Over 4jaar mensheid weg!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Re: Over 4jaar mensheid weg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:00

Wat een aanvallende post. Clown
Het einde van de wereld komt toch ooit wel, dus waarom zou ik me er druk om maken wanneer het gebeurt? Als elke keer een andere voorspelling word gemaakt, is het toch de vraag of het gebeurt. En dan geloof ik liever dingen die van betrouwbare bron komen, discoverie oid. Zoals die docu die hier boven is beschreven.

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:01

Grappig Huilen van het lachen . Ik kan er enkel om lachen.. Maak me er niet teveel zorgen over.. En die Maya dinges zeiden ook dat alle pc's in 2000 "weg" zouden zijn omdat die telling met de eeuwsverwisseling niet zou gaan. Mijn pc van voor 2000 is er nog steeds hoor. En trouwens als er nog 1/3 is, is er misschien genoeg eten voor iedereen Huilen van het lachen
Ok ik ben niet grappig ROFL, maar relativeer gewoon

Blue_Eyes

Karin schreef:
Blue_Eyes schreef:
Van een site met dat kleurgebruik gaat nou niet echt een euh... betrouwbare atmosfeer uit Knipoog

Het was dan ook ironisch bedoeld, gezien het paniekerige karakter van de beginpost. Knipoog

Sorry, passende smiley vergeten.

Dat snapte ik al Clown

Pradaatje

LynnDenise schreef:
@ Pradaatje

Als dit waar is moet je je onderschrift maar veranderen

Waarom? Clown

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:02

Pradaatje schreef:
Het einde van de wereld komt toch ooit wel, dus waarom zou ik me er druk om maken wanneer het gebeurt? Als elke keer een andere voorspelling word gemaakt, is het toch de vraag of het gebeurt. En dan geloof ik liever dingen die van betrouwbare bron komen, discoverie oid. Zoals die docu die hier boven is beschreven.
Ik bedoel het niet aanvallend, ik snap alleen niet dat je er zo nuchter over kan denken.. ik moet toch altijd even slikken als ik zulke dingen hoor Knipoog

0mandy0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:03

Allemaal Deep Impact kijken kun je je alvast voorbereiden Clown

Ninthe

Pradaatje schreef:
LynnDenise schreef:
@ Pradaatje

Als dit waar is moet je je onderschrift maar veranderen

Waarom? Clown
Stel dat de Niburu veroorzaakt dat de mensheid weg is, neem ik aan dat de wereld niet meer zal draaien Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door Ninthe op 29-08-08 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Dunno

whahah sorry moet dr beetje om lachen, dan hadden we idd al eerder en vaker uhm weg moeten zijn.. sorry krijg 't even niet anders verwoord....

Pradaatje

__Shannon schreef:
Pradaatje schreef:
Ik bedoel het niet aanvallend, ik snap alleen niet dat je er zo nuchter over kan denken.. ik moet toch altijd even slikken als ik zulke dingen hoor Knipoog

Jagoed, dat snap ik dat je moet slikken. Maar om je er nou zo druk over te maken?
Voorspellingen zijn het maar hoor.

Sigrid

Dat zou dus betekenen dat ééns in de 3600 jaar ongeveer 2/3 van de wereldbevolking doodgaat. Nou ehm...dat is dus niet gebeurd. Het zal allemaal wel meevallen. En zo niet, je veranderd er toch niets aan.

Leef met de dag!

Blue_Eyes

@Shannon: Ga jij daar dan echt mee lopen leven? En daar bedoel ik mee, dat je het in je achterhoofd hebt, dat het over 4 jaar weleens allemaal afgelopen kan zijn? Als je dat bij alle voorspellingen doet heb je toch geen leven meer?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:04

Nee wellicht niet, maar dat duurd nog wel een x aantal jaar, dus kan hem nog wel ff laten staan he Haha!

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:05

Blue_Eyes schreef:
@Shannon: Ga jij daar dan echt mee lopen leven? En daar bedoel ik mee, dat je het in je achterhoofd hebt, dat het over 4 jaar weleens allemaal afgelopen kan zijn? Als je dat bij alle voorspellingen doet heb je toch geen leven meer?
? Heb je mij dit ergens horen zeggen. Hoop het niet, ik laat zulke dingen mijn leven heus niet beïnvloeden hoor, maar is echt werkelijk zo gek dat ik hier wel een raar gevoel bij krijg .. ik zal vast niet de enige zijn Knipoog

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:05

Vreemd dat NOS zoiets op hun website zet. Dat bericht staat vol spelfouten en komt niet echt onderbouwd over, geloofwaardigheid valt over te twisten lijkt me. Clown

De kern van het verhaal zal vast kloppen, dat als die Niburu zo dichtbij komt het echt wel een probleem wordt, maar zo ver is het nog lang niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:06

sja ik weet niet of ik het moet geloven we zouden al zo vaak dood moeten zijn Nagelbijten / Gniffelen
06-06-06 zou de duivel op duiken en die kwam ook al niet ROFL

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:07

En de wereld kan nu ook elk moment vergaan hoor. Als Yellowstone uitbarst. Nu bijvoorbeeld. Of nu. Misschien doe ik er nu wel luchtig over, maar waarom zou je die laatste jaren, dagen of misschien wel minuten verspillen met wachten tot de wereld vergaat? Je kan toch veel beter genieten, straks hebben de wetenschappers het toch fout...

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:08

He wat jammer, ik hoopte in 2012 te slagen voor me Gymnasiumdiploma.
Misschien ben ik al wel eerder dood geweest toen zo'n voorspelling klopte, en ben ik nu gereïncarneerd en een Amber2, ach wieweet in 2013 een Amber3 he Huilen van het lachen
Oke, sorry. Ik geloof echt niet dat de wereld in 2012 ten onder gaat Vork

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:09

Idd.. Zo bedoel ik het dus ook Suus.
De wereld vergaat ooit wel, maar wat doe je in de tussentijd, die kan je zelf invullen. Of je druk gaan maken hoe, wat, wanneer en waarom. Of gewoon je leven leven lijkt me.

Ik kan me er iig niet druk om maken Clown

Becky_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:11

Ach als dat steentje of welk steentje dan ook komt verzinnen ze er vast wel wat op iets zoals in armageddon doen ofzo.
Kan me dr niet druk om maken

Abracadabra9

Ik ook niet, ben gelukkig, mn eind is mn eind, dan heb ik met volle teugen kunnen genieten ook Lachen

Taffje

Volgens de observaties van de Maya's komt er dan een eind aan de Kosmische Disharmonie die ons nu al duizenden jaren parten speelt en breekt er een lange periode aan van Kosmische Harmonie
Die overgang zien ook de Maya's als de geboorte van de Nieuwe Mens, of het Nieuwe Bewustzijn, wat garant zou staan voor een lange periode van Harmonie in het hele Al, dus ook in ons.
Deze omslag is al ingezet, neem de nieuwetijds kinderen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:13

Het lijkt mijn niet onmogelijk, dat ons over een tijdje eens een grote natuurramp te wachten staat. Maar of dat nu perse in 2012 moet zijn.. ik denk niet dat ze dat zo kunnen voorspellen.

Het is wel zo dat vroeger eens de as van de aarde is gekanteld. Toen lag Noord-Europa volgens mij op de noordpool. En die kanteling schijnt héél snel te zijn gebeurd.
Stel dat dat weer gebeurt; dan smelten de poolkappen heel snel, daardoor krijg je over de hele wereld tsunami's en loopt een heel deel lager gelegen land (waaronder Nederland) onder water.. Nederland is sowieso al eerder een zee geweest.
En in een ander deel van de wereld gaat het dan flink vriezen en kan dan niets meer leven. Door zo'n kanteling zou dan natuurlijk nog veel meer gaan rommelen.. Aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, tornado's.. Uiteindelijk is het heel goed mogelijk dat 2/3e van de mensen zoiets niet overleeft.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:14

Ik geloof best dat er dingen gaan veranderen en als het verhaal waar is, dan zullen denk ik de zwakkeren en ouderen extreme kou en/of extreme hitte niet meer overleven.
Als je nu al ziet hoe oude mensen met bosjes doodvallen als het een hittegolf is... Of je zit ergens in Afrika en het vriest er ineens, zit je daar zonder kachel...

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:15

nou dat zal lekker opruimen dan Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:16

ik moet maar een veilig onderkomen zoeken.
als we hopelijk nu wel vergaan Tong uitsteken