef:
Mijn vriend is ook romantisch..(misschien ook een beetje gek)
we waren ongeveer 3 maanden samen toen die met zijn vader en neef naar the Field days ging in Mistery Creek.
Ik dacht heel lief te zijn en hem zijn dagje uit te gunnen en hem dus niet lastig te vallen met smsjes.
Kom ik dat weekend daarop bij hem..haalt hij wat op uit zijn slaapkamer.Ik moest de ogen dicht doen en mocht pas kijken toen hij het zei.
had die een doosje van Micheal Hill in zijn hand.
Ik maakte het open en daarin lag een ketting van witgoud met een ronde hanger met diamantjes erin.
ik kon 10 minuten lang niets zeggen (ben vroeger nooit verwend door ex-vriendjes).
toen ik eindelijk wat kon zeggen vroeg ik hem of die gek was..
zegt die ook heel leuk : ja schat ben gek op jou..wou je geen ring kopen omdat je ouders dan misschien de verkeerde ideen zouden kunnen krijgen.
en laatst kwam ik bij hem thuis binnen en had die allemaal kaarsjes aangestoken...
Ik heb gewoon een geweldige vriend..(L)

Das wel errug lief Haha! Moet zeggen dat ik ook wel veel sieraden krijg hoor Lovers

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 09:54

wat is eigenlijk romantisch?!?! is voor iedereen weer anders.
Ik vind het al romantisch als hij zaterdagochtend in de rij gaat staan bij de bakker en slager om lekkere broodjes te halen. Zo kunnen we samen heerlijk ontbijten.
of een smsje met 'ik mis je' is voor mij al genoeg.

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 09:57

Kimmie_girl schreef:
hahah de mijne heeft er ook erg moeite mee Lachen
Maar hij heb wel romantisch dingen gedaan.
Roozen naar me werk sturen
Knuffel beer naar me werk sturen Lachen
Kaartjes ..
Maar verder komt het ook niet haha!

Nou dat vind ik al heel wat!
Die van mij heeft nog nooit wat gedaan... Bloos

Quellian: Jij hebt er dus ook zo'n eentje.
Heb me eens in een heel sexy pakje gehesen, opgetrut en van alles, geen reactie, niets, nada.
Ja, na een half uur:'Zullen we maar naar bed gaan?'.

Moet zeggen dat de lol er voor mij nu wel af is. Ach gut

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 10:01

Barco schreef:
Ik vind het al romantisch als hij zaterdagochtend in de rij gaat staan bij de bakker en slager om lekkere broodjes te halen. Zo kunnen we samen heerlijk ontbijten.

Heb je inderdaad wel gelijk. Is voor iedereen weer anders.. De een is blij met een enorme bos rozen, en de ander weer met een smsje. Sommige zijn niet eens te vreden, al kregen ze bij wijze van een heel kasteel Knipoog

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:07

Miracle_ schreef:
Barco schreef:

Heb je inderdaad wel gelijk. Is voor iedereen weer anders.. De een is blij met een enorme bos rozen, en de ander weer met een smsje. Sommige zijn niet eens te vreden, al kregen ze bij wijze van een heel kasteel Knipoog

Das zeker voor iedereen anders, maar mis het bij mijn vriend eigenlijk best wel. Wij zijn meestal omgekeerd als je naar geslacht kijkt zegmaar(dat grapten we vaak in het begin, hij is tussen vrouwen opgegroeid en dat merk je zo goed, terwijl ik meer opgevoed ben door mijn oom en oma, maar dat waren beide nogal doordouwers) Clown Ik heb weleens een bos rozen gekocht, maar dat vond ie maar niks, dus ik neem ook niet echt de moeite meer iets voor hem te doen wat romantisch is, hij vind zijn pc meestal toch belangrijker Nagelbijten / Gniffelen

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:23

Geweldig om alle verhalen hier te horen,..!

Ja die van mij, is een twijfel toch romantisch maar toch weer erg droog kwa praat Haha! ja.. dat heb je met die hoefsmeden he.. Bloos

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:28

Njen: Dat heb ik nou ook.
Moet zeggen dat ik écht wel mijn best doe, leuke dingen voor hem koop, laatst nog spontaan aangeboden om de helft van zijn (ohhhhhh die zou ik zo graag willen hebben...) plasma tv te betalen, maar omgekeerd, ho maar.
Tja, hoe banketstaaf ook, maar ik wacht nu eens tot hij wat verzint.
Hinten kan ik ook geven, maar hij wil het gewoon niet snappen denk ik.

Wat moet je daar nou mee?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:29

Ja dat vraag ik me meestal ook af, ik heb de moed ook maar opgegeven geloof ik Huilen van het lachen Hij is gelukkig niet zo erg dat als ik met een of ander lingeriesetje aankom dat ie dan zo droog reageert van zullen we gaan slapen? Dat gelukkig net weer niet, want dan zou ik denk ik gek worden Knipoog Haha!

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:32

Mijn vriend hoeft niet romantisch te zijn.... Als hij maar onvoorwaarddelijk van me houdt! Dat vind ik romantisch genoeg!!! Haha!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:36

wij zijn beide echt zo romantisch als een baksteen ROFL

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:39

Op mijn verjaardag (week geleden) 19 rode rozen, enorm grote, gekregen van vriendlief.

Afbeelding

Lovers

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:41

Mijn vriend is niet echt romantisch...
Ik vergeet nooit meer dat hij smste dat hij iets voor me had gekocht... nou ik natuurlijk helemaal overdonderd, kwam hij thuis met een lelijk plantje Clown dat werd vastgehouden door een rieten konijntje, nou werkelijk afschuwelijk! (volgens mij van een of ander tankstation Tong uitsteken )
natuurlijk net gedaan alsof ik het wel leuk vond en het plantje ergens in een hoekje geduwd..
We kende elkaar toen nog niet zo lang!

Daarnaast heeft hij niet echt een goede smaak met sieraden, dus dan moest ik zelf maar wat uitzoeken Tong uitsteken

Nee romantisch niet echt Clown
maar ik vind het wel goed zo, ben zelf ook niet zo romantisch Haha!

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:42

Njen schreef:
Ja dat vraag ik me meestal ook af, ik heb de moed ook maar opgegeven geloof ik Huilen van het lachen Hij is gelukkig niet zo erg dat als ik met een of ander lingeriesetje aankom dat ie dan zo droog reageert van zullen we gaan slapen? Dat gelukkig net weer niet, want dan zou ik denk ik gek worden Knipoog Haha!

Daarom, ik vond het nogal moeilijk, maar agh, dan doe je het voor hem.
Nou geen enkele reactie, dus van mij hoeft het dan niet meer.

Had laatst al gezegd dat ik wel weer aan een dagje Zwaluwhoeve toe was, maar de enigste reactie die ik kreeg was:'Ja lekker, weer een dagje in ons blote kont rondhobbelen". Terwijl ik had gehoopt dat hij het dan een keer zou regelen, maar nee.

Die rozen heb ik ook gekregen met mn verjaardag, maar meer omdat hij niet wist wattie anders voor me moest kopen. Hoewel ik er wel heel blij mee was, en het hem een fortuin heeft gekost hoor!
Maar dat is ook het enigste geweest.

Een tijd terug gingen we met een vriend van hem (en zijn vriendin), die wél romantisch is, naar het strand om een kampvuurtje te bouwen.
En wat doet die van mij: Die loopt de hele avond hout te sprokkelen. Clown

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:43

Hahah geweldig, heel de avond hout sprokkelen Huilen van het lachen ROFL Die van mij is dan net iets minder erg gelukkig, maar blij word ik er meestal niet van Clown

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:06

Njen schreef:
Hahah geweldig, heel de avond hout sprokkelen Huilen van het lachen ROFL Die van mij is dan net iets minder erg gelukkig, maar blij word ik er meestal niet van Clown

Tja, en daar zit je dan, met een stel dat wel romantisch met elkaar doet.

Misschien moet ik er toch maar eens een goed gesprek van maken. Vingers aflikken

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:32

Zou je idd kunnen doen, bij mij heeft het toen niet veel uitgehaald, alhoewel hij af en toe weleens iets probeert zoals me een knuffel extra geven, daar ben ik ook blij mee Lachen