Had het ook gehoord op de radio.. Ik bewaar heeeeeel zelden een smsje in mn telefoon omdat het dan of belangerijk is of speciaal. Maar dat is er miss 1 per jaar..
Verder knikker ik alles een keer in de zoveel tijd weg, als ie vol is..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.
Milly_ schreef:smsjes overschrijven?![]()
dan heb je toch echt tijd te veel
Daarna heb ik alle lieve smsjes van m'n vriend overgetypt in word
Maar dat doe ik nu allang niet meer, had alles wel opgeslagen in concepten, maar nu heb ik weer een nieuwe telefoon
Dus weer alles weg, en nu begin ik er maar niet meer aan 

, maar bewaar ze net zolang tot alles volzit. En daarna begin ik onderaan te verwijderen. Maar nooit allemaal tegelijk. Als ik 's nachts niet kan slapen ga ik ze overlezen. En bovendien zijn bijna alle smsjes van mijn vriend lief en die wil ik gewoon niet weg gooien
. Doe het dan wel met tegenzin hoor

Ik moet inderdaad toegeven dat ik dat heb gedaan!! Hihi!
Ik moet bekennen dat ik ze toen wel overschreef ja.
Had een heel bestand op m'n computer staan met die stomme smsjes er in.. 
nee dankje. Leentje_ schreef:ik wil nooit mijn inbox leegmaken..
zo leuk om als je niets te doen hebt je berichtjes terug te lezen
overschrijven vind ik wel iets té
Myrano schreef:overschrijven ?? Ik vind het al vervelend dat ik zoveel smsjes krijg laat staan dat ik ze nog ga overschrijven![]()
Nee, daar hou ik me niet mee bezig![]()
Er gaan volgens mij toch nog genoeg smsjes in de inbox, snap niet dat die dan vol kan zitten met allemaal zinnige of belangrijke smsjes..
Iets dat ik echt niet mag vergeten laat ik gewoon even staan of verplaats ik naar mijn opgeslagen items.
Als mijn inbox vol zit, begin ik alles 1 voor 1 te wissen
Hier ook, ik krijg meestal van die vraag sms'jes zoals 'kom je zo naar stal ?' of 'zullen we buitenrijden?' die zijn niet echt van veel waarde voor mij.
hier is er 1! Toen ik een nieuwe telefoon kreeg heb ik alle smsjes die voor mij van waarde zijn overgeschreven. Met de hand. Ik wil niet weten hoeveel dat er waren...