Over zijn wensen/gedachtes voor later 
Zijn spelling is niet hélemaal okee, maar daar gaat het niet om..

edit: maar ik ga slapen.. zie morgen wel wat er van gekomen is

Trusten!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Over zijn wensen/gedachtes voor later 

Juul schreef:Waarom precies?
LimaMambo schreef:[naam] schreef:Waarom precies?
actie reactie?
de reacties van jou zijn ook niet mis hoor..

Juul schreef:Snap je waarom ik zo opgefockt doe of heb je zelf nooit iemand gehad waar je echt van houd en waarover je genoeg dingen naar je kop geslingerd krijgt? Het is een keer klaar. En ja ik weet dat ik niet lekker reageer in dit topic, je mag verder PB-en voor info als je 't wilt. Ik ga ff temmen voor een slotje.

LimaMambo schreef:[naam] schreef:Snap je waarom ik zo opgefockt doe of heb je zelf nooit iemand gehad waar je echt van houd en waarover je genoeg dingen naar je kop geslingerd krijgt? Het is een keer klaar. En ja ik weet dat ik niet lekker reageer in dit topic, je mag verder PB-en voor info als je 't wilt. Ik ga ff temmen voor een slotje.
tuurlijk... ik hou enorm veel van mijn vriend en hij van mij
maar als hij zo'n topic zou openen op een forum waar ik ook zit, met zo'n (vind ik) slijmverhaal... krijg er al de kriebels van als ik er aan denk..
dan heb ik liever dat hij me dat gewoon zegt ipv dat heel de wereld mee kan genieten
LimaMambo schreef:Juul schreef:Snap je waarom ik zo opgefockt doe of heb je zelf nooit iemand gehad waar je echt van houd en waarover je genoeg dingen naar je kop geslingerd krijgt? Het is een keer klaar. En ja ik weet dat ik niet lekker reageer in dit topic, je mag verder PB-en voor info als je 't wilt. Ik ga ff temmen voor een slotje.
tuurlijk... ik hou enorm veel van mijn vriend en hij van mij
maar als hij zo'n topic zou openen op een forum waar ik ook zit, met zo'n (vind ik) slijmverhaal... krijg er al de kriebels van als ik er aan denk..
dan heb ik liever dat hij me dat gewoon zegt ipv dat heel de wereld mee kan genieten
want wanneer jongens dat echt niet kunnen wordt het soms nog al heel erg moeilijk als je als vriendin daar wel behoefte aan hebt!
de kriebels zijn er in ieder geval dus ik sta voorlopig weer wat vrolijker op
LimaMambo schreef:ja als we alles moeten weg klikken wat we niet leuk vinden... dan word bokt een 'oeh wat lief' en 'aaah wat schattig' forum
LisaLuna schreef:LimaMambo schreef:ja als we alles moeten weg klikken wat we niet leuk vinden... dan word bokt een 'oeh wat lief' en 'aaah wat schattig' forum
Ja dus ? Wat geeft jou het recht alles af te zeiken dan?
LimaMambo schreef:LisaLuna schreef:
waar zie je mij iemand afzeiken dan?
waar zie je mij iemand afzeiken dan?
Sonja schreef:Jongens misschien is het handig als iedereen die al een mening gegeven heeft, inclusief vriendinnetje, nu niet meer reageert. Anders gaat het topic zo op slot en dat is toch niet de bedoeling? Dat vind ik dan weer jammer voor TS.
Als wij ons nou allemaal verder er buiten laten, dan is er weer ruimte voor ONTOPIC reacties, ongeacht of die nou zijn wat vriendje/vriendinnetje willen horen of niet.
Het is en blijft een forum waarin iedereen een eigen mening heeft, en het is ook een topic waar om meningen gevraagd wordt.
LimaMambo schreef:dat is niet afzeiken.. dat is mijn gevoel uitten
LimaMambo schreef:dat is niet afzeiken.. dat is mijn gevoel uitten
LisaLuna schreef:LimaMambo schreef:dat is niet afzeiken.. dat is mijn gevoel uitten
Op een rottige manier.

Op een rottige manier.
wat is daar nou rot aan.. pfff
dus als iemand een andere mening heeft, is dat gelijk een rotmening?